Умря ми ТДС-ката

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Умря ми ТДС-ката

Мнение от D_U_D_E_ » 01 Яну 2008, 19:40

Ни'ще да пали. ходих на еладжия каза че акумулатора ми е ОК ама въобще не завърта. всичко си свети ма стартера хич не мърда. Ако може да ми кайте Що го прай т'ва и колко ше ми струва да си опрая стартера ако е от него.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

П.С.

Мнение от D_U_D_E_ » 01 Яну 2008, 19:42

примерно каква е цената на едни четки и втулки

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 01 Яну 2008, 19:48

Ако е от втулки или четки цялата работа ще ти излезе най-много 30лв Сваляш стартера (или ако не можеш я носиш някъде да ти го свалят) и го носиш на сътветния човек, който се занимава с ремонт на стратери,ел.мотори и т.н. Аз последно като съм ходил за профилактика на стартер (не на БМВ) ми излезе около 20лв. Ама само се моли да не е ротор,че тогава сумата става 3 цифрена

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 01 Яну 2008, 20:17

Абе виж захранването на стартера първо как е :-)

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: Умря ми ТДС-ката

Мнение от bmwfena » 01 Яну 2008, 20:24

D_U_D_E_ написа:Ни'ще да пали. ходих на еладжия каза че акумулатора ми е ОК ама въобще не завърта. всичко си свети ма стартера хич не мърда. Ако може да ми кайте Що го прай т'ва и колко ше ми струва да си опрая стартера ако е от него.
може и контактния ключ да е
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Мнение от D_U_D_E_ » 01 Яну 2008, 20:46

чистих там некви кабели беха се окислили, май не е от тва. и от време на време се опитва да завърта ама само до там. а и преди напълно да умре ми направи няколко пъти един проблем. като завъртя ключа първите 2 пъти върти сякаш акумулатора ми е паднал и чак на 3-4 ми палеше. мноо ми е Х

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 388
Регистриран на: 25.03.2007
Местоположение: Варна

Мнение от emok » 01 Яну 2008, 21:48

D_U_D_E_ написа: като завъртя ключа първите 2 пъти върти сякаш акумулатора ми е паднал и чак на 3-4 ми палеше. мноо ми е Х

Така прави когато нямаш добър контакт на клемата на масата.
Доста кончета в един обор.
Изображение

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Мнение от Митко Стоянов » 01 Яну 2008, 23:50

Отивай на ул.Кокиче 2 в цветния,там ще ти се реши проблема
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: П.С.

Мнение от ivan. » 02 Яну 2008, 11:14

D_U_D_E_ написа:примерно каква е цената на едни четки и втулки
На моя бе изгорял ротора и със смяна на нов и нови 4етки ми излезе 130лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: П.С.

Мнение от slavianko » 02 Яну 2008, 11:21

ivan. написа:
D_U_D_E_ написа:примерно каква е цената на едни четки и втулки
На моя бе изгорял ротора и със смяна на нов и нови 4етки ми излезе 130лв.
И мен толкова ме заковаха за същият ремонт :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 02 Яну 2008, 14:12

Виж си клемореда на БОШ-а
Щом имаш окислени кабели сигурно цялата работа е в масата.......
Сваляй пластмасите на волана и разджигъртай малко кабелацийте

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Ямбол

Мнение от Decsan » 02 Яну 2008, 15:53

Wenzy написа:Виж си клемореда на БОШ-а
Щом имаш окислени кабели сигурно цялата работа е в масата.......
Сваляй пластмасите на волана и разджигъртай малко кабелацийте


За да се обедиш дали от стартера : изключваш от скорост ,даваш на контакт ,взимаш дебел кабел , и подаваш +(може да вземешн от горния болт на бубината,той има директен+) на бубината на долния бол (той се свързва директно към статора на стартера), ако не въри значи е от стартера може четки или ротор.
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook