Съединител?
Модератор: Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Съединител?
с нов феродов диск съм -вече на около 2000км-прави ми впечатление че колата потегля още като отпусна с 1 см и го няма това усещане на крака сякяш прехвърля . има ли възможност да се регулира педала . сменил съм и течноста в сервото . дразни ме че как отпусна крака малко и тръгва
- piNky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.12.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: F10 530 xDrive '13
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
износването на притискателя означава--а износването на диска е обратното-увеличава се свободния ходpiNky написа:Намаляването на свободния ход на съединителя не беше ли от износване на диска?



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Според мен имаш проблем с долната помпа на съединителя.Сега в този студ това е признака който показва това.Според мен е съвпадение на момента със смяната на феродовия диск.
Утре сутринта пробвай преди да я запалиш колата с 10 -12 напомпвания едно след друго на педала ,тогава я запали колата и като потеглиш и видиш какво е положението ,искам да напишеш има ли разлика или няма
Георги Пенчев
Утре сутринта пробвай преди да я запалиш колата с 10 -12 напомпвания едно след друго на педала ,тогава я запали колата и като потеглиш и видиш какво е положението ,искам да напишеш има ли разлика или няма

Георги Пенчев
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Според мен имаш проблем с долната помпа на съединителя.Сега в този студ това е признака който показва това.Според мен е съвпадение на момента със смяната на феродовия диск.
Утре сутринта пробвай преди да я запалиш колата с 10 -12 напомпвания едно след друго на педала ,тогава я запали колата и като потеглиш и видиш какво е положението ,искам да напишеш има ли разлика или няма
Георги Пенчев
Утре сутринта пробвай преди да я запалиш колата с 10 -12 напомпвания едно след друго на педала ,тогава я запали колата и като потеглиш и видиш какво е положението ,искам да напишеш има ли разлика или няма

Георги Пенчев
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
Re: Съединител?
klintan66 написа:с нов феродов диск съм -вече на около 2000км-прави ми впечатление че колата потегля още като отпусна с 1 см и го няма това усещане на крака сякяш прехвърля . има ли възможност да се регулира педала . сменил съм и течноста в сервото . дразни ме че как отпусна крака малко и тръгва
не саморегулурашт е



- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
за мен е ясно ---също и се съобразявам с колегата Пенчев но понеже съм го имал същия проблем отдавна на Е28цата беха омекнали пружините на притискателя и дойде време че направо на 1ва и задна включването беше проблем

- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
e
значи -- понапомпих 10 -на пъти . но нямаше никакъв ефект. дааа аз знам че е саморегулиращ но -- дали няма някакъв пиниз. примерно опората на вилката на амбряжния лагер ако се смени с по -дълга или по къса . иначе проверих помпите --сухи са но как и дали работят ...
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Не ,няма такова нещо като смяна на вилка или части от привода с такива с различни размери от конструктивно предвидените от завода
Като загрее колата до нормална температура променя ли се работния ход на съединителя или при всякакви положения отделя все така ?
Георги Пенчев

Като загрее колата до нормална температура променя ли се работния ход на съединителя или при всякакви положения отделя все така ?
Георги Пенчев
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
у
и топла и студена -все тая. имам усещане че и малко по твърд е педала -но малко . всъщнос не съм карал скоро друга кола и не знам дали съм обективен за твърдостта. но че отделя долу... като сменях феродовия майстора каза че притискателния е здрав. включва всички скорости мазно и леко. тва че не "прехвърля " по средата и някак изисква по голямо усилие да натискам на полусъединител ме дразни.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: у
как тоа майстор го разбра че е здравklintan66 написа:и топла и студена -все тая. имам усещане че и малко по твърд е педала -но малко . всъщнос не съм карал скоро друга кола и не знам дали съм обективен за твърдостта. но че отделя долу... като сменях феродовия майстора каза че притискателния е здрав. включва всички скорости мазно и леко. тва че не "прехвърля " по средата и някак изисква по голямо усилие да натискам на полусъединител ме дразни.


- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Breyton написа:Аз бих сменил спирачната течност като за начало!
Смени си спирачната течност, ама кажи на малоумните майстори, освен
от спирачките да пуснат течността и от долната помпа дето е на
скоростната кутия да изтече



са, щуцери ли са или както там им викат трябва да потече чиста спирачна течност

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Пенчев аз смених притискателният и феродовият, смених и помпите с нови оригинални смених и маслото с Мотул от най арното и точно след смяната и на мен почна да ми отделя съвсем отдолу. Ама като казвам съвсем значи наистина че почти няма празен ход а преди да направя ремонта си беше всичко ок. Дори сега по трудно ми влиза първата скорост. В смисъл не че имам някакъв проблем но за да я включа трябва да съм спрял иначе прихърква а преди си я включвах съвсем мазно дори и да съм с 10км/ч Вече започвам да си мисля че в таз държава няма ни една читава резервна част. Ят ме е даже че хвърлих и старите помпи на съединителя а бяха здрави.Penchev написа:Според мен имаш проблем с долната помпа на съединителя.Сега в този студ това е признака който показва това.Според мен е съвпадение на момента със смяната на феродовия диск.
Утре сутринта пробвай преди да я запалиш колата с 10 -12 напомпвания едно след друго на педала ,тогава я запали колата и като потеглиш и видиш какво е положението ,искам да напишеш има ли разлика или няма![]()
Георги Пенчев
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани