проблем с 524тд

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: 318is

проблем с 524тд

Мнение от stoian3 » 12 Яну 2008, 22:03

Здравейте,колеги!Преди една седмица се сдобих с 524тд ,беше в страшно окаяно състояние-нямаше палене.Бяха сменяли помпата и бяха объркали центровката с 2 зъба,имаше и 5 изгорели свещи.Тези проблеми ги оправих-сега пали без проблем,обаче държи 1500 оборота и като е студено бая пуши и не работи на всички цилиндри,а в движение като му паднат оборотите пак заработва на 4-5 цилиндъра,а пък във високите върви страшно много.Ако някой има идея от какво е да помаг.


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 12 Яну 2008, 22:18

Споредмен и двата проблема (пушене и 1500 оборота) е от плочката.
Малко трябва да и се резне аванса.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 12 Яну 2008, 22:25

върни я :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: 318is

Мнение от stoian3 » 12 Яну 2008, 22:46

помпата ще я центровам пак за оборотите ще е мисля ако не се оправят ще си кача пак старата помпа и ще стане работата а да я върна няма как да стане аз е зех на бартер за голф2 1,6дизел и той блокира вече :mhihi: е все пак ако ниакой иска да помага с акъл ще сам благодарен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: 318is

Мнение от stoian3 » 12 Яну 2008, 22:48

Явор написа:върни я :mhihi:
майтапчия :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: 318is

Мнение от stoian3 » 13 Яну 2008, 17:32

айде бе хора дайте акъл ако се сещате за нещо друго може ли да даржи високи обороти от потенциометара на педала :help:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от denko » 13 Яну 2008, 18:21

Дай да я купя
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 13 Яну 2008, 18:23

аз преди имах такова замених тая помпа със механична тая кадето е със жило и от там нататък ни6то несъм пипал по тая кола варжи много и гори значително малко ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: 318is

Мнение от stoian3 » 13 Яну 2008, 18:29

denko написа:Дай да я купя

абе аз до сега дизел несам харесвал никога ама то ме кефи максимално и не мися да го продавам даже и кожен салон си намерих и то много запазен за нищо пари ще си я накипря и ще я карам колега

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: 318is

Мнение от stoian3 » 13 Яну 2008, 18:36

stefan_bmw7 написа:аз преди имах такова замених тая помпа със механична тая кадето е със жило и от там нататък ни6то несъм пипал по тая кола варжи много и гори значително малко ;)

ами аз имам 2помпи самоче едната плочката отгоре и е по голама а на оригиналната по малка та се чуя да неби да има несаответсвие в помпите а старата си е здрава стария собственик си е мислил че не пали от ней и за това е сменил а тя беше с 5 изгоряли свещи


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 13 Яну 2008, 18:50

stoian3 написа:
stefan_bmw7 написа:аз преди имах такова замених тая помпа със механична тая кадето е със жило и от там нататък ни6то несъм пипал по тая кола варжи много и гори значително малко ;)

ами аз имам 2помпи самоче едната плочката отгоре и е по голама а на оригиналната по малка та се чуя да неби да има несаответсвие в помпите а старата си е здрава стария собственик си е мислил че не пали от ней и за това е сменил а тя беше с 5 изгоряли свещи
щом имаш пло4ка слагаи я и си готов.виж и дюзите как са.Тези ''големите''пло4ки са на гнп-тата на е39,но мисля 4е ще стане,пробваи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: 318is

Мнение от stoian3 » 13 Яну 2008, 19:20

ivan. написа:
stoian3 написа:
stefan_bmw7 написа:аз преди имах такова замених тая помпа със механична тая кадето е със жило и от там нататък ни6то несъм пипал по тая кола варжи много и гори значително малко ;)

ами аз имам 2помпи самоче едната плочката отгоре и е по голама а на оригиналната по малка та се чуя да неби да има несаответсвие в помпите а старата си е здрава стария собственик си е мислил че не пали от ней и за това е сменил а тя беше с 5 изгоряли свещи
щом имаш пло4ка слагаи я и си готов.виж и дюзите как са.Тези ''големите''пло4ки са на гнп-тата на е39,но мисля 4е ще стане,пробваи.

значи сам с помпа от е39 може и за тва да не работи в ниските добрв май ще взема да си кача оригиналната да пробвам с ней може па да заработи пущината инъче пак пали без никакви ядове и варви екстра

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 17.12.2007

Мнение от sasmata » 13 Яну 2008, 21:56

слагаи една механична помпа и забравяш за проблема!А центровката не я пипаи и аз съм с два зъба предварение и нямам проблем.Е вярно че малко по остро работи ама не е проблем.Нека и колегите да си кажат мнението!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Re: проблем с 524тд

Мнение от Wenzy » 14 Яну 2008, 8:29

stoian3 написа:Здравейте,колеги!Преди една седмица се сдобих с 524тд ,беше в страшно окаяно състояние-нямаше палене.Бяха сменяли помпата и бяха объркали центровката с 2 зъба,имаше и 5 изгорели свещи.Тези проблеми ги оправих-сега пали без проблем,обаче държи 1500 оборота и като е студено бая пуши и не работи на всички цилиндри,а в движение като му паднат оборотите пак заработва на 4-5 цилиндъра,а пък във високите върви страшно много.Ако някой има идея от какво е да помаг.


Парадокса е в това,че:
- когато бях пуснал много нафта - харчеше много,имаше гОляма турбо дупка и вървеше не мн добре.
- когато много намалих нафтата - колата летеше,но на кръстовищата бачкаше на 5 цилиндъра
- сега съм си я настройл на някакъв компромисен вариант - лети,бачка нормално и харчи прилично ;)
Ти си прави изводи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 3.01.2008
Местоположение: pazardjik
Кара: 318is

Мнение от stoian3 » 14 Яну 2008, 20:15

Аз и врътнах 2 зъба и сега позаработи горе-долу добре. Преди направо се тресеше цялата,само оборотите трябва да и оправя ,то зависи и какъв разход ще даде,понеже за сега не го карам,че и горните два носача са за сменяне.Тя и сега не е с малко аванс даже трябва да го срежа още. Утре ще пробвам и ще пиша кво е станало,а оборотите може ли да са високи от потенциометъра на педала щото като му давам газ не става плавно,а изведнъж като от 2хиляди оборота

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook