Умря ми ТДС-ката
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Умря ми ТДС-ката
Ни'ще да пали. ходих на еладжия каза че акумулатора ми е ОК ама въобще не завърта. всичко си свети ма стартера хич не мърда. Ако може да ми кайте Що го прай т'ва и колко ше ми струва да си опрая стартера ако е от него.
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Ако е от втулки или четки цялата работа ще ти излезе най-много 30лв Сваляш стартера (или ако не можеш я носиш някъде да ти го свалят) и го носиш на сътветния човек, който се занимава с ремонт на стратери,ел.мотори и т.н. Аз последно като съм ходил за профилактика на стартер (не на БМВ) ми излезе около 20лв. Ама само се моли да не е ротор,че тогава сумата става 3 цифрена
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Умря ми ТДС-ката
може и контактния ключ да еD_U_D_E_ написа:Ни'ще да пали. ходих на еладжия каза че акумулатора ми е ОК ама въобще не завърта. всичко си свети ма стартера хич не мърда. Ако може да ми кайте Що го прай т'ва и колко ше ми струва да си опрая стартера ако е от него.

- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
чистих там некви кабели беха се окислили, май не е от тва. и от време на време се опитва да завърта ама само до там. а и преди напълно да умре ми направи няколко пъти един проблем. като завъртя ключа първите 2 пъти върти сякаш акумулатора ми е паднал и чак на 3-4 ми палеше. мноо ми е Х
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Отивай на ул.Кокиче 2 в цветния,там ще ти се реши проблема

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



Re: П.С.
На моя бе изгорял ротора и със смяна на нов и нови 4етки ми излезе 130лв.D_U_D_E_ написа:примерно каква е цената на едни четки и втулки
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: П.С.
И мен толкова ме заковаха за същият ремонтivan. написа:На моя бе изгорял ротора и със смяна на нов и нови 4етки ми излезе 130лв.D_U_D_E_ написа:примерно каква е цената на едни четки и втулки


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Виж си клемореда на БОШ-а
Щом имаш окислени кабели сигурно цялата работа е в масата.......
Сваляй пластмасите на волана и разджигъртай малко кабелацийте
Щом имаш окислени кабели сигурно цялата работа е в масата.......
Сваляй пластмасите на волана и разджигъртай малко кабелацийте
Wenzy написа:Виж си клемореда на БОШ-а
Щом имаш окислени кабели сигурно цялата работа е в масата.......
Сваляй пластмасите на волана и разджигъртай малко кабелацийте
За да се обедиш дали от стартера : изключваш от скорост ,даваш на контакт ,взимаш дебел кабел , и подаваш +(може да вземешн от горния болт на бубината,той има директен+) на бубината на долния бол (той се свързва директно към статора на стартера), ако не въри значи е от стартера може четки или ротор.

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани