Проблем със зареждането

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Проблем със зареждането

Мнение от dinozab » 26 Юли 2007, 7:58

Снощи давам на контакт и гледам лампата на акумолатора едва свети.Като запалих си остана така едва свети и премигва.Сутринта замерих зареждането с мултицет и видях напрежение 11.97 волта и си викам ясно.Та въпроса ми е реле или там четки на самото динамо трябва да се сменят при това положение.До сега съм нямал подобен проблем и незнам как е системата направена тава мъждукане на лампата какво означава релето или четки :?:
Поздрави :D

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 26 Юли 2007, 8:07

почерпи и ще ти кажа :mhihi: :mhihi: майтап ве Дино--докато не провериш четките нищо не може да се каже :?:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Re: Проблем със зареждането

Мнение от BMW5820iA » 26 Юли 2007, 8:31

dinozab написа:Снощи давам на контакт и гледам лампата на акумолатора едва свети.Като запалих си остана така едва свети и премигва.Сутринта замерих зареждането с мултицет и видях напрежение 11.97 волта и си викам ясно.Та въпроса ми е реле или там четки на самото динамо трябва да се сменят при това положение.До сега съм нямал подобен проблем и незнам как е системата направена тава мъждукане на лампата какво означава релето или четки :?:
Поздрави :D


брат ми имаше този проблем и след една седмица каране колата го остави по пътя - просто огасна и край . беше изсмукала всичкия ток от акумолатора .... че ходих да го дърпам :)

проблема беше някакъв токоизправител или нещо подобно отзад на динамото . струваше към 60-тина лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 26 Юли 2007, 8:43

тия 12в на празен ход ли ги мери? а пробва ли да замериш примерно на 2000 оборота?
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 26 Юли 2007, 8:58

На празен ход ги мерих с включени светлини.Като дам газ не съм мерил на лампата пак по същия начин се държи :roll: Аз в момента не я карам именно да не ме остави на пътя някъде.


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

:)

Мнение от nikolloff » 26 Юли 2007, 9:09

извади регулатора на динамото и виж четките,ако има значи най вероятно е от самия регулатор най вероятно.Мисля че не струва повече от 20 лв(зависи от динамото)Ако и от него не е проблема става малко по сериозен в смисал финансовов.Има диоден блок в самото динамо,който мойе да е избил

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 26 Юли 2007, 9:12

отзад се намират четките ...струват около 15 лв(+/- 3лв) сменят се много лесно,но се сваля и динамото ;)
а на запалена кола с включени светлини и вентилатор трябва да показва минимум 13.8/13.7

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 26 Юли 2007, 9:14

четките са ,като ги сменяш смени и колектора + лагерите алтернатора не са скъпи и ще знаеш че е като нов вече


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 26 Юли 2007, 9:21

Ми то ако не е скъпо да фана да сменя всичко ако има някакъв ремонтен комплект и да не се занимавам с щурутии :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: пловдив

Мнение от kraitan » 26 Юли 2007, 9:39

аз сменях четки защото и на мен ми правеше така четките бяха 5лв и за работа 25лв динамото ми е valeo и се сваля цялото ако е bosh не се сваля за смяна на четки


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 26 Юли 2007, 9:41

Добре и ако са четки що тогава и на контакт ми миждука лампата на акумолатора.Всичко друго е нормално по таблото и колата :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 26 Юли 2007, 9:56

сваляш/свалят го, проверка... най-вероятно четки или диоден блок... ако пък е регулатора, си провери и акумулатора, щото обикновено от там тръгва...


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 26 Юли 2007, 9:59

Владо написа:сваляш/свалят го, проверка... най-вероятно четки или диоден блок... ако пък е регулатора, си провери и акумулатора, щото обикновено от там тръгва...

Акумалотора е нов 100 амперчаса

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 26 Юли 2007, 9:59

Четките и реле регулатора( ценеров диод,който най-вероятно е заминал) са в един общ блок-така ,че щеш не щеш, сменяш и двете. ;) Когато извадиш този блок-отвъртаха се два винта,обезателно погледни контакторите на ротора-не трябва да са много надрани,в противен случай се минават внимателно на струг,ако искаш недей,но новите четки ще се износят по-бързо.При мен беше много тежък случай-след като не се справих сам,нося алтернатора на едни майстори и ги питам защо контакторите са черни ,а не с цвета на медта.Те ми обясниха ,че така съм ги износил ,че е останала само пластмасата и такова нещо не са виждали. :mhihi:


Ето го и чудото.
Последна промяна zvetiko на 26 Юли 2007, 10:05, променена общо 2 пъти


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

;)

Мнение от nikolloff » 26 Юли 2007, 10:01

ми той проблема може да е тръгнал от стария акумулатор
но все пак наи лесно е да се проверрят четките

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook