Въпрос за парно, нулиране на таблото

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 26.12.2007

Въпрос за парно, нулиране на таблото

Мнение от tigarat » 29 Дек 2007, 0:38

Отскоро се сдобих с едно БМВ.... Е34, 520i, 1989г. М20 двигател... след ремонт на двигателя ми остана да свети на таблото индикация за смяна на маслото..... и за проблем в спирачната система. Как става нулирането за маслото и къде го правят? За спирачките проверих нивото на течността и накладките... дори бях купил нови... ама всичко е в ред....а и никъде не видях датчици за износване..... АBS е подвързан.... някой има ли идея защо ми свети.....
а за парното нормално ли е да духа топло само в краката и на предното стъкло, а и като съм на път забелязах, че като отнема от газта парното охладнява и ми поти стъклата :?: .... проверих внимателно за въздух.... Има ли някаква особеност, която опускам......
Предварително благодаря и весело изкарване на празниците...
кара колата да полудява

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: Въпрос за парно, нулиране на таблото

Мнение от bmwfena » 29 Дек 2007, 0:40

tigarat написа:Отскоро се сдобих с едно БМВ.... Е34, 520i, 1989г. М20 двигател... след ремонт на двигателя ми остана да свети на таблото индикация за смяна на маслото..... и за проблем в спирачната система. Как става нулирането за маслото и къде го правят? За спирачките проверих нивото на течността и накладките... дори бях купил нови... ама всичко е в ред....а и никъде не видях датчици за износване..... АBS е подвързан.... някой има ли идея защо ми свети.....
а за парното нормално ли е да духа топло само в краката и на предното стъкло, а и като съм на път забелязах, че като отнема от газта парното охладнява и ми поти стъклата :?: .... проверих внимателно за въздух.... Има ли някаква особеност, която опускам......
Предварително благодаря и весело изкарване на празниците...
таа колане не е била подържана преди теб колега-мое мнение :confused: доста проблеми :!:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 26.12.2007

..........

Мнение от tigarat » 29 Дек 2007, 0:49

Никак даже...... прегравяна много пъти.... :uups: подмених половината двигател, оказа се, че само буталата и коляновия вал са здрави.....взех я за нов внос, но се оказа, че 1994 е била жълта на цвят със софийска регистрация.....ама такъв ми бил късмета..... остана малко да я стегна за да е префектна........направи сериозен оборот на няколко магазина за части........ :uups:
кара колата да полудява

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 29 Дек 2007, 9:56

Евала за ентусиазма, аз ако бях щях да ходя да му я ударя тази кола на продавача в главата!

АВS-а като си го закачил и натепаш кучките включва ли се? Щото ако не се включва може и блока да е заминал. За парното нямам идеи питай Пенчев или чакай той да се включи в темата. Той беше писал нещо относно парното и то доста щото е имал големи ядове с него. Ползвай търсачката като напишеш парно. 100% ще ти излезе темата.

Успех с колата
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 26.12.2007

отговор

Мнение от tigarat » 29 Дек 2007, 10:20

АБС-а работи.....а за парното четох но си мисля, че спазих правилата и обезвъздуших........ съмнявава ме някъде клапите.... ама не ми се разглобява цялото табло......
кара колата да полудява

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Дек 2007, 10:22

Клапите ти са от пред до бушоните :) А това за парното и газта сигурен ли си че си я обезвъздушил добре?

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 26.12.2007

........

Мнение от tigarat » 29 Дек 2007, 10:27

....клапите са блока, който е в моторният отсек, над АБС, точно вляво под предното стъкло.... така ли?, Как да позная дали отварят...... маркучите дето влизат/излизат/ са топли.......значи минава.... може ли да е частично запушване на радиатора на парното....
кара колата да полудява

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Дек 2007, 10:30

Щом всичките маркучи са топли, и самите клапанчета също значи минава да, но трябва да са доста топли... минава, обаче не съм сигурен вътре дали няма някаква система която да отваря и затваря защото и аз имам такива проблеми, топли са маркучите обаче духа студено...

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 26.12.2007

..........

Мнение от tigarat » 29 Дек 2007, 10:37

а иначе пробвах всичко за обезвъздушаване... предницата високо.... предницата ниско..... похабих сума ти антифриз...... от пробката си тече само течност..... пробвах с отворена капачка, пробвах със затворена капачка..... каквото се сетих и чух..... вече ми се смеят и врабчетата............ а за останалите въпроси някой акъл ще даде ли...... :uups:
кара колата да полудява

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Дек 2007, 10:41

Някой не може ли да намери схема на скапаното парно и радиаторчето???

За ойл сервайза: http://www.bimmerfest.com/forums/archiv ... 11039.html

За спирачките виж кабелите за датчиците на накладките дали не са окасили някъде?

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 26.12.2007

.............

Мнение от tigarat » 29 Дек 2007, 11:00

не знам дали този модел има кабели..... купих нови накладки, ама като разглобих видях, че си има феродо, и няма датчици, единствените кабели са тези на АБС-а.............. сега съм едни накладки напред...... някой ако има интерес ще ги дам.... комплект задни и предни..... :idea:
кара колата да полудява

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Дек 2007, 11:08

Всичките 5ци имат кабели за накладките :)
Погледни отгоре в коша на калника или околу него трябва да има едни пластмасови "кекереци" като лули, от там идва кабела за датчиците

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 26.12.2007

............

Мнение от tigarat » 29 Дек 2007, 11:10

след малко ще ходя да му редя музика....... ще го огледдам пак.... дано стане..... сигурно ще се наложи да купувам датчици.... :uups:
кара колата да полудява

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 29 Дек 2007, 11:11

Те датчиците са на самите накладки представляват една пластина, която като се изхаби феродото прави контакт с главината и подава - към лампата и тя светва :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 29 Дек 2007, 11:21

///peter написа:Някой не може ли да намери схема на скапаното парно и радиаторчето???

ето:
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook