Въпрос за парно, нулиране на таблото
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Въпрос за парно, нулиране на таблото
Отскоро се сдобих с едно БМВ.... Е34, 520i, 1989г. М20 двигател... след ремонт на двигателя ми остана да свети на таблото индикация за смяна на маслото..... и за проблем в спирачната система. Как става нулирането за маслото и къде го правят? За спирачките проверих нивото на течността и накладките... дори бях купил нови... ама всичко е в ред....а и никъде не видях датчици за износване..... АBS е подвързан.... някой има ли идея защо ми свети.....
а за парното нормално ли е да духа топло само в краката и на предното стъкло, а и като съм на път забелязах, че като отнема от газта парното охладнява и ми поти стъклата
.... проверих внимателно за въздух.... Има ли някаква особеност, която опускам......
Предварително благодаря и весело изкарване на празниците...
а за парното нормално ли е да духа топло само в краката и на предното стъкло, а и като съм на път забелязах, че като отнема от газта парното охладнява и ми поти стъклата

Предварително благодаря и весело изкарване на празниците...
кара колата да полудява
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Въпрос за парно, нулиране на таблото
таа колане не е била подържана преди теб колега-мое мнениеtigarat написа:Отскоро се сдобих с едно БМВ.... Е34, 520i, 1989г. М20 двигател... след ремонт на двигателя ми остана да свети на таблото индикация за смяна на маслото..... и за проблем в спирачната система. Как става нулирането за маслото и къде го правят? За спирачките проверих нивото на течността и накладките... дори бях купил нови... ама всичко е в ред....а и никъде не видях датчици за износване..... АBS е подвързан.... някой има ли идея защо ми свети.....
а за парното нормално ли е да духа топло само в краката и на предното стъкло, а и като съм на път забелязах, че като отнема от газта парното охладнява и ми поти стъклата.... проверих внимателно за въздух.... Има ли някаква особеност, която опускам......
Предварително благодаря и весело изкарване на празниците...



..........
Никак даже...... прегравяна много пъти....
подмених половината двигател, оказа се, че само буталата и коляновия вал са здрави.....взех я за нов внос, но се оказа, че 1994 е била жълта на цвят със софийска регистрация.....ама такъв ми бил късмета..... остана малко да я стегна за да е префектна........направи сериозен оборот на няколко магазина за части........ 


кара колата да полудява
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Евала за ентусиазма, аз ако бях щях да ходя да му я ударя тази кола на продавача в главата!
АВS-а като си го закачил и натепаш кучките включва ли се? Щото ако не се включва може и блока да е заминал. За парното нямам идеи питай Пенчев или чакай той да се включи в темата. Той беше писал нещо относно парното и то доста щото е имал големи ядове с него. Ползвай търсачката като напишеш парно. 100% ще ти излезе темата.
Успех с колата
АВS-а като си го закачил и натепаш кучките включва ли се? Щото ако не се включва може и блока да е заминал. За парното нямам идеи питай Пенчев или чакай той да се включи в темата. Той беше писал нещо относно парното и то доста щото е имал големи ядове с него. Ползвай търсачката като напишеш парно. 100% ще ти излезе темата.
Успех с колата
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
отговор
АБС-а работи.....а за парното четох но си мисля, че спазих правилата и обезвъздуших........ съмнявава ме някъде клапите.... ама не ми се разглобява цялото табло......
кара колата да полудява
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Клапите ти са от пред до бушоните
А това за парното и газта сигурен ли си че си я обезвъздушил добре?

........
....клапите са блока, който е в моторният отсек, над АБС, точно вляво под предното стъкло.... така ли?, Как да позная дали отварят...... маркучите дето влизат/излизат/ са топли.......значи минава.... може ли да е частично запушване на радиатора на парното....
кара колата да полудява
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Щом всичките маркучи са топли, и самите клапанчета също значи минава да, но трябва да са доста топли... минава, обаче не съм сигурен вътре дали няма някаква система която да отваря и затваря защото и аз имам такива проблеми, топли са маркучите обаче духа студено...
..........
а иначе пробвах всичко за обезвъздушаване... предницата високо.... предницата ниско..... похабих сума ти антифриз...... от пробката си тече само течност..... пробвах с отворена капачка, пробвах със затворена капачка..... каквото се сетих и чух..... вече ми се смеят и врабчетата............ а за останалите въпроси някой акъл ще даде ли...... 

кара колата да полудява
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Някой не може ли да намери схема на скапаното парно и радиаторчето???
За ойл сервайза: http://www.bimmerfest.com/forums/archiv ... 11039.html
За спирачките виж кабелите за датчиците на накладките дали не са окасили някъде?
За ойл сервайза: http://www.bimmerfest.com/forums/archiv ... 11039.html
За спирачките виж кабелите за датчиците на накладките дали не са окасили някъде?
.............
не знам дали този модел има кабели..... купих нови накладки, ама като разглобих видях, че си има феродо, и няма датчици, единствените кабели са тези на АБС-а.............. сега съм едни накладки напред...... някой ако има интерес ще ги дам.... комплект задни и предни..... 

кара колата да полудява
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Всичките 5ци имат кабели за накладките
Погледни отгоре в коша на калника или околу него трябва да има едни пластмасови "кекереци" като лули, от там идва кабела за датчиците

Погледни отгоре в коша на калника или околу него трябва да има едни пластмасови "кекереци" като лули, от там идва кабела за датчиците
............
след малко ще ходя да му редя музика....... ще го огледдам пак.... дано стане..... сигурно ще се наложи да купувам датчици.... 

кара колата да полудява
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Те датчиците са на самите накладки представляват една пластина, която като се изхаби феродото прави контакт с главината и подава - към лампата и тя светва 

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани