Който е сменял гарнитури на ГНП-то да помага!
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Който е сменял гарнитури на ГНП-то да помага!
Такаааа дойде време и аз да изрева
Сипах малко Радекс да прочистя кюнците и кво стана - нищо , само дето протече помпата! Сега поръчах гарнитури ама дойдоха едни различни - направо цилиндрични
. Моя човек се кълне че номера по еси-то на бош е 2 467 010 002 (и на сън мога да го изпея вече) и аз сега незнам кво да правя щото явно този номер не е верен (в сервиз нема да се ходи
). Молбата ми към zvetiko, dinozab , ivan и другите знаещи дизели е да ми кажат верният номер на пълния комплект гарнитури
О и честито рождество христово на всички!!!




О и честито рождество христово на всички!!!

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Който е сменял гарнитури на ГНП-то да помага!
pit55 написа:Такаааа дойде време и аз да изреваСипах малко Радекс да прочистя кюнците и кво стана - нищо , само дето протече помпата! Сега поръчах гарнитури ама дойдоха едни различни - направо цилиндрични
. Моя човек се кълне че номера по еси-то на бош е 2 467 010 002 (и на сън мога да го изпея вече) и аз сега незнам кво да правя щото явно този номер не е верен (в сервиз нема да се ходи
). Молбата ми към zvetiko, dinozab , ivan и другите знаещи дизели е да ми кажат верният номер на пълния комплект гарнитури
![]()
О и честито рождество христово на всички!!!
Е тоя номер е по БОШ незнам да ли е верен като оригинална част ги няма.Откъде ти протече помпата колега

- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Благодаря на всички отзовали се! Ами тече от капака , но незная ...може да се окаже че и долната на плочката тече, то всичко олива от горе и е трудно да се каже, ще сменя само на капака и ако се окаже че и другите са за смяна почвам по пътя на вашия опит колеги.
Аз поръчах тези гарнитури , хората ми ги пратиха залепени в пликче всички дифтунги и о-пръстени със жълтото номерче 2467010002 обаче вместо двете правоъгълни гарнитури за плочката, в комплекта имаше две цилинрични на големина колкото правоъгълните но по-меки и по-тънки. Опитах да ги сложа (от отчаяние щото преди това и кривият болт ми беше разказал играта
) - ми то тая нафта рукна като из ведро! Колата ми трябва всеки ден , чудя се дали ако изрежа от гума със съответната дебелина една гарнитурка за капака ще ми свърши работа за 1-2 седмици докато намеря точните?
Аз поръчах тези гарнитури , хората ми ги пратиха залепени в пликче всички дифтунги и о-пръстени със жълтото номерче 2467010002 обаче вместо двете правоъгълни гарнитури за плочката, в комплекта имаше две цилинрични на големина колкото правоъгълните но по-меки и по-тънки. Опитах да ги сложа (от отчаяние щото преди това и кривият болт ми беше разказал играта

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
denko написа:Някой имали представа за м21д24 механично ГНП дали има като резервна част уплатнение дифтулки и те такива
има

- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Колеги филма продължава и върви към трилър! Дойдоха новите гарнитури номер 2 467 010 003. Смених тази на капака и на плочката (без да махам колектора). Опитах да запаля да ама явно акумулатора беше вече капнал - врътна веднъж и край. Заредих го и днес бягам да стартирам и какво стана - неще да запали- въртя 3-4 секунди , пали работи меко около 1 секунда и тъкмо тръгне да вдига обороти над 1000 и гасне и така много пъти. Също забелязах че капе доста и от най-долната точка на помпата - от там сменяй веднага и о-пръстена на капачката отстрани, но все още капе- явно и другият (от ляво) е за смяна но немога да го стигна. Да речем че някакси го сменя и него ами ако продължи да капе и след това?
Сега въпросите са два: знае ли някой къде се намират в помпата тези пръстени и как се сменят
.
и после като сваля помпата после ще мога ли да я зацепя правилно и направя центровката на слух и проба? Освен това защо в момента неиска да запали - ясно е че има въздух , но защо не се обезвъздушава (помпата в резервоара работи , дадох и постоянен плюс и опитах да паля - неще , акумулатора върти яко а тя само препалва и гасне веднага). Да не съм прецакал нещо по плочката - аз я бях маркирал и сега е 100% на същото място?
Моляви се знаещи колеги помагайте!
Сега въпросите са два: знае ли някой къде се намират в помпата тези пръстени и как се сменят

и после като сваля помпата после ще мога ли да я зацепя правилно и направя центровката на слух и проба? Освен това защо в момента неиска да запали - ясно е че има въздух , но защо не се обезвъздушава (помпата в резервоара работи , дадох и постоянен плюс и опитах да паля - неще , акумулатора върти яко а тя само препалва и гасне веднага). Да не съм прецакал нещо по плочката - аз я бях маркирал и сега е 100% на същото място?
Моляви се знаещи колеги помагайте!

- pit55
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Колеги филма продължава и върви към трилър! Дойдоха новите гарнитури номер 2 467 010 003. Смених тази на капака и на плочката (без да махам колектора). Опитах да запаля да ама явно акумулатора беше вече капнал - врътна веднъж и край. Заредих го и днес бягам да стартирам и какво стана - неще да запали- въртя 3-4 секунди , пали работи меко около 1 секунда и тъкмо тръгне да вдига обороти над 1000 и гасне и така много пъти. Също забелязах че капе доста и от най-долната точка на помпата - от там сменяй веднага и о-пръстена на капачката отстрани, но все още капе- явно и другият (от ляво) е за смяна но немога да го стигна. Да речем че някакси го сменя и него ами ако продължи да капе и след това?
Сега въпросите са два: знае ли някой къде се намират в помпата тези пръстени и как се сменят
.
и после като сваля помпата после ще мога ли да я зацепя правилно и направя центровката на слух и проба? Освен това защо в момента неиска да запали - ясно е че има въздух , но защо не се обезвъздушава (помпата в резервоара работи , дадох и постоянен плюс и опитах да паля - неще , акумулатора върти яко а тя само препалва и гасне веднага). Да не съм прецакал нещо по плочката - аз я бях маркирал и сега е 100% на същото място?
Моляви се знаещи колеги помагайте!
Сега въпросите са два: знае ли някой къде се намират в помпата тези пръстени и как се сменят

и после като сваля помпата после ще мога ли да я зацепя правилно и направя центровката на слух и проба? Освен това защо в момента неиска да запали - ясно е че има въздух , но защо не се обезвъздушава (помпата в резервоара работи , дадох и постоянен плюс и опитах да паля - неще , акумулатора върти яко а тя само препалва и гасне веднага). Да не съм прецакал нещо по плочката - аз я бях маркирал и сега е 100% на същото място?
Моляви се знаещи колеги помагайте!

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани