Степените на вентилатора на парното

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 20.03.2007

Степените на вентилатора на парното

Мнение от svettko » 17 Ное 2007, 15:54

Разглобих извадих меча смених и 4-те транзистори и пак неработят степените :bcry: Някакви идеи да имате колеги защо продължава да не работи.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Re: Степените на вентилатора на парното

Мнение от bmwfena » 17 Ное 2007, 15:56

svettko написа:Разглобих извадих меча смених и 4-те транзистори и пак неработят степените :bcry: Някакви идеи да имате колеги защо продължава да не работи.
а ве да не ти е гръмнал вентилатора
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 17 Ное 2007, 16:01

Или самия ключ на таблото? има ли ток до него

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 20.03.2007

Мнение от svettko » 17 Ное 2007, 16:09

работи ми само 4 степен и преди да ги сменя и след това


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 17 Ное 2007, 16:15

svettko написа:работи ми само 4 степен и преди да ги сменя и след това
трябва да тръгнат,направи си проверка да не си объркал нещо :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 20.03.2007

Мнение от svettko » 17 Ное 2007, 16:50

и аз бях убеден че ще тръгнат но сега незнам от какво е.Няма какво да проверявам от всякъде съм разгледал ножа за спукани спойки за всеки случай дори го занесох да смени транзисторите ел.техник за да не направя аз някаква беля стоях му на главата направи ги перфектно.Не ми се иска да го побългарявам иначе ми е ясно как ще тръгнат затова приемам всякакви предположения.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 17 Ное 2007, 18:56

Щом си сигурен в другите елементи и връзки, пробвай с друг "меч" (дори и само една степен да му работи) за да си сигурен, че е от това.
Другото за което се сещам е самия ключ (перата и клемите за различните степени да са се скапали) въпреки, че не вярвам това да стане едновременно и при 3-те бавни степени. Поне го провери с мултицет

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 21.03.2006
Местоположение: Veliko Tarnovo

Мнение от иончев » 19 Ное 2007, 23:01

колега имал съм същият проблем като твоя,провери ли си реостата.Това е един елемент с няколко нагревателя и една биметална пластинка която се деформира при много висока температура и спира захранването на вентилатора,ако функционира нормално след като изстине би трябвало да се върне в първоначалното си състояние и да затвори веригата ,тогава вентилатора си работи нормално.Проблемът е че с течение на времето тази биметална пластина отслабва и не е достатъчно елесатична за да направи добър контакт,само 4 степен на вентилатора няма такава защита затова си работи постоянно.Провери този реостат и най-добре го смени с нов не са много скъпи.
ВСИЧКО Е В ПЪЛЕН ХАОС,САМО ПРЕСТЪПНОСТТА Е ОРГАНИЗИРАНА. http://nocorr.mvr.bg/

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 20 Ное 2007, 11:23

ако си с климатроника ти е от меча, ако си с климатик ти е от реостата. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 20.03.2007

Мнение от svettko » 20 Ное 2007, 11:37

Къде стои този реостат? Търсих го 2 месеца и не го видях и от прочетеното тук във форума разбрах 4е след като съм с големите врътки и ножа значи степените ми се командват от него а вие ми казвате друго и съвсем се обарках :uups:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Мнение от Pavlinius » 20 Ное 2007, 17:09

Аз доколкото знам е или меч или реостат. Аз съм с реостат и нямам меч.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 21 Ное 2007, 7:48

Къде ти е реостата?

П.С. здравейте отново колеги :mhihi:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 21 Ное 2007, 9:09

///peter написа:Къде ти е реостата?

П.С. здравейте отново колеги :mhihi:
къде ходиш ве :evil: :evil: :evil: само обикаляш с таа газеница :mhihi: :mhihi: да не ти я сменим с .....ти си знаеш :mhihi: :mhihi:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 21 Ное 2007, 9:34

реостата ти командва степените на вентилатора, иначе работи само на 4-та.
меча ти е за климатика, задното стъкло и клапата за рециркулацията в купето, поне доколкото знам.
реостата ти представлява една малка кафява или черна в основата, кудето е буксата кутия с метален корпус и навити метални като реотанчета, голяма колкото 2 кибритени кутии горе долу, намира се от шофъорската страна над педала на газта, като махнеш кората под волана и отстрани на барчето с мокета там трябва да търсиш реостата, с 4-на букса, и обикновено е пъхнат в едно като джобче.
:arrow:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 21 Ное 2007, 10:16

bmwfena написа:
///peter написа:Къде ти е реостата?

П.С. здравейте отново колеги :mhihi:
къде ходиш ве :evil: :evil: :evil: само обикаляш с таа газеница :mhihi: :mhihi: да не ти я сменим с .....ти си знаеш :mhihi: :mhihi:


бате какъв е тоя аватар :mhihi: и защо шефчетата са ми заключили темата, много недалновидно от техна страна :mhihi:
А по темата, металната кутия сигурен ли си, че се намира от страната на шофьора?

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook