Който е сменял гарнитури на ГНП-то да помага!
Модератор: Технически модератори
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- pit55
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 179
 - Регистриран на: 23.08.2006
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: бос през тръни
 - Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
 
Който е сменял гарнитури на ГНП-то да помага!
Такаааа дойде време и аз да изрева  
  Сипах малко Радекс да прочистя кюнците и кво стана - нищо , само дето протече помпата! Сега поръчах гарнитури ама дойдоха едни различни - направо цилиндрични  
 . Моя човек се кълне че номера по еси-то на бош е 2 467 010 002 (и на сън мога да го изпея вече)  и аз сега незнам кво да правя щото явно този номер не е верен (в сервиз нема да се ходи   
 ). Молбата ми към zvetiko, dinozab  , ivan и другите знаещи дизели е да ми кажат верният номер на пълния комплект гарнитури  
 
О и честито рождество христово на всички!!!
			
		О и честито рождество христово на всички!!!
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
Re: Който е сменял гарнитури на ГНП-то да помага!
pit55 написа:Такаааа дойде време и аз да изреваСипах малко Радекс да прочистя кюнците и кво стана - нищо , само дето протече помпата! Сега поръчах гарнитури ама дойдоха едни различни - направо цилиндрични
. Моя човек се кълне че номера по еси-то на бош е 2 467 010 002 (и на сън мога да го изпея вече) и аз сега незнам кво да правя щото явно този номер не е верен (в сервиз нема да се ходи
). Молбата ми към zvetiko, dinozab , ivan и другите знаещи дизели е да ми кажат верният номер на пълния комплект гарнитури
![]()
О и честито рождество христово на всички!!!
Е тоя номер е по БОШ незнам да ли е верен като оригинална част ги няма.Откъде ти протече помпата колега
- pit55
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 179
 - Регистриран на: 23.08.2006
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: бос през тръни
 - Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
 
Благодаря на всички отзовали се! Ами тече от капака , но незная ...може да се окаже че и долната на плочката  тече, то всичко олива от горе и е трудно да се каже, ще сменя само на капака и ако се окаже че и другите са за смяна  почвам по пътя на вашия опит колеги. 
Аз поръчах тези гарнитури , хората ми ги пратиха залепени в пликче всички дифтунги и о-пръстени със жълтото номерче 2467010002 обаче вместо двете правоъгълни гарнитури за плочката, в комплекта имаше две цилинрични на големина колкото правоъгълните но по-меки и по-тънки. Опитах да ги сложа (от отчаяние щото преди това и кривият болт ми беше разказал играта
 ) - ми то тая нафта рукна като из ведро! Колата ми трябва всеки ден , чудя се дали ако изрежа от гума със съответната дебелина една гарнитурка за капака ще ми свърши работа за 1-2 седмици докато намеря точните?
			
		Аз поръчах тези гарнитури , хората ми ги пратиха залепени в пликче всички дифтунги и о-пръстени със жълтото номерче 2467010002 обаче вместо двете правоъгълни гарнитури за плочката, в комплекта имаше две цилинрични на големина колкото правоъгълните но по-меки и по-тънки. Опитах да ги сложа (от отчаяние щото преди това и кривият болт ми беше разказал играта
- stambo_81dg
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2570
 - Регистриран на: 17.09.2003
 - Местоположение: Димитровград / London
 - Кара: Х5
 
denko написа:Някой имали представа за м21д24 механично ГНП дали има като резервна част уплатнение дифтулки и те такива
има
- pit55
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 179
 - Регистриран на: 23.08.2006
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: бос през тръни
 - Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
 
Колеги филма продължава и върви към трилър! Дойдоха новите гарнитури номер 2 467 010 003. Смених тази на капака и на плочката (без да махам колектора). Опитах да запаля да ама явно акумулатора беше вече капнал - врътна веднъж и край. Заредих го и днес бягам да стартирам и какво стана - неще да запали- въртя 3-4 секунди , пали работи меко около 1 секунда и тъкмо тръгне да вдига обороти над 1000 и гасне  и така много пъти. Също забелязах че капе доста и от най-долната точка на помпата - от там сменяй веднага и о-пръстена на капачката отстрани, но все още капе- явно и другият (от ляво) е за смяна но немога да го стигна. Да речем че някакси го сменя и него ами ако продължи да капе и след това?
Сега въпросите са два: знае ли някой къде се намират в помпата тези пръстени и как се сменят
.
и после като сваля помпата после ще мога ли да я зацепя правилно и направя центровката на слух и проба? Освен това защо в момента неиска да запали - ясно е че има въздух , но защо не се обезвъздушава (помпата в резервоара работи , дадох и постоянен плюс и опитах да паля - неще , акумулатора върти яко а тя само препалва и гасне веднага). Да не съм прецакал нещо по плочката - аз я бях маркирал и сега е 100% на същото място?
Моляви се знаещи колеги помагайте!
			
		Сега въпросите са два: знае ли някой къде се намират в помпата тези пръстени и как се сменят
.
и после като сваля помпата после ще мога ли да я зацепя правилно и направя центровката на слух и проба? Освен това защо в момента неиска да запали - ясно е че има въздух , но защо не се обезвъздушава (помпата в резервоара работи , дадох и постоянен плюс и опитах да паля - неще , акумулатора върти яко а тя само препалва и гасне веднага). Да не съм прецакал нещо по плочката - аз я бях маркирал и сега е 100% на същото място?
Моляви се знаещи колеги помагайте!
- pit55
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 179
 - Регистриран на: 23.08.2006
 - Местоположение: Пазарджик
 - Пол: Мъж
 - Кара: бос през тръни
 - Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
 
Колеги филма продължава и върви към трилър! Дойдоха новите гарнитури номер 2 467 010 003. Смених тази на капака и на плочката (без да махам колектора). Опитах да запаля да ама явно акумулатора беше вече капнал - врътна веднъж и край. Заредих го и днес бягам да стартирам и какво стана - неще да запали- въртя 3-4 секунди , пали работи меко около 1 секунда и тъкмо тръгне да вдига обороти над 1000 и гасне  и така много пъти. Също забелязах че капе доста и от най-долната точка на помпата - от там сменяй веднага и о-пръстена на капачката отстрани, но все още капе- явно и другият (от ляво) е за смяна но немога да го стигна. Да речем че някакси го сменя и него ами ако продължи да капе и след това?
Сега въпросите са два: знае ли някой къде се намират в помпата тези пръстени и как се сменят
.
и после като сваля помпата после ще мога ли да я зацепя правилно и направя центровката на слух и проба? Освен това защо в момента неиска да запали - ясно е че има въздух , но защо не се обезвъздушава (помпата в резервоара работи , дадох и постоянен плюс и опитах да паля - неще , акумулатора върти яко а тя само препалва и гасне веднага). Да не съм прецакал нещо по плочката - аз я бях маркирал и сега е 100% на същото място?
Моляви се знаещи колеги помагайте!
			
		Сега въпросите са два: знае ли някой къде се намират в помпата тези пръстени и как се сменят
.
и после като сваля помпата после ще мога ли да я зацепя правилно и направя центровката на слух и проба? Освен това защо в момента неиска да запали - ясно е че има въздух , но защо не се обезвъздушава (помпата в резервоара работи , дадох и постоянен плюс и опитах да паля - неще , акумулатора върти яко а тя само препалва и гасне веднага). Да не съм прецакал нещо по плочката - аз я бях маркирал и сега е 100% на същото място?
Моляви се знаещи колеги помагайте!
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	