Въпрос за спирачните дискове
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос за спирачните дискове
Пичове, предсоти и смяна на спирачните дискове. Мисля да слагам вентилирани. Само едно не разбирам като гледам цените- дали цената която се дава е за 2 диска (т.е. 2 предни примерно) или един.
Някой да има представа на какви пари вървят предните спирачни дискове на е34ката? И струва ли си да слагам вентилирани?
Някой да има представа на какви пари вървят предните спирачни дискове на е34ката? И струва ли си да слагам вентилирани?
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
loobian написа:Уааа...не е оригинално.
Значи вент.дискове отпадат.
А за цената нещо да знаете? Колко горе долу да приготвя за 4те диска?
4 диска + всички накладки (и тези за ръчната) ми струваха 400 кинта, от тях 70 за куриера.
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Koлега, много зависи как шофираш колата,за това да слагаш перфорирани дискове или не
Аз лично карам с 4 нови Текстар-а + всички накладки пак на същата фирма и съм много доволен.Няма първо спиране за да ги загрявам,няма празно никога
Един път досега ми се случи да ги претоваря прекомерно. На стъпване на магистралата от Ябланица към София с roko с Е46-цата и Gazzzar-a с новата му 320д Е90 карахме на края на възможностите на колите и се наложи от 240 км/ч да спираме аварийно до 0 км/ч
При мен всичко беше супер до 120 км/ч оттам надолу започнаха да вият неистово спирачките а от 60 до 0 просто отпуснаха и спрях на майната си
Роко си е сложил Брембо Макс перфорирани и нямаше проблем такъв какъвто аз имах ...
За скорости до малко над 200 км/ч обикновенните вентилирани дискове са достатъчно добри,но за множество спирания в серия от високи скорости просто започват да тресат.
Моите предни дискове мисля ,че съм ги купувал за 150 лв,нещо такова
Георги Пенчев


Един път досега ми се случи да ги претоваря прекомерно. На стъпване на магистралата от Ябланица към София с roko с Е46-цата и Gazzzar-a с новата му 320д Е90 карахме на края на възможностите на колите и се наложи от 240 км/ч да спираме аварийно до 0 км/ч




За скорости до малко над 200 км/ч обикновенните вентилирани дискове са достатъчно добри,но за множество спирания в серия от високи скорости просто започват да тресат.
Моите предни дискове мисля ,че съм ги купувал за 150 лв,нещо такова

Георги Пенчев
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
Те твоите трябва да са вентилирани предните, трябва просто да си вземеш нарязани или перфорирани дискове, чувал съм че нарязаните са по-добри ама не съм сигурен дали е вярно... Също така съм чувал и че последните партиди на Брембо от Италия са нещо некачествени, защото се случи на няколко човека чисто нови дискове след малко км да се деформират... Цимерман са много добро решение също и от тях оплаквания не съм чувал до сега. Все пак ги слагат на Мерцедес фабрично 


- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
Ами ако са ги юркали здраво в първите 300 км след монтажа,са наистина за боклука...на дисковете им трябва горе-долу толкова,за да се темперират....всяко рязко спиране когато са нови,ги прегрява и се измятат и кривят...SuPeR_FLY написа:Също така съм чувал и че последните партиди на Брембо от Италия са нещо некачествени, защото се случи на няколко човека чисто нови дискове след малко км да се деформират...
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани