Проблем !!!
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем !!!
Здравейте, имам голям и явно нерешим за мен проблем (524тд)... той идва от към резевуара, значи като имам 20 литра и нагоре отчира що годе правилно но проблемат е под дваисетте. Когато в резервуара има между 6 и 15 литра показжа жсе едно има 15 паднат ли под около 6 стрелката рязко пада в началото на червеното. Предпиети мерки: почистих поплавъка които измерва нивото на нафта ефект 0 после си купих от колегата stambo_81dg друг поплавък и нещата не само не се промениха а и може би леко се влошиха ... и все пак въпроса е КАКВО ДА НАПРАВЯ





BMW never stop's ....
Любо Тодоров
Любо Тодоров
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Да ти обясня защо се получава така.. Резервоара ти е на 2 части и има преливник между тях... И бензина/нафтата се джуркат от едното в другото като е малко количеството... И тъй като знам че със сигурност ги чатка много нещата и си спомням че ми каза такова нещо съм склонен да му вярвам.. Плюс това ми каза купил си си БМВ за кво да го държиш на 10л в резервОара ... Хората са го проектирали да има доста гориво... Иначе УСПЕХ с решаването на проблема... Това си е до колата... Земи ГоУф примерно и му сипи 10л може да му се надърви стрелката... Ама на БМВ със 80л резервоар .... Ти можеш ли да си преставиш 6 л - 8л в 80л съд как изглеждат ... А до колкото знам май бензовата помпа играе роля на нивомер и е плаваща или бъркам....
не е плаваща статична е и не виждам в резервуара да е разделен помпата и поплавъка са едно до друго а помпата може да ти изсмуче резервуара до капка в това е номер 1 но това с горивото направо ме побърква немога да си представя как през 1990 си купуваш кола за 100000 дм. и ти дава подобен елементарен проблем ....
BMW never stop's ....
Любо Тодоров
Любо Тодоров
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
мисля че в някоя тема беше написано че проблема идва от таблото а не от поплавъка.
и аз го имам този проблем , ама си държа бенза над 20 л и си отчита вярно
и аз го имам този проблем , ама си държа бенза над 20 л и си отчита вярно
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Точно така проблема е в таблото има някакъв диод който прави тези мизерии.Няма логика щото на мен на борда си изписва за колко километра имам гориво правилно е несъм го чакал до 0 но все пак при него не се получават тези аномалии както със стрелката под 20л.Иначе и при мен го има този проблем и на старата 520-ка пак го имах и действително е доста неприатно и е доста трудно да свикнеш.Бил съм и в оторизиран сервиз на БМВ и по други ел.майстори и никаде немогат да дадат конкретен отговор все то намятят на поплавъка ама не е той 100%.Просто съм разбрал едно за тези 7 години през които карам Е34-ки светне ли лампата за резерва бегайте към най-близката бензиностанция да не стане изненада някъде по път или слагайте всички бордкомпютри или трябва да имаме по едно туба 5л. резерва в багажника




- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
dinozab написа:Точно така проблема е в таблото има някакъв диод който прави тези мизерии.Няма логика щото на мен на борда си изписва за колко километра имам гориво правилно е несъм го чакал до 0 но все пак при него не се получават тези аномалии както със стрелката под 20л.Иначе и при мен го има този проблем и на старата 520-ка пак го имах и действително е доста неприатно и е доста трудно да свикнеш.Бил съм и в оторизиран сервиз на БМВ и по други ел.майстори и никаде немогат да дадат конкретен отговор все то намятят на поплавъка ама не е той 100%.Просто съм разбрал едно за тези 7 години през които карам Е34-ки светне ли лампата за резерва бегайте към най-близката бензиностанция да не стане изненада някъде по път или слагайте всички бордкомпютри или трябва да имаме по едно туба 5л. резерва в багажника![]()
![]()
мдаааааа и аз преди да сложа газовото в багажника си държах една туба 5л.

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
MiRaCuLiX написа:Съгласен съм че най-вероятно е от там, но някой разбрал ли е кой е този кондензатор или диот ?
Много съм търсил из нета но нищо конкретно не намерих.Бях попаднал на един сайт с проблемни датчици срещани в различни модели на БМВ и най-интересното беше че Е36,Z3,X5 и още един модел се имали проблем с бензиномера и пишеше за рашението му ама за Е34 абсолютно нищо.Явно от БМВ нещо им куца тая работа с бензиномерите не могат да ги издурдисат нещо

- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
dinozab написа:MiRaCuLiX написа:Съгласен съм че най-вероятно е от там, но някой разбрал ли е кой е този кондензатор или диот ?
Много съм търсил из нета но нищо конкретно не намерих.Бях попаднал на един сайт с проблемни датчици срещани в различни модели на БМВ и най-интересното беше че Е36,Z3,X5 и още един модел се имали проблем с бензиномера и пишеше за рашението му ама за Е34 абсолютно нищо.Явно от БМВ нещо им куца тая работа с бензиномерите не могат да ги издурдисат нещо
бързо се изпразва резервоара - много работа се отваря и бързо се износва, за разлика от другите коли



- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
BMW5820iA написа:мисля че в някоя тема беше написано че проблема идва от таблото а не от поплавъка.
и аз го имам този проблем , ама си държа бенза над 20 л и си отчита вярно



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани