за колегите с кофти къси фарове ....... ;)
Модератор: Технически модератори
52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
за колегите с кофти къси фарове ....... ;)
колеги днес реших да си почиста лупите на късите за да вида дали има наистина толкова чуствителна разлика е....... резултата беше на лице свалих ги,почистих ги отидох до практикер купих си на OSRAM COOL BLUE за по 12лв/бр. и мога да ви кажа че сега като пуснах фаровете останах замислен колко добре се вижда и с 24лв и 1час работа колко стана приятно вечерното шофиране предполагам че не сам открил топлата вода с тази операция но предполагам има и колеги които незнаят как да си го направат или просто не са се замисляли ми това е от мен надявам се поне малко да съм бил полезен на някого
поздрави 


- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
лошо няма
...но има в момента поне 3 теми за фаровете,можеше там да се похвалиш
а иначе и аз почнах от там:
...обикновенни крушки
....после осрам куул блу
...и накрая два комплекта ксенони


а иначе и аз почнах от там:
...обикновенни крушки
....после осрам куул блу
...и накрая два комплекта ксенони



- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
the_gate написа:лошо няма...но има в момента поне 3 теми за фаровете,можеше там да се похвалиш
а иначе и аз почнах от там:
...обикновенни крушки
....после осрам куул блу
...и накрая два комплекта ксенони![]()
![]()
Май ксенона най-добре оправя цялата работа + това чистиш веднъж фаровете слагаш и тва е

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Не знам що, ама на Е30-ката сложих Osram Cool Blue и не виждам нищо синьо в тях, дали е някаква измама не знам, ама са си жълти и не усетих разлика. На Е36-цата съм с някакви немски (уж) за по 3.50 от Видин (Narva), ама с перфектни фарове (изглеждат като нови) и светят перфектно. Абе до фаровете си е, не толкова до крушките. Тъпо е да се слагат 100в, трябват си 55в крушки и свестни фарове. Те като покафенеят целите няма как да се почистят, щото пластмасата се топи.
п.с. Малко съм пийнал - виждам, че темата в Е34 - та на Е34-ката дето имахме бяха и стопени рефлекторите - нямаше какво да оправи нещата освен нови рефлектори или фарове.
п.с. Малко съм пийнал - виждам, че темата в Е34 - та на Е34-ката дето имахме бяха и стопени рефлекторите - нямаше какво да оправи нещата освен нови рефлектори или фарове.
BMW only!
- ThEccentric
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: София
Положението с фаровете на Е34, подробно описано.......
Добър Ден, Притежатели на Е34. Първо, ще ве помоля да ми простите за правописните грешки...Българскя не ми е родня език, аз съм Американец.
Преди няколко месеца си купих 1990 520i. Предишня собственик е бил пълна свиня и въобще не е пазил колата. Първото нещо което забелязах е че фаровете не са фарове. Все едно карах с две свещи както едно време преди 100 години. След ужасно много ровичкане открих много информаця и ще опиша всичко тук, включително и линковете за всичко което споменавам (но всичко ще е на Английски)
Първото нещо което направих е да разглоба предницата за да мога да сваля един фар. За посоки на сваляне на решетките за да се стигнат фаровете, погледнете тук ==>> http://home.comcast.net/~winstonfong/repairpagessite2/frontgrillremoval.htm
След махането на решетките, трябва само 3 винтове да се махнат за да се свали цяля "assembly" (това нещо на което и дългите и късите са закачени). След това, почнах да разглобявам самите къси фарове. От вътре бяха доста прашни, спецялно лупите, но останових и че още нещо което е включително важно в моито мнение, не беше на ред, и това е че рефлекторите там кадето стърчи крушката не ставаше за нищо вече. Когато тръгнах да ги избърша, самата боя което е като огледало почна да се търка / изтрива. Другото е че над крушката самия пластмас се беше стопило леко. Още нещо....след 17 години самото стъкло от външната страна на капака е станало на нищо от пясак и камачета и какво ли не. Това също влияе.
Реших да си купя нов комплект фарове, но се чудих от каде и какви. Гледах че на иБей продават комплекти с Ангелски Очи, Ангелски очи с ксенон, обикновенни оригинални, и т.н. Заради това че не искам да влагам много пари в кола което не смятам да имам за много дълго време, отидох до ул. Цар Симион и си купих нов комплект от "Арабина". Не са оригинални а са Таивански от фирма Лусид и струваха 250 лв. Реших да направя така защото новото си е ново, и защото смятах да разглобя старите напълно и да се постарая да ги оправя.
Верно е че прах в самия фар и на лупата намалява излъчването на светлината много, но и ако самите фарове са много стари и отразяващата боя от вътре (изключително важна) е развалена, тогава трябва да се реши дали ще ги разглобяваш напълно и да ги оправиш, или да си купиш нови.
Относно крушките....
Реших да си взема нещо по силно и по бяло, и си купих 100 ватови "ксенонови" от иБей продавач от Англия (aceparts). След като сложих новите фарове с новите крушки и ги нагласих да сочат светлината правилно, разликата е огромна, но искам да изясна нещо за крушките. Първо, тези които се продават като халогенни крушки пълни с ксенонов гас са бошлаф работа. Те са си обикновенни халогенни крушки но стъклото е леко синъо за да излъчва по бяла светлина. Ако искате ксенон, най добре си купете ксенонова система защото няма заместник за тях. Най близкото нещо е да си сложите ОСРАМ НайтБрейкер крушки и фаровете да са ти в много добро състояние от вътре. Дори и ако погледнете безумно скъпите крушки от PIAA (Xtreme или Intense White) ще видите че те също са халогенни с синъо стъкло. Казват че ксеноновя гас гори по хладно, но това е само на истински ксенонови крушки
****************************************************** Относно 100 Ватови Крушки ******************************************************
Верно че тези крушки са по бяли и са доста силни, но когато видях какво е станало с старите фарове там кадето са се стопили от обикновенни 55 ватови ОСРАМ, май ще си взема тези НайтБрейкерс на ОСРАМ както са ми препоръчали. Жиците няма да се стопят от 100 ватовите, но има реално възможност да се стопят фаровете от вътре бързо и лошо.
Ето линкове за няколко различни комплекти от еБей --
С Ангелски Очи и Ксенон система -
- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/XENON-HID-88-95-BMW-E32-E34-HALO-PROJECTOR-HEAD-LIGHTS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ007QQitemZ170189145639QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
С Ангелски Очи -
- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/89-95-BMW-E34-EURO-PROJECTOR-HALO-HEADLIGHT-525I-535I_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ001QQitemZ110219278236QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
Обикновен комплект фарове -
- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-90-BMW-E34-5-SERIES-EURO-CLEAR-PROJECTOR-HEADLIGHTS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ023QQitemZ360016453616QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
Само фарове, без стойката -
- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-94-BMW-E34-E32-525i-EURO-CLEAR-PROJECTOR-HEADLIGHTS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ004QQitemZ140200444982QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
Други Полезни линкове -
За регулиране на фаровете (мани ДаръКар и Камор, става за 45 мин.)** Ще трябва да намерите равно място до бяла стена и след маркировките на стената да дръпнете колата 7м на зад
- http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenance/Electrical/Headlight_adjustment.htm
- http://www.coolbulbs.com/HID-VISUAL-HEADLIGHT-AIMING-PROCEDURE.pdf
Разглобяване на фаровете -
- http://youtube.com/watch?v=8iEXS9C4oK8
- http://youtube.com/watch?v=IkHZV5X3GIE&feature=related
Реших да не се занимавам с старите, за това че ако някой се интересува да ги въстанови продавам ги за 50лв (едната отразяваща лента - около лупата - я строших докато разбера как се разглобява)
Може да се оправят да са като нови, ако някой има интерес и време
Преди няколко месеца си купих 1990 520i. Предишня собственик е бил пълна свиня и въобще не е пазил колата. Първото нещо което забелязах е че фаровете не са фарове. Все едно карах с две свещи както едно време преди 100 години. След ужасно много ровичкане открих много информаця и ще опиша всичко тук, включително и линковете за всичко което споменавам (но всичко ще е на Английски)
Първото нещо което направих е да разглоба предницата за да мога да сваля един фар. За посоки на сваляне на решетките за да се стигнат фаровете, погледнете тук ==>> http://home.comcast.net/~winstonfong/repairpagessite2/frontgrillremoval.htm
След махането на решетките, трябва само 3 винтове да се махнат за да се свали цяля "assembly" (това нещо на което и дългите и късите са закачени). След това, почнах да разглобявам самите къси фарове. От вътре бяха доста прашни, спецялно лупите, но останових и че още нещо което е включително важно в моито мнение, не беше на ред, и това е че рефлекторите там кадето стърчи крушката не ставаше за нищо вече. Когато тръгнах да ги избърша, самата боя което е като огледало почна да се търка / изтрива. Другото е че над крушката самия пластмас се беше стопило леко. Още нещо....след 17 години самото стъкло от външната страна на капака е станало на нищо от пясак и камачета и какво ли не. Това също влияе.
Реших да си купя нов комплект фарове, но се чудих от каде и какви. Гледах че на иБей продават комплекти с Ангелски Очи, Ангелски очи с ксенон, обикновенни оригинални, и т.н. Заради това че не искам да влагам много пари в кола което не смятам да имам за много дълго време, отидох до ул. Цар Симион и си купих нов комплект от "Арабина". Не са оригинални а са Таивански от фирма Лусид и струваха 250 лв. Реших да направя така защото новото си е ново, и защото смятах да разглобя старите напълно и да се постарая да ги оправя.
Верно е че прах в самия фар и на лупата намалява излъчването на светлината много, но и ако самите фарове са много стари и отразяващата боя от вътре (изключително важна) е развалена, тогава трябва да се реши дали ще ги разглобяваш напълно и да ги оправиш, или да си купиш нови.
Относно крушките....
Реших да си взема нещо по силно и по бяло, и си купих 100 ватови "ксенонови" от иБей продавач от Англия (aceparts). След като сложих новите фарове с новите крушки и ги нагласих да сочат светлината правилно, разликата е огромна, но искам да изясна нещо за крушките. Първо, тези които се продават като халогенни крушки пълни с ксенонов гас са бошлаф работа. Те са си обикновенни халогенни крушки но стъклото е леко синъо за да излъчва по бяла светлина. Ако искате ксенон, най добре си купете ксенонова система защото няма заместник за тях. Най близкото нещо е да си сложите ОСРАМ НайтБрейкер крушки и фаровете да са ти в много добро състояние от вътре. Дори и ако погледнете безумно скъпите крушки от PIAA (Xtreme или Intense White) ще видите че те също са халогенни с синъо стъкло. Казват че ксеноновя гас гори по хладно, но това е само на истински ксенонови крушки
****************************************************** Относно 100 Ватови Крушки ******************************************************
Верно че тези крушки са по бяли и са доста силни, но когато видях какво е станало с старите фарове там кадето са се стопили от обикновенни 55 ватови ОСРАМ, май ще си взема тези НайтБрейкерс на ОСРАМ както са ми препоръчали. Жиците няма да се стопят от 100 ватовите, но има реално възможност да се стопят фаровете от вътре бързо и лошо.
Ето линкове за няколко различни комплекти от еБей --
С Ангелски Очи и Ксенон система -
- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/XENON-HID-88-95-BMW-E32-E34-HALO-PROJECTOR-HEAD-LIGHTS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ007QQitemZ170189145639QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
С Ангелски Очи -
- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/89-95-BMW-E34-EURO-PROJECTOR-HALO-HEADLIGHT-525I-535I_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ001QQitemZ110219278236QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
Обикновен комплект фарове -
- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-90-BMW-E34-5-SERIES-EURO-CLEAR-PROJECTOR-HEADLIGHTS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ023QQitemZ360016453616QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
Само фарове, без стойката -
- http://cgi.ebay.com/ebaymotors/88-94-BMW-E34-E32-525i-EURO-CLEAR-PROJECTOR-HEADLIGHTS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33710QQihZ004QQitemZ140200444982QQrdZ1QQsspagenameZWDVW
Други Полезни линкове -
За регулиране на фаровете (мани ДаръКар и Камор, става за 45 мин.)** Ще трябва да намерите равно място до бяла стена и след маркировките на стената да дръпнете колата 7м на зад
- http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenance/Electrical/Headlight_adjustment.htm
- http://www.coolbulbs.com/HID-VISUAL-HEADLIGHT-AIMING-PROCEDURE.pdf
Разглобяване на фаровете -
- http://youtube.com/watch?v=8iEXS9C4oK8
- http://youtube.com/watch?v=IkHZV5X3GIE&feature=related
Реших да не се занимавам с старите, за това че ако някой се интересува да ги въстанови продавам ги за 50лв (едната отразяваща лента - около лупата - я строших докато разбера как се разглобява)
Може да се оправят да са като нови, ако някой има интерес и време
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
хубави линкове
но аз не бих си сложил други фарове различни от оригиналните на моята кола...също не бих си сложил и 100w крушки...тепърва ще почват проблемите...но това си е мое мнение ,колегите може и да се възползват 


- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Положението с фаровете на Е34, подробно описано.......
ThEccentric написа:Добър Ден...
Ами няма как да се сдържа просто

Ако и ние имахме като твоя български, щеше да е чудо в този форум

Просто браво... Изчетох ти целия пост, и го смятам за много полезен

Re: за колегите с кофти къси фарове ....... ;)
Здравейте, колеги искам да ви попитам един въпрос. Става дума за въпросните фарове на BMW E34 (фейслифтово-то ако има някаква разлика). Та може ли някой да ми препоръча някакви хубави фарове които да има ангелски очи и ксенон и да светят прилично. Цената не ме касае понеже съм решил, че ще давам пари за това. Благодаря ви предварително 

Само BMW
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: за колегите с кофти къси фарове ....... ;)
hr.baykov написа:Здравейте, колеги искам да ви попитам един въпрос. Става дума за въпросните фарове на BMW E34 (фейслифтово-то ако има някаква разлика). Та може ли някой да ми препоръча някакви хубави фарове които да има ангелски очи и ксенон и да светят прилично. Цената не ме касае понеже съм решил, че ще давам пари за това. Благодаря ви предварително
E34 с ангелски очи като видя все едно виждам Кончита Вурст.
Вземи си на депо един комплект , нямат никкаква разлика с ХЕла , всичко е 1:1 .
Сложи си крушки на General Electric + 90% се водят и са по добри от ОСрама. 20 кинта са 2 ламби и ще прогледнеш.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
Re: за колегите с кофти къси фарове ....... ;)
Тая тема направо си я съживихте 

- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: за колегите с кофти къси фарове ....... ;)
Рециклиране също върши работа.А относно тези депо колко издържат 1-2-3 години или са доста по-качествени ?
Последна промяна BABHOMED на 23 Май 2014, 1:38, променена общо 1 път
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- georgistz
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 2.06.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E34 M50B20, лето господне 1994-о
- Мечтае да кара: същото
Re: за колегите с кофти къси фарове ....... ;)
На двете ни Е34-ки Depo издържаха по 4 години и станаха пак за смяна. Като се сложат нови, плюс крушки Osram Silverstar (поне тях съм харесал) и си светят идеално.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: за колегите с кофти къси фарове ....... ;)
Ако не ги забършеш с обезмаслител рефлекторите като мен си карат доста.
Депото са го направили точно копие , всичко си пасва и е 1:1 , можеш да го познаеш само по габарита щото е с кабелче и ухо на фасунката . Нямат ел реглаж , трябва да се прехвърли .
Аз лично отдавна изхвърлих ксенона на тази кола , бил съм в заблуда много много време.
Няма сила да ме накара да си сложа пак китайски такъв ,може само оригинален .
Сложете си истински крушки , избършете лупите , или си купете две нови депа само къси и прогледнете
!
Депото са го направили точно копие , всичко си пасва и е 1:1 , можеш да го познаеш само по габарита щото е с кабелче и ухо на фасунката . Нямат ел реглаж , трябва да се прехвърли .
Аз лично отдавна изхвърлих ксенона на тази кола , бил съм в заблуда много много време.
Няма сила да ме накара да си сложа пак китайски такъв ,може само оригинален .
Сложете си истински крушки , избършете лупите , или си купете две нови депа само къси и прогледнете


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: за колегите с кофти къси фарове ....... ;)
Добре колеги нека да обсъдим малко крушките тогава...Аз в момента съм с крушките с които купих колата.Бях взел Osram Night Braker защото от четене в нета разбрах че не са най-белите като Osram Cool Blue (светят една иея по-жълто) но са най-силни.И наистина светнаха осезаемо по-добре ама за месец изгоряха.
Тогава излезе Osram Night Braker + демек същите ама с по-дълъг живот.Хайде пак 40лв и взех такива PLUS уж с повече живот.След месец два изгоря едната.Ядосах се и върнах оригиналните с които беше колата.Някой ползвал ли е Philips Blue Vision Ultra и какво е положението там? 



52 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани