Проблем със зареждането
Модератор: Технически модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Проблем със зареждането
Снощи давам на контакт и гледам лампата на акумолатора едва свети.Като запалих си остана така едва свети и премигва.Сутринта замерих зареждането с мултицет и видях напрежение 11.97 волта и си викам ясно.Та въпроса ми е реле или там четки на самото динамо трябва да се сменят при това положение.До сега съм нямал подобен проблем и незнам как е системата направена тава мъждукане на лампата какво означава релето или четки
Поздрави

Поздрави

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
Re: Проблем със зареждането
dinozab написа:Снощи давам на контакт и гледам лампата на акумолатора едва свети.Като запалих си остана така едва свети и премигва.Сутринта замерих зареждането с мултицет и видях напрежение 11.97 волта и си викам ясно.Та въпроса ми е реле или там четки на самото динамо трябва да се сменят при това положение.До сега съм нямал подобен проблем и незнам как е системата направена тава мъждукане на лампата какво означава релето или четки![]()
Поздрави
брат ми имаше този проблем и след една седмица каране колата го остави по пътя - просто огасна и край . беше изсмукала всичкия ток от акумолатора .... че ходих да го дърпам

проблема беше някакъв токоизправител или нещо подобно отзад на динамото . струваше към 60-тина лв.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
На празен ход ги мерих с включени светлини.Като дам газ не съм мерил на лампата пак по същия начин се държи
Аз в момента не я карам именно да не ме остави на пътя някъде.

:)
извади регулатора на динамото и виж четките,ако има значи най вероятно е от самия регулатор най вероятно.Мисля че не струва повече от 20 лв(зависи от динамото)Ако и от него не е проблема става малко по сериозен в смисал финансовов.Има диоден блок в самото динамо,който мойе да е избил
- the_gate
- ентусиаст
-
- Мнения: 1349
- Регистриран на: 15.04.2006
- Местоположение: Любимец
- Пол: Мъж
- Кара: E38
отзад се намират четките ...струват около 15 лв(+/- 3лв) сменят се много лесно,но се сваля и динамото
а на запалена кола с включени светлини и вентилатор трябва да показва минимум 13.8/13.7

а на запалена кола с включени светлини и вентилатор трябва да показва минимум 13.8/13.7
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
четките са ,като ги сменяш смени и колектора + лагерите алтернатора не са скъпи и ще знаеш че е като нов вече
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Ми то ако не е скъпо да фана да сменя всичко ако има някакъв ремонтен комплект и да не се занимавам с щурутии 

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Добре и ако са четки що тогава и на контакт ми миждука лампата на акумолатора.Всичко друго е нормално по таблото и колата 

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
сваляш/свалят го, проверка... най-вероятно четки или диоден блок... ако пък е регулатора, си провери и акумулатора, щото обикновено от там тръгва...
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Владо написа:сваляш/свалят го, проверка... най-вероятно четки или диоден блок... ако пък е регулатора, си провери и акумулатора, щото обикновено от там тръгва...
Акумалотора е нов 100 амперчаса
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Четките и реле регулатора( ценеров диод,който най-вероятно е заминал) са в един общ блок-така ,че щеш не щеш, сменяш и двете.
Когато извадиш този блок-отвъртаха се два винта,обезателно погледни контакторите на ротора-не трябва да са много надрани,в противен случай се минават внимателно на струг,ако искаш недей,но новите четки ще се износят по-бързо.При мен беше много тежък случай-след като не се справих сам,нося алтернатора на едни майстори и ги питам защо контакторите са черни ,а не с цвета на медта.Те ми обясниха ,че така съм ги износил ,че е останала само пластмасата и такова нещо не са виждали.
Ето го и чудото.


Ето го и чудото.
Последна промяна zvetiko на 26 Юли 2007, 10:05, променена общо 2 пъти
;)
ми той проблема може да е тръгнал от стария акумулатор
но все пак наи лесно е да се проверрят четките
но все пак наи лесно е да се проверрят четките
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани