Регулиране на ГНП на 525 tds.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1283
Регистриран на: 6.06.2007
Местоположение: София

въпрос

Мнение от bobi_maxo » 17 Авг 2007, 15:32

Е, добре де а колко да я мръдна?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: въпрос

Мнение от stambo_81dg » 17 Авг 2007, 15:38

bobi_maxo написа:Е, добре де а колко да я мръдна?


като я мръднеш колата трябва да вдигне оборотите
ако сега е на 600 направи я да е на 800 примерно или 900
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 248
Регистриран на: 26.07.2007
Местоположение: Габрово

Мнение от kita » 17 Авг 2007, 16:05

По каталог и дават 700 оборота,без климатик и 800 със.Аз питам от къде да си купя плочка.Зная че са 2 вида.На едната щуцера за излишно гориво е отгоре,на другата е отстрани.Мойта естетвено е от по-скъпия вид с щуцер отгоре.Струва ли си да взема 2-ра употреба или да не се занимавам с глупости.Благодаря на всички които ще отговорят.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1283
Регистриран на: 6.06.2007
Местоположение: София

Re: въпрос

Мнение от bobi_maxo » 17 Авг 2007, 16:18

stambo_81dg написа:
bobi_maxo написа:Е, добре де а колко да я мръдна?


като я мръднеш колата трябва да вдигне оборотите
ако сега е на 600 направи я да е на 800 примерно или 900


Ама всичко това на работещ ДВГ ли става?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: въпрос

Мнение от stambo_81dg » 17 Авг 2007, 16:24

bobi_maxo написа:
stambo_81dg написа:
bobi_maxo написа:Е, добре де а колко да я мръдна?


като я мръднеш колата трябва да вдигне оборотите
ако сега е на 600 направи я да е на 800 примерно или 900


Ама всичко това на работещ ДВГ ли става?


на тдс-а е мноо шибано мястото
незнам как ще се опраиш
да на работещ трябва дда отхлабиш леко болтчетата и да почукваш
помалко плочката
правил съм го на тдс ама със свалени смук.колектори
иначе няма как да се бръкне
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1283
Регистриран на: 6.06.2007
Местоположение: София

Аха

Мнение от bobi_maxo » 17 Авг 2007, 16:33

А, както питах вече и на ТД-то по същия начин ли става?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: Аха

Мнение от stambo_81dg » 17 Авг 2007, 16:41

bobi_maxo написа:А, както питах вече и на ТД-то по същия начин ли става?


524тд,525тд+тдс те са сичките с ел помпи
и принципа е един и същ ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 17 Авг 2007, 17:53

zvetiko написа:
ivan. написа:ли4но мое мнение...4ипа пуска пове4е гориво от зададените стоиности(в пове4ето слу4аи),малко надува турбината но в определени режими,променя стоиноста на 02 сондата(при нали4ието на такава).лубопитно ми е ние като си играем с пло4ките дали ефекта не е саштия ?скоро отивам на дино да си го обясня.ако имате мненение пишете


Днес пипнах малко регулировката на ГНП-преместих главата и в посока към купето.Колата направо полудя-тръгва почти с подскачане и ускорява страшно добре.Забелязах ,че преди турбото почваше да вие при 1500 оборота,сега го прави при 1100-турбодупката почна да намалява.Какво става с разхода ще пиша след известно време. ;)
разхода при мене не се променя-при ра4ка не сам я заси4ал.Но се 4удя дали 4ипа не променя само тези 4исла,които си описал?виждал сам ваншни 4ипове,които са зака4ени кам буксата на пло4ката.дали открихме философиата на 4ип тунинга или са много заблуждавам.не мога да си обясня защто оборотите на тихи не се променят
Последна промяна ivan. на 17 Авг 2007, 23:14, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: по

Мнение от ivan. » 17 Авг 2007, 18:00

bobi_maxo написа:Мисля утре да се пробвам, но ако нещо закъсам мога ли да разчитам на теб?
А, тоя камък за винта дали се продава някъде?
това е обикновен камак от гидориа,от малките.оригиналниа клу4 е мн. скап


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 17 Авг 2007, 18:10

kita написа:По каталог и дават 700 оборота,без климатик и 800 със.Аз питам от къде да си купя плочка.Зная че са 2 вида.На едната щуцера за излишно гориво е отгоре,на другата е отстрани.Мойта естетвено е от по-скъпия вид с щуцер отгоре.Струва ли си да взема 2-ра употреба или да не се занимавам с глупости.Благодаря на всички които ще отговорят.
моята е втора рака,ако не взимаш нова наи-добре е да я провериш.(штуцера няма никакво зна4ение каде е)Сваляш капака на пло4ката(там кадето е закрепен штуцера)и ще видиш платка вархо която се движи 4етец-погледни пистите да не са се протаркали в на4алото

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: по

Мнение от zvetiko » 17 Авг 2007, 21:39

ivan. написа:
bobi_maxo написа:Мисля утре да се пробвам, но ако нещо закъсам мога ли да разчитам на теб?
А, тоя камък за винта дали се продава някъде?
това е обикновен камак от гидориа,от малките.оригиналниа клу4 е мн. скап


Колега,изобщо не си виждал главата на винта щом твърдиш нещо подобно-има никаква,почти кръгла форма,с размер между 7 и 8 и се отвърта с специален камък на Бош ,който струва 200 лв.
... да свалите плочката да отчупите капсоловката иначе няма как да я мръднета и пак да я сложите и тогава чак да я мърдате на кадето си искате
Аз ,нищо не съм свалял и чупил и я преместих без проблем.
аз първия път кат я мърдах и и я мръднах с половин сант някаде и паля и 5000об/мин и отзаде димна завеса

Ти ме разби-и 1мм е страшно много,ти цели 5,добре ,че само е пушила ,а не е хвръкнала направо. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

bobi_maxo прочети ,моля те внимателно,това ,което съм писал и не прави нищо повече или по-малко за да бъде всичко наред.Имай в предвид ,че стъпка на местене от 0.5 до 1мм е предостатъчна и поне според мен не можеш да се ръководиш от оборотите на празен ход,а от маркировката ,която си направил.Ако нямаш необходимият опит ,по-добре не пипай нищо,отиди на диагностика и кажи да ти нагласят разхода през инжекторите на стойност 4-5. ;)
Но се 4удя дали 4ипа не променя само тези 4исла,които си описал?виждал сам ваншни 4ипове,които са зака4ени кам буксата на пло4ката.дали открихме философиата на 4ип тунинга или са много заблуждавам


Може би я открихме :twisted: -както писах и турбото почна да включва по-рано.:mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: по

Мнение от stambo_81dg » 17 Авг 2007, 21:54

zvetiko написа:
ivan. написа:
bobi_maxo написа:Мисля утре да се пробвам, но ако нещо закъсам мога ли да разчитам на теб?
А, тоя камък за винта дали се продава някъде?
това е обикновен камак от гидориа,от малките.оригиналниа клу4 е мн. скап


Колега,изобщо не си виждал главата на винта щом твърдиш нещо подобно-има никаква,почти кръгла форма,с размер между 7 и 8 и се отвърта с специален камък на Бош ,който струва 200 лв.
... да свалите плочката да отчупите капсоловката иначе няма как да я мръднета и пак да я сложите и тогава чак да я мърдате на кадето си искате
Аз ,нищо не съм свалял и чупил и я преместих без проблем.
аз първия път кат я мърдах и и я мръднах с половин сант някаде и паля и 5000об/мин и отзаде димна завеса

Ти ме разби-и 1мм е страшно много,ти цели 5,добре ,че само е пушила ,а не е хвръкнала направо. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

bobi_maxo прочети ,моля те внимателно,това ,което съм писал и не прави нищо повече или по-малко за да бъде всичко наред.Имай в предвид ,че стъпка на местене от 0.5 до 1мм е предостатъчна и поне според мен не можеш да се ръководиш от оборотите на празен ход,а от маркировката ,която си направил.Ако нямаш необходимият опит ,по-добре не пипай нищо,отиди на диагностика и кажи да ти нагласят разхода през инжекторите на стойност 4-5. ;)
Но се 4удя дали 4ипа не променя само тези 4исла,които си описал?виждал сам ваншни 4ипове,които са зака4ени кам буксата на пло4ката.дали открихме философиата на 4ип тунинга или са много заблуждавам


Може би я открихме :twisted: -както писах и турбото почна да включва по-рано.:mhihi:


1.значи незнам на твоята как е при мене си бяха обикновени инбуси
с които се развиват болтовете на плочката
2.твоята капсоловка може да е била свалена преди
иначе гъза си да съдереш немоеш я мръддна
тя представлява нещо като червеникава керамика налята в една дупка която минава през плочката и завършва в помпата
ама кат барате има вероятност да почне да работи неравномерно колата което се оправя с донагласяне с леки почуквания при разхлабена плочка -нагоре и надолу докато ви хареса как работи маторя
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 17 Авг 2007, 22:57

Значи и твойта глава е сваляна,щом го няма оня винт-щастливец. :mhihi:
За капсоловката си нямам понятие-още не съм гледал какво има вътре. :uups:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 17 Авг 2007, 23:08

dinozab написа:
zvetiko написа:
ivan. написа:ли4но мое мнение...4ипа пуска пове4е гориво от зададените стоиности(в пове4ето слу4аи),малко надува турбината но в определени режими,променя стоиноста на 02 сондата(при нали4ието на такава).лубопитно ми е ние като си играем с пло4ките дали ефекта не е саштия ?скоро отивам на дино да си го обясня.ако имате мненение пишете


Днес пипнах малко регулировката на ГНП-преместих главата и в посока към купето.Колата направо полудя-тръгва почти с подскачане и ускорява страшно добре.Забелязах ,че преди турбото почваше да вие при 1500 оборота,сега го прави при 1100-турбодупката почна да намалява.Какво става с разхода ще пиша след известно време. ;)

Е как от 1500 аз мойто го слушам от 2200 някаде :roll: А ти колекторите сваляш ли ги да ги прайш тия центровки.И от тия болтове ли се мести главата на помпата :?:
отгоре то4но диагонално на тази схема е обштия(с гадната глава)болт тои се разхлабла,останалите 3 болта са на нивото на посо4ениа от тебе сас стрелката


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 17 Авг 2007, 23:10

dinozab написа:
zvetiko написа:
ivan. написа:ли4но мое мнение...4ипа пуска пове4е гориво от зададените стоиности(в пове4ето слу4аи),малко надува турбината но в определени режими,променя стоиноста на 02 сондата(при нали4ието на такава).лубопитно ми е ние като си играем с пло4ките дали ефекта не е саштия ?скоро отивам на дино да си го обясня.ако имате мненение пишете


Днес пипнах малко регулировката на ГНП-преместих главата и в посока към купето.Колата направо полудя-тръгва почти с подскачане и ускорява страшно добре.Забелязах ,че преди турбото почваше да вие при 1500 оборота,сега го прави при 1100-турбодупката почна да намалява.Какво става с разхода ще пиша след известно време. ;)

Е как от 1500 аз мойто го слушам от 2200 някаде :roll: А ти колекторите сваляш ли ги да ги прайш тия центровки.И от тия болтове ли се мести главата на помпата :?:
отгоре то4но диагонално на N1 от тази схема е обштия(с гадната глава)болт тои се разхлабла,останалите 3 болта са на нивото на посо4ениа от тебе сас стрелката

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook