Врътките за парното?
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Врътките за парното?
Защо само Е34-те имат по две врътки за парното? Отдавна имам Е34 и все ми е било чудно коя точно за какво е? Опитвам се да разбера от книжката, но на немски нищо не разбирам. Ако някой обясни точно благодаря му предварутелно.


I Don't Drive Fast I Just Fly Low
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
barro написа:И сега в какво положение трябва да са, че да има оптимален ефект през лятото и през зимата?
ми сега е студено


нали все пак искаш да ти духа топло

Да това е ясно, че за топлото трябва да е на червено. Новъпросът ми е за какво точно служи дясната врътка и също така за какво служи лявата? Аз иначе досега все двете ги въртя или на топло или на студено. А ако лявата е на студено а дясната на червено какво се получава и обратно? Между тях е избразен символа на предното стъкло. За коя врътка се отнася?
I Don't Drive Fast I Just Fly Low
Климатика е двузонов и двете врътки управляват лява и дясна зона независимо една от друга.
На лявата врътка има две положения в двата края на скалата (студено-топло) където при завъртане до края се усеща едно щракване. При тези положения климатика работи съответно на студено/топло без да се регулира температурата
Как да ги настройваш зависи само от теб (нормално е в двете зони да се поддържа почти еднаква температура)
На лявата врътка има две положения в двата края на скалата (студено-топло) където при завъртане до края се усеща едно щракване. При тези положения климатика работи съответно на студено/топло без да се регулира температурата
Как да ги настройваш зависи само от теб (нормално е в двете зони да се поддържа почти еднаква температура)
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Koлега, ако ти си зиморничав а човека до теб обратното ти си пускаш лявата врътка на топло а другия човк си я гласи примерно на 22 градуса
Има един клапанен блок на парното за лява и дясна половина отопление и климатизация на купето ,който работи под давлението на въпросните врътки на таблото.Ако искаш максимално топло или пък директно външен студен въздух въртиш само лявата до щракване, така и двата клапана отварят или затварят максимално притока на охладителна течност до радиаторчетата в купето - обезмисля се въртенето на двете врътки.Когато искаш някаква по специална температура ,тогава лявата не трябва да е в крайните положения
Има обаче една вероятност ако клапанния блок не работи коректно да не можеш да регулираш плавно или изобщо температурата в някоя от двете половини по отделно а само при крайно топло или крайно студено.
Аз имах такъв проблем за кратко преди да ми се скапе въпросния блок, лявата половина ми работеше само на максимум топло или на максимум студено,след което направо,блокира на студено. В момента съм с чисто нов оригинален клапанен блок и такова удоволствие не съм изпитвал много отдавна - жега ама жестока или пък много приятна температура в двете половини на купето.
p.s. От скоро с новите клапани усетих ,че на 23 градуса примерно, отвреме на време влиза малко по-хладен въздух,после по-топъл за да се поддържат желаните градуси относително точно.За това служи и онзи отвор между вентилаторната врътка и лявата половина
Георги Пенчев


Има обаче една вероятност ако клапанния блок не работи коректно да не можеш да регулираш плавно или изобщо температурата в някоя от двете половини по отделно а само при крайно топло или крайно студено.
Аз имах такъв проблем за кратко преди да ми се скапе въпросния блок, лявата половина ми работеше само на максимум топло или на максимум студено,след което направо,блокира на студено. В момента съм с чисто нов оригинален клапанен блок и такова удоволствие не съм изпитвал много отдавна - жега ама жестока или пък много приятна температура в двете половини на купето.
p.s. От скоро с новите клапани усетих ,че на 23 градуса примерно, отвреме на време влиза малко по-хладен въздух,после по-топъл за да се поддържат желаните градуси относително точно.За това служи и онзи отвор между вентилаторната врътка и лявата половина

Георги Пенчев
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
И при мен дяснате се върти лесно явно по принцип трябва да е така.
Някой може ли да ми каже как да направя задните духалки да духат топло,че мойте духат яко студено и снощи на стадиона замалко да ми се размине да ударя една чур.а
и ако искате да знаете не е смешно
Някой може ли да ми каже как да направя задните духалки да духат топло,че мойте духат яко студено и снощи на стадиона замалко да ми се размине да ударя една чур.а



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Wenzy написа:И при мен дяснате се върти лесно явно по принцип трябва да е така.
Някой може ли да ми каже как да направя задните духалки да духат топло,че мойте духат яко студено и снощи на стадиона замалко да ми се размине да ударя една чур.а![]()
![]()
и ако искате да знаете не е смешно
Колега, от задните дюзи няма да духне никога топло ! При Е39 първо поколение даже няма тази възможност.При фейслифта от 2001 година има втора врътка със синьо и червено квадратче,освен основното за спиране и пускане на струята

Ей това за мен не е домислено.Защо автомобилите със зимен пакет го нямат,като просто става въпрос за една клапа

Пускай да духа в краката яко и направо ще се подпалите още толкова на задната седалка

Георги Пенчев
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Penchev написа:Wenzy написа:И при мен дяснате се върти лесно явно по принцип трябва да е така.
Някой може ли да ми каже как да направя задните духалки да духат топло,че мойте духат яко студено и снощи на стадиона замалко да ми се размине да ударя една чур.а![]()
![]()
и ако искате да знаете не е смешно
Колега, от задните дюзи няма да духне никога топло ! При Е39 първо поколение даже няма тази възможност.При фейслифта от 2001 година има втора врътка със синьо и червено квадратче,освен основното за спиране и пускане на струятаТам може да се пуска и топло...
Ей това за мен не е домислено.Защо автомобилите със зимен пакет го нямат,като просто става въпрос за една клапа![]()
Пускай да духа в краката яко и направо ще се подпалите още толкова на задната седалка![]()
Георги Пенчев
Гоше а защо като свалях задните въздувади на врътката за пускането и спирането на струята има платка с букса но кабел няма

http://bmwfans.info/original/images/8640_z.img
за тая №4 става въпрос и в Дару тая майна струва 239.40 BGL

Явно нещо трябва да командва ама що няма кабел до там

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
абе а са като сте разбирачи, кажете що като рових за реостата за вентилатора, от тогава ми духа само топло, като навия я врътките на студено не се случва нищо? 

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани