Регулиране на ГНП на 525 tds.
Модератор: Технически модератори
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Нови гумички няма как да протекат освен да не са кьопави по рождение и тия добавки как да ги познаваме дали са агресивни няма начин аз налучках една и съм доволен поне не прави проблем на ГНП. Даже и силов трибой правих с нея директно към помпата я подадох и двигателя поработи само с нея на място известно време. Трябва кръгово да се направи че бързо я изсмуква с едно мендинно филтърче за всеки случай и ако към въпросната добавка мушнете и малко масълце ще й е много гот на помпата поне една прилична профилактика ей така дистанционно дет се вика без да се сваля ,а гумичките кога им доде времето .
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
vladobate написа:Нови гумички няма как да протекат освен да не са кьопави по рождение и тия добавки как да ги познаваме дали са агресивни няма начин аз налучках една и съм доволен поне не прави проблем на ГНП. Даже и силов трибой правих с нея директно към помпата я подадох и двигателя поработи само с нея на място известно време. Трябва кръгово да се направи че бързо я изсмуква с едно мендинно филтърче за всеки случай и ако към въпросната добавка мушнете и малко масълце ще й е много гот на помпата поне една прилична профилактика ей така дистанционно дет се вика без да се сваля ,а гумичките кога им доде времето .
Наистина няма как да се познаят добавките.Нови гумички и то хубави протичат от добавка
Мисля че много добре си направил като си я завъртял само в помпата и да я изгори за час-два.Едва ли за това време е направила поражения.Обаче неподходящата добавка ,като има контакт за около месец с нови гумички е друго положението,то и биодизела прави същото.
свалял съм плочка работила с добавка един месец след като са били сменени и затова го пиша всичко това.
Може би тия добавки за повишаване на цетановото число (ако има такива) са друга песен
п.п инвестиция за 10лв може да покаже това.Взима се нова гумичка за гнп и една добавка.Гумичката се потапя в добавката за около седмица....ако после при свиване на гумичката няма пукнати ,то това е добавката
- nikolai4eff
- Потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 17.11.2006
- Местоположение: burgas
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Здравейте колеги преди два дена си смених уплатненията на гнп и пак протече от същото място,не съм слагал добавки възможноли е, за сведения тече от о пръстена на хидравличната глава,даже сега тече повече от преди,няма ли някакъв силикон,да му лепна.
- dido_lom
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
- Кара: е34 тдс
- Мечтае да кара: 740
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Колега и моята протече от там,всички уплатнения са сменени.добавки не съм слагал а на 50.л един литър масло двутактово.
Като загрее спира да тече.За сега ще я покарам малко така,па като се затопли ще се сменят пак всичко пак.
Като загрее спира да тече.За сега ще я покарам малко така,па като се затопли ще се сменят пак всичко пак.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
nikolai4eff написа:Здравейте колеги преди два дена си смених уплатненията на гнп и пак протече от същото място,не съм слагал добавки възможноли е, за сведения тече от о пръстена на хидравличната глава,даже сега тече повече от преди,няма ли някакъв силикон,да му лепна.
Не става ,сложи каквоти си трябва,а именно кадърно уплътнение.Не ползваите комплектите на Бош ,които са без профилните уплътнения за плочката и капака.Ментета са .
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Пресиян Василев написа:nikolai4eff написа:Здравейте колеги преди два дена си смених уплатненията на гнп и пак протече от същото място,не съм слагал добавки възможноли е, за сведения тече от о пръстена на хидравличната глава,даже сега тече повече от преди,няма ли някакъв силикон,да му лепна.
Не става ,сложи каквоти си трябва,а именно кадърно уплътнение.Не ползваите комплектите на Бош ,които са без профилните уплътнения за плочката и капака.Ментета са .
колега, какви да ползваме, и от всеки сервиз на Бош ли могат да се поръчат?
Смятам да сменя тези които мога, а ако не се оправи теча вече да ползвам услуги.
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
BOSCH 2 467 010 003
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
D_U_D_E_ написа:Пресиян Василев написа:nikolai4eff написа:Здравейте колеги преди два дена си смених уплатненията на гнп и пак протече от същото място,не съм слагал добавки възможноли е, за сведения тече от о пръстена на хидравличната глава,даже сега тече повече от преди,няма ли някакъв силикон,да му лепна.
Не става ,сложи каквоти си трябва,а именно кадърно уплътнение.Не ползваите комплектите на Бош ,които са без профилните уплътнения за плочката и капака.Ментета са .
колега, какви да ползваме, и от всеки сервиз на Бош ли могат да се поръчат?
Смятам да сменя тези които мога, а ако не се оправи теча вече да ползвам услуги.
Дори глупавото карго е по добро ,номер 090212 .Аз ползвам DTP ,немски са и са с перфектно качество.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Пресиян Василев написа:D_U_D_E_ написа:Пресиян Василев написа:nikolai4eff написа:Здравейте колеги преди два дена си смених уплатненията на гнп и пак протече от същото място,не съм слагал добавки възможноли е, за сведения тече от о пръстена на хидравличната глава,даже сега тече повече от преди,няма ли някакъв силикон,да му лепна.
Не става ,сложи каквоти си трябва,а именно кадърно уплътнение.Не ползваите комплектите на Бош ,които са без профилните уплътнения за плочката и капака.Ментета са .
колега, какви да ползваме, и от всеки сервиз на Бош ли могат да се поръчат?
Смятам да сменя тези които мога, а ако не се оправи теча вече да ползвам услуги.
Дори глупавото карго е по добро ,номер 090212 .Аз ползвам DTP ,немски са и са с перфектно качество.
Как и от къде мога да си поръчам такива DTP.
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
D_U_D_E_ написа:Пресиян Василев написа:D_U_D_E_ написа:Пресиян Василев написа:nikolai4eff написа:Здравейте колеги преди два дена си смених уплатненията на гнп и пак протече от същото място,не съм слагал добавки възможноли е, за сведения тече от о пръстена на хидравличната глава,даже сега тече повече от преди,няма ли някакъв силикон,да му лепна.
Не става ,сложи каквоти си трябва,а именно кадърно уплътнение.Не ползваите комплектите на Бош ,които са без профилните уплътнения за плочката и капака.Ментета са .
колега, какви да ползваме, и от всеки сервиз на Бош ли могат да се поръчат?
Смятам да сменя тези които мога, а ако не се оправи теча вече да ползвам услуги.
Дори глупавото карго е по добро ,номер 090212 .Аз ползвам DTP ,немски са и са с перфектно качество.
Как и от къде мога да си поръчам такива DTP.
http://kosser.net/Products/DTP.php
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Тенкю
Един два бързи въпроса. Има ли разлика между гарнитурите на помпите 993 и 995, че гледах, но не можах да го видя тоя номер и кои гарнитури могат да се сменят на място?
Още мисля варианта да сваля цялата, но не съм наясно демонтажа и монтажа към двигателя как става.
Един два бързи въпроса. Има ли разлика между гарнитурите на помпите 993 и 995, че гледах, но не можах да го видя тоя номер и кои гарнитури могат да се сменят на място?
Още мисля варианта да сваля цялата, но не съм наясно демонтажа и монтажа към двигателя как става.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Отиваш в първия КОСЕР в Варна и купуваш комплект за ЕДЦ помпа ,всичките са еднакъв комплект ,това голф ,опел бмв рена ,говна все са е електронна помпа на БОШ .ВП 37
Разликта е ,че при старото управление 993 и 995 ,в капака на плочката и самата нея няма обособени зъбчета за фиксиране на уплътнението.Съответно ,рязваш зъбчето и монтираш .При самата процедура ,ще видиш ,елементарно е .
Ако въпреки всичко видиш зор ,дрънваи по тела ,ще те напътя 0895629410
Разликта е ,че при старото управление 993 и 995 ,в капака на плочката и самата нея няма обособени зъбчета за фиксиране на уплътнението.Съответно ,рязваш зъбчето и монтираш .При самата процедура ,ще видиш ,елементарно е .
Ако въпреки всичко видиш зор ,дрънваи по тела ,ще те напътя 0895629410
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
сега събота и неделя това смятам да правя, заедно с почистване на радиатори, кулери и прочие.
Без да свалям цялата помпа на място мога ли да сменя други гарнитури и о-пръстени освен тези 3-те, които съм посочил на картинката:
Без да свалям цялата помпа на място мога ли да сменя други гарнитури и о-пръстени освен тези 3-те, които съм посочил на картинката:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Също номер 4 и номер 9 и там има една цедка мно-о-го фина почисти я добре , .... абе я-а-а я сваляй цялата кво се кумиш . Пресиян с тва си изкарва прехраната дет се вика и пак помага затва действай пък то ще си покаже , гледам те сърбят ръцете отдавна , мащай я смело има смисъл от почистване и профилактика няма майтап другото си е залъгване. Успех.
- D_U_D_E_
- младши ентусиаст
- Мнения: 639
- Регистриран на: 9.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E34 TDS
- Мечтае да кара: M5 с гуми за горене
Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.
Ами по принцип съм много доволен от вървежа, а и от разхода, който (включително с локвите които прави) стои на 10л градско и 8-8.5 селско и според мои размишления ми изтичат по 1-1,5 л на 100 км защото с толкова се е повишил. После аз така свалям плочката и заедно с смяната на тези гарнитури мога и да и бая малко и на нея. Сега сядам тая вечер да чета и за нея, че да няма изненади.
А и с тоя мой късмет , все така се случва, че примерно нямам проблеми 1-2 год и после ми се изсипват наведнъж. Първо като си взех колата имах проблем със стартера, следователно ми се пре*ба и динамото. Бутаме да запали и що да не скъса демферната шайба . Айде 3 седмици в гаража. После проблеми дребнички, докато преди 3-4 месеца гледам капе нафтичка, гледам умната дюза, пращам аз дюза на един колега-след 2 дни ми я връща, обаче колата не я харесва, свети дюзата и не върви и така 3 дюзи си препращаме с колегата, докато спря да свети. Обаче нафтичката не спря да тече, капе си по 20-30 капки, ама не е проблем, знам от къде е, докато не започна да се увеличава малко по малко и така преди 1 седмица 1-2 литра локва гледам обаче и вода липсва. Наливам аз, на следващия ден същата работа почвам да търся аз от къде тече, ама Йок, докато в един момент спря . И сега пак си капе само нафтичка. За това гледам да не давам много парички за помпата точно сега, че не знам дали пак няма да избие от някъде водата и да ми трябват, че и не знам от къде течеше.
А и с тоя мой късмет , все така се случва, че примерно нямам проблеми 1-2 год и после ми се изсипват наведнъж. Първо като си взех колата имах проблем със стартера, следователно ми се пре*ба и динамото. Бутаме да запали и що да не скъса демферната шайба . Айде 3 седмици в гаража. После проблеми дребнички, докато преди 3-4 месеца гледам капе нафтичка, гледам умната дюза, пращам аз дюза на един колега-след 2 дни ми я връща, обаче колата не я харесва, свети дюзата и не върви и така 3 дюзи си препращаме с колегата, докато спря да свети. Обаче нафтичката не спря да тече, капе си по 20-30 капки, ама не е проблем, знам от къде е, докато не започна да се увеличава малко по малко и така преди 1 седмица 1-2 литра локва гледам обаче и вода липсва. Наливам аз, на следващия ден същата работа почвам да търся аз от къде тече, ама Йок, докато в един момент спря . И сега пак си капе само нафтичка. За това гледам да не давам много парички за помпата точно сега, че не знам дали пак няма да избие от някъде водата и да ми трябват, че и не знам от къде течеше.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани