Регулиране на ГНП на 525 tds.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 639
Регистриран на: 9.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E34 TDS
Мечтае да кара: M5 с гуми за горене

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от D_U_D_E_ » 11 Юли 2013, 14:16

Колеги,
Кажете някой, който ги чува тея помпи във Варна или околността, че мойта баба хич не е добре. Играят оборотите, гасне на включен климатик и много взе да харчи :censored:
Тва всичкото стана след като ми смениха гарнитурите на ГНП-то.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 18.05.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от doom » 29 Дек 2013, 12:58

Колеги искам да попитам нещо за което не намерих писано във форума, колата ми е 325 тд автоматик, 5 степенен, имам съмнение че е сменяна кутията защото цифричките до лоста са от 1 до 3. Когато я взех промених някои неща, поставих кулер, една идея по голям от оригиналния на 325 тдс, бутнах леко плочката към купето и надух малко турбината, прави пик на 1,2 бара и връща на 1 бар, колата върви чудесно, разхода не се увеличи осезаемо(може би с половин литър, но може и да е от промяната в стила на каране), проблема е там че кутията започва да се побърква, получава се едно изфорсиране при смяна на скоростите, при ниски обороти е леко но при натискане се усеща осезаемо! Та въпроса ми е, какви са максималните допустими стойности на които мога да наглася колата на диагностика, така че да върви добре и да не се усеща въпросния проблем, като цяло нямам шум на вериги, топлия старт и студения са перфектни Моля ако някой се е сблъсквал с този проблем да даде мнение. Благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от zvetiko » 29 Дек 2013, 15:28

Колега, правил съм какви ли не експерименти с този двигател, но автоматичната скоростна кутия никога не е създавала проблем. Проблема по-скоро е свързан с това, в което се съмняваш- кутията е сменена с друга и не е ясно каква е кашата в управлението и.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от Bavarishe » 29 Дек 2013, 20:25

или по-скоро самата кутия ще се изфорсира за последно.На скоро на една бензинова правеше така и си отидоха скоростите.Тъй нареченото буксуване
ТДС - Турбо Див Селянин

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 30.11.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525тдс
Мечтае да кара: карал е всичко
Детайли за колата: Семейният " кораб майка" :-) , комби - автоматик.

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от salex75 » 30 Дек 2013, 13:01

Колеги , някой от София , дали ще може да ми помогне с центровката на плочката , разбира се след нова година. Смених веригите и сега искам да я донастроя възможно най-добре. Ако знае и как да се пипне и турбината леко , че все ми се струва че е тромава , а преди имах същата , но седан , направо летеше... :D
Нека ако има някой желаещ да драсне едно лично.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 5.06.2014
Пол: Мъж

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от Andrioman » 05 Юни 2014, 13:15

Здравейте пичове! Пиша тук,защото имам проблем с моя ТДС.Колата пали много трудно,когато е топла и от Бош сервиза в Пловдив ми казаха,че хидравличната ми глава е за смяна,а също така и веригите са малко разтегнати.Вериги са ми сменял на предишния ми ТДС и не е проблем да ги сменя,но за тази хидравлична глава ми искат между 900-1200лв в Боша! Искам да попитам къде мога да проверя за тази част и в действителност толкова ли струва? Че ми се вижда доста скъпо... Иначе помпата ми я завъртяха до колкото е възможно,но разликата с паленето е минимална,а другия проблем от завъртането на помпата е че колата много трудно набира на ниски обороти...от 2500 нагоре няма проблеми,но преди това е направо като някаква лада... Моля ви също така да ми кажете някой майстор в Пловдив,който наистина да разбира от ТДС,защото с предишната кола имах много проблеми именно заради пишман майстори,а така и до сега не съм намерил човек на който да се доверя. Благодаря ви предварително!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 3.11.2015
Пол: Мъж

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от pavkata_66 » 03 Ное 2015, 19:22

защо немога да гледам снимките

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 TDS

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от Vladocbr » 20 Сеп 2020, 12:25

Здравейте.
Вчера нагласих горивото на 5мг. Днес запалих и на студен мотор закачих диагностиката и показваше 7/8 и падаше постепенно със загряването на мотора.
Та нормално ли е това?
Благодаря

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от vladobate » 20 Сеп 2020, 16:06

Vladocbr написа:Здравейте.
Вчера нагласих горивото на 5мг. Днес запалих и на студен мотор закачих диагностиката и показваше 7/8 и падаше постепенно със загряването на мотора.
Та нормално ли е това?
Благодаря

Естествено , че е нормално . То на работна температура се регулира количеството гориво както и предварение . Нормално след това гледайки живи данни да го правиш на загрял двг , както си и регулирал. На студено пуска повече гориво ясно че порцията е по-голяма , както и обороти по-високи .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 TDS

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от Vladocbr » 10 Окт 2020, 14:40

Благодаря.
То беше логично ма все пак да питам. Интересно, че беше нагласена на 2.5/3 но ме дразнеше, че студена при спускане/спиране тресеше, като на заграяла го нямаше това и реших да я върна на 5, сега обаче студена не тресе, а като загрее тресе да го....
Как да го излекувам, да я направя 5.5/6 или нещо друго?
И още нещо
Понякога, както си карам на равни обороти и настъпя се изстрелва добре, но поякога не толкова добре и след повторно натискане на педала се оправя. И също така ми се струва, че когато е студена, тоест преди работна температура е някак си по-лека за каране, а когато загрее е по-мудна.
Само да вметна че колата е е39, но пиша тук по обективни причини.
Благодаря.

Изпратено от моят RNE-L21 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от ildivvy » 10 Окт 2020, 15:43

Може да е свързано с откачения маркуч, за който питаш в темата в Е39-подфорума. Ако мап-сензора не подава реална информация, няма ли да има подобни 'аномалии' ?
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 TDS

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от Vladocbr » 10 Окт 2020, 15:47

Друг пита за откачения маркуч, а аз му казах от къде е.

Изпратено от моят RNE-L21 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от ildivvy » 10 Окт 2020, 18:24

:banghead: :banghead: Вярно! Съжалявам! Грешката е моя...
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от vladobate » 11 Окт 2020, 21:17

Vladocbr написа:Благодаря.
То беше логично ма все пак да питам. Интересно, че беше нагласена на 2.5/3 но ме дразнеше, че студена при спускане/спиране тресеше, като на заграяла го нямаше това и реших да я върна на 5, сега обаче студена не тресе, а като загрее тресе да го....
Как да го излекувам, да я направя 5.5/6 или нещо друго?
И още нещо
Понякога, както си карам на равни обороти и настъпя се изстрелва добре, но поякога не толкова добре и след повторно натискане на педала се оправя. И също така ми се струва, че когато е студена, тоест преди работна температура е някак си по-лека за каране, а когато загрее е по-мудна.
Само да вметна че колата е е39, но пиша тук по обективни причини.
Благодаря.

Изпратено от моят RNE-L21 с помощта на Tapatalk

Двутактово масло в резервоара сложи около литър на 70-80л. гориво и стига го ръчка , че то и гнп-то си има душица :mhihi: .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 TDS

Re: Регулиране на ГНП на 525 tds.

Мнение от Vladocbr » 12 Фев 2021, 8:22

Взех плочка от приятел, която не е имала проблем нито с терсене нито с вървеж. Сега е ок няма терсене или менене на обороти обаче аномалията с това, че понякога не се изстрелва и е мудна и след връщане на педала и последващо натискане се оправя си остава.
Направих и живи данни с INPA от място до към 60/70км/ч и в двата случая, когато дърпа силно и когато е мудна данните са еднакви.
Гориво 4 мг
Дебитомер достига 540
Налягане 2200
Мислих и педала нещо да не отчита, но и той си достига макса всеки път 3215

Пробвал съм с друг МАП
Сложих и друго рециклирано турбо /надявах се нещо клапана на старото да забива в отворено положение, но не/

Вече незнам какво да пробвам, дайте идеи

Изпратено от моят Mi A3 с помощта на Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook