Проблем !!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Проблем !!!

Мнение от MiRaCuLiX » 23 Юли 2007, 21:41

Здравейте, имам голям и явно нерешим за мен проблем (524тд)... той идва от към резевуара, значи като имам 20 литра и нагоре отчира що годе правилно но проблемат е под дваисетте. Когато в резервуара има между 6 и 15 литра показжа жсе едно има 15 паднат ли под около 6 стрелката рязко пада в началото на червеното. Предпиети мерки: почистих поплавъка които измерва нивото на нафта ефект 0 после си купих от колегата stambo_81dg друг поплавък и нещата не само не се промениха а и може би леко се влошиха ... и все пак въпроса е КАКВО ДА НАПРАВЯ :( :help: :help: :help:
BMW never stop's ....




Любо Тодоров

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 23 Юли 2007, 21:46

Ми то на сички Петички май тва им е болка.Просто му свикни на масрафа и не се плаши.

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 23 Юли 2007, 21:48

няма такъв филм сигурен съм че колата като е била нова не е имало проблем защо сега да има ... искам да го разреша.
BMW never stop's ....




Любо Тодоров

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 241
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: София

Мнение от vvch » 23 Юли 2007, 21:51

Действай и пиши къв е резултата.На бензинките е така масово.Поне аз знам много такива коли.Даже по някой път пада на 0 па се дига на 20,лампата светва ,гасне и така...
Свиква се.

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 23 Юли 2007, 22:04

Ок но stambo_81dg твърди, че на неговата е отчитала супер точно и няма логика да не му вярвам...
BMW never stop's ....




Любо Тодоров

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 23 Юли 2007, 22:20

Да ти обясня защо се получава така.. Резервоара ти е на 2 части и има преливник между тях... И бензина/нафтата се джуркат от едното в другото като е малко количеството... И тъй като знам че със сигурност ги чатка много нещата и си спомням че ми каза такова нещо съм склонен да му вярвам.. Плюс това ми каза купил си си БМВ за кво да го държиш на 10л в резервОара ... Хората са го проектирали да има доста гориво... Иначе УСПЕХ с решаването на проблема... Това си е до колата... Земи ГоУф примерно и му сипи 10л може да му се надърви стрелката... Ама на БМВ със 80л резервоар .... Ти можеш ли да си преставиш 6 л - 8л в 80л съд как изглеждат ... А до колкото знам май бензовата помпа играе роля на нивомер и е плаваща или бъркам....
Изображение

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 23 Юли 2007, 22:46

не е плаваща статична е и не виждам в резервуара да е разделен помпата и поплавъка са едно до друго а помпата може да ти изсмуче резервуара до капка в това е номер 1 но това с горивото направо ме побърква немога да си представя как през 1990 си купуваш кола за 100000 дм. и ти дава подобен елементарен проблем ....
BMW never stop's ....




Любо Тодоров

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 24 Юли 2007, 8:47

мисля че в някоя тема беше написано че проблема идва от таблото а не от поплавъка.

и аз го имам този проблем , ама си държа бенза над 20 л и си отчита вярно


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 24 Юли 2007, 9:09

Точно така проблема е в таблото има някакъв диод който прави тези мизерии.Няма логика щото на мен на борда си изписва за колко километра имам гориво правилно е несъм го чакал до 0 но все пак при него не се получават тези аномалии както със стрелката под 20л.Иначе и при мен го има този проблем и на старата 520-ка пак го имах и действително е доста неприатно и е доста трудно да свикнеш.Бил съм и в оторизиран сервиз на БМВ и по други ел.майстори и никаде немогат да дадат конкретен отговор все то намятят на поплавъка ама не е той 100%.Просто съм разбрал едно за тези 7 години през които карам Е34-ки светне ли лампата за резерва бегайте към най-близката бензиностанция да не стане изненада някъде по път или слагайте всички бордкомпютри или трябва да имаме по едно туба 5л. резерва в багажника :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 24 Юли 2007, 13:33

dinozab написа:Точно така проблема е в таблото има някакъв диод който прави тези мизерии.Няма логика щото на мен на борда си изписва за колко километра имам гориво правилно е несъм го чакал до 0 но все пак при него не се получават тези аномалии както със стрелката под 20л.Иначе и при мен го има този проблем и на старата 520-ка пак го имах и действително е доста неприатно и е доста трудно да свикнеш.Бил съм и в оторизиран сервиз на БМВ и по други ел.майстори и никаде немогат да дадат конкретен отговор все то намятят на поплавъка ама не е той 100%.Просто съм разбрал едно за тези 7 години през които карам Е34-ки светне ли лампата за резерва бегайте към най-близката бензиностанция да не стане изненада някъде по път или слагайте всички бордкомпютри или трябва да имаме по едно туба 5л. резерва в багажника :mhihi: :mhihi: :mhihi:



мдаааааа и аз преди да сложа газовото в багажника си държах една туба 5л. :roll:

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 24 Юли 2007, 14:15

Съгласен съм че най-вероятно е от там, но някой разбрал ли е кой е този кондензатор или диот ?
BMW never stop's ....




Любо Тодоров


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 24 Юли 2007, 14:24

MiRaCuLiX написа:Съгласен съм че най-вероятно е от там, но някой разбрал ли е кой е този кондензатор или диот ?

Много съм търсил из нета но нищо конкретно не намерих.Бях попаднал на един сайт с проблемни датчици срещани в различни модели на БМВ и най-интересното беше че Е36,Z3,X5 и още един модел се имали проблем с бензиномера и пишеше за рашението му ама за Е34 абсолютно нищо.Явно от БМВ нещо им куца тая работа с бензиномерите не могат да ги издурдисат нещо :mhihi:

Master of the dark side
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 31.08.2005
Местоположение: София

Мнение от MiRaCuLiX » 24 Юли 2007, 15:11

Истината е че са го направили по-доста сложен начин за сметка на повечето автомобили. Идеята им явно е била да са уникални но явно работат куца някаде. И ве пак ако има някои някакво решение да споделя ...
BMW never stop's ....




Любо Тодоров

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 24 Юли 2007, 15:51

dinozab написа:
MiRaCuLiX написа:Съгласен съм че най-вероятно е от там, но някой разбрал ли е кой е този кондензатор или диот ?

Много съм търсил из нета но нищо конкретно не намерих.Бях попаднал на един сайт с проблемни датчици срещани в различни модели на БМВ и най-интересното беше че Е36,Z3,X5 и още един модел се имали проблем с бензиномера и пишеше за рашението му ама за Е34 абсолютно нищо.Явно от БМВ нещо им куца тая работа с бензиномерите не могат да ги издурдисат нещо :mhihi:



бързо се изпразва резервоара - много работа се отваря и бързо се износва, за разлика от другите коли :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 24 Юли 2007, 16:57

BMW5820iA написа:мисля че в някоя тема беше написано че проблема идва от таблото а не от поплавъка.

и аз го имам този проблем , ама си държа бенза над 20 л и си отчита вярно
:yes: И аз така правех на ТДС-ката щото го имах този проблем. Отначало чистих поплавъци не знам кво си и пак нищо. После се отказах и си я държах само над 20л и си е табела. Не се занимавай с глупости, дай 30-40лв първоначално да се качи над 20л и после само доливай и си шест :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook