Много ли са 390 000 км за 525 TDS
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- apostolov_m
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Veliko Tarnovo
- Пол: Мъж
- Кара: Е66
- Мечтае да кара: M5
Много ли са 390 000 км за 525 TDS
Здравейте.Харесал съм си едно Е34 525TDS Touring - 94 год с всички възможни екстри за модела е : кожа, 2 ARB, клима, автоматик, автопилот и всички други глезотийки.Колата е нов внос от Швейцария и по сервизна книжка август 2008год е била на 384000км.Естествено на километрага показна по малко - 190000км
.Колицата е много запазена и съдеики по документите е обслужвана перфектно.Единствения и проблем е, че като не е палена един ден и пали трудно и това ме притеснява.Някои може ли да каже на какво се дължи това и даоли е голям проблем и дали за този мотор тия километри са му много.Знам за проблема на тези мотори е че не палят когато е загрял мотора, но тая няма такъв проблем.До сега съм имал две BMW-та - Е34 и Е36, но и двета са били с М50 мотор, а и никога не съм карал дизел.Дайте ми някакъв съвет преди да тръгна да го водя по диагностици защото на тия в нашия град не им вярвам много.Принципно колата ме кефи много , но мче е страх от дизелите
, а и цената е доста голяма - 7500лв.Благодаря ви предварително!



- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
всичко е въпрос на късмет---но да дадеш 7500 за Е34 мисля че таа кола трябва да е перфект отвсякъде....пожелавам ти късмет-дано да случиш на кола 


- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Цената си заслужава ако колата е добра.И аз съм така като не съм карал известно време и после при паленето вартя няколко врътки.
Когато е топла не пали от раз,защото веригата е едноредова а натоварването на разпределителния е доста голямо и в следствие веригата малко се поразпъва.
Тия километри изобщо не са много ако колата е подържана,както ти казваш.
Изчакай и дръги дизелджийски мнения
Когато е топла не пали от раз,защото веригата е едноредова а натоварването на разпределителния е доста голямо и в следствие веригата малко се поразпъва.
Тия километри изобщо не са много ако колата е подържана,както ти казваш.
Изчакай и дръги дизелджийски мнения

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
....но да дадеш 7500 за Е34 мисля че таа кола трябва да е перфект отвсякъде..
за тия пари моеш си взе ланча капа и да си я блъскаш у главата,добра 34-ка треа си държи цената
за тия пари моеш си взе ланча капа и да си я блъскаш у главата,добра 34-ка треа си държи цената

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
айде без коментари за италянките..там у зарата знам как ги карате имате и претенции на всичкото отгоре
иначе на колегата да кажа че да не би предишните му бензинови коли са били по 110-120.000 км???? там някъде са били и тия..стана ли им нещо?не...води го на сервиз да ти кажат
освен това Е34 не държи цена...моето колко време го продавах и всеки му е било скъпо после свалих цената било евтино е сиктир де

иначе на колегата да кажа че да не би предишните му бензинови коли са били по 110-120.000 км???? там някъде са били и тия..стана ли им нещо?не...води го на сервиз да ти кажат
освен това Е34 не държи цена...моето колко време го продавах и всеки му е било скъпо после свалих цената било евтино е сиктир де
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
не малко не и много ако зимаш колата бръкнисе кам 400 кинта да си обслужиш главата да я свалят да я пренаредят ,шлаифат и както сие ии е реда за да нема оле мале после водна помпа си смени задължително и и профилактика на цялата охладителна система един вид да се продуха от боклуците сложи антифрис и си караи с здраве
много хора правят грешката да зимат този мото секи ти вика маниго тоия е калпаф а никои не се сеща да направи една нормална профилактика щом колата е на 400 хил което си и е време
много хора правят грешката да зимат този мото секи ти вика маниго тоия е калпаф а никои не се сеща да направи една нормална профилактика щом колата е на 400 хил което си и е време



Re: Много ли са 390 000 км за 525 TDS
apostolov_m написа: .... и по сервизна книжка август 2008год е била на 384000км.
Пич, абе ти да не живееш в бъдещето?


- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
мен ми е чудно защо са ти дали сервизната книжка като са въртели километража
иначе както каза колегата на тия км е време за едно основна профилактика след нея още толко ще изкара 


аз
Аз сигурно съм ебати късметлията! Когато я взех моята не съм й гледал нищо, знаех че имат проблем със загряването(заради помпата) и това е. Погледнах ме как е маслото и водата, дали са чисти, и караййй!
Аз смятам че е въпрос на късмет когато взимаш кола на старо, така могат да ти скрият шапката разни майстори преди да ти я продатат, че няма да знаеш от къде ти е дошло! А, за по евтините, никой не знае какво му е на продавача около врата за да бърза да я продава по евтинко! Може да е взимал заем и са да искат да го гърбат например!
Аз смятам че е въпрос на късмет когато взимаш кола на старо, така могат да ти скрият шапката разни майстори преди да ти я продатат, че няма да знаеш от къде ти е дошло! А, за по евтините, никой не знае какво му е на продавача около врата за да бърза да я продава по евтинко! Може да е взимал заем и са да искат да го гърбат например!

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
те км не са толкова много ама цената е височка ,тез 7500 ще станат 8500 с обслужването ,а ако излезе нещо непредвидено може и над 10 да станат .. а това е цена на Е39 вече ,като Е39 поне за мене е несравнимо по добрата машина
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Аз да вметна, че моето е34 го дадох за 3700 на изплащане! Държах цена 4500 няколко месеца, ама на секи му беше скъпо и ....., а за дизел незнам, тя нафтата е 2.20 вече, моето с прилично каране, пак не може да стигне разхода в пари на бензин с газова. Аз бих си вземал е34 за по - малко пари, да му сложа газов инжекцион и до 7500 ще стане като ново. Това е мое мнение. А за паленето дето те притеснява, явно връща нафта, някой слагат клапан преди филтъра и решават проблема.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
И аз бих го посъветвал абсолютно същото.маречков написа:Аз да вметна, че моето е34 го дадох за 3700 на изплащане! Държах цена 4500 няколко месеца, ама на секи му беше скъпо и ....., а за дизел незнам, тя нафтата е 2.20 вече, моето с прилично каране, пак не може да стигне разхода в пари на бензин с газова. Аз бих си вземал е34 за по - малко пари, да му сложа газов инжекцион и до 7500 ще стане като ново. Това е мое мнение. А за паленето дето те притеснява, явно връща нафта, някой слагат клапан преди филтъра и решават проблема.
Преди имах ТДС сега съм с М50 с газов инжекциьон и съм около 1001 пъти по доволен

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Много ли са 390 000 км за 525 TDS
Не вярвам да има е34тдс на по-малко хиляди,ако вси4ко е сменяно на време не са много,за разлика от ценатаapostolov_m написа:Здравейте.Харесал съм си едно Е34 525TDS Touring - 94 год с всички възможни екстри за модела е : кожа, 2 ARB, клима, автоматик, автопилот и всички други глезотийки.Колата е нов внос от Швейцария и по сервизна книжка август 2008год е била на 384000км.Естествено на километрага показна по малко - 190000км.Колицата е много запазена и съдеики по документите е обслужвана перфектно.Единствения и проблем е, че като не е палена един ден и пали трудно и това ме притеснява.Някои може ли да каже на какво се дължи това и даоли е голям проблем и дали за този мотор тия километри са му много.Знам за проблема на тези мотори е че не палят когато е загрял мотора, но тая няма такъв проблем.До сега съм имал две BMW-та - Е34 и Е36, но и двета са били с М50 мотор, а и никога не съм карал дизел.Дайте ми някакъв съвет преди да тръгна да го водя по диагностици защото на тия в нашия град не им вярвам много.Принципно колата ме кефи много , но мче е страх от дизелите
![]()
, а и цената е доста голяма - 7500лв.Благодаря ви предварително!
- apostolov_m
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Veliko Tarnovo
- Пол: Мъж
- Кара: Е66
- Мечтае да кара: M5
Благадоря на всики за мненията, но аз вече реших - явно нафтовите печки не са за мен
.Намерих си много читава Е39 с М50 мотор, автоматик, кожа и с всички други шукарийки, а и цената е добра - 10к.Утре скачам смело и ще кача снимки.Но чесно казано Е34 ми е влязно много под кожата и ако някой продава читав екземляр нека драсне едно ЛС да си го взема и него
.От 2 месеца карам Ауди А4 и вече не издържам , но нали знаете - цигарите са Marlboro, телефона е Nokia, а колата е BMW!!!


Бързите риби изяждат бавните...
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани