шибаното горещо

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 19.03.2004
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж

шибаното горещо

Мнение от turieca » 22 Юли 2007, 18:49

проблема е познатото загряване колата е на мои приятел когато понатисне колата по стъмно загрява малко над 12 стрелката е посредата между средната и следващата черта това е по стръмно когато си кара нормално колата без да натиска си стои на 12 без една промихме системата сменихме термостат обезвъздушена е перфектно с ново виско е радиятора е измит отвън и отвътре и кво правим ся като пак си минава средата а мотора е м20 б20 абе стария 6-так може и да бъркам означението но не то е важно
хаиде сега помагаите

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 177
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: бургас
Пол: Мъж
Кара: е34

Мнение от nikolayyyyyy » 22 Юли 2007, 19:10

здравеи те..и аз съм със същия мотор това за което пишиш е нормално щото и моита го прави същото особено когато ка4вам някои голям баир ако вземи да ти загрява поже4е си пусни парното и вси4ко се оправя за секунди :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 19.03.2004
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж

ж

Мнение от turieca » 22 Юли 2007, 19:15

нещо немога да се съглася с теб

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 22 Юли 2007, 21:01

nikolayyyyyy написа:здравеи те..и аз съм със същия мотор това за което пишиш е нормално щото и моита го прави същото особено когато ка4вам някои голям баир ако вземи да ти загрява поже4е си пусни парното и вси4ко се оправя за секунди :lol:
питай НИКОЛ 78 дето му дадох старата М20Б20 дали стрелката може да стигне средата ....ъпсурт както искаш я карай :!: ама-водна помпа -нова.перка -нова.виско ново.радиатор без боклуци---това е рецептата
Изображение


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 22 Юли 2007, 22:27

bmwfena написа:
nikolayyyyyy написа:здравеи те..и аз съм със същия мотор това за което пишиш е нормално щото и моита го прави същото особено когато ка4вам някои голям баир ако вземи да ти загрява поже4е си пусни парното и вси4ко се оправя за секунди :lol:
питай НИКОЛ 78 дето му дадох старата М20Б20 дали стрелката може да стигне средата ....ъпсурт както искаш я карай :!: ама-водна помпа -нова.перка -нова.виско ново.радиатор без боклуци---това е рецептата
Кво да ме пита няма минаване даже седи на 12без 5 няма равно няма стръмно що грее има нещо гнил Фена е прав обърнете внимание щото тая жега не прощава ще сцепи главата без да се осетите и тогава Малееееее ........

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 22 Юли 2007, 22:41

то не е и мног оредно да е на 12 без 5 :mhihi:


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

:)

Мнение от nikolloff » 22 Юли 2007, 22:56

А самия прибор на таблото на ред ли е?Чукни го да види6 дали няма да се върне.Тя ако загрява толкова ще има странични ефекти.Или може да е перката на киматика

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от veso VTK » 23 Юли 2007, 5:39

---И аз да използвам темата за въпрос.При мен пък е точно обратното.В петък пътувахме с приятелката ми и още едно семейство за Априлци.Малко на почивка.Направи ми впечатление че от Пловдив до Кърнаре колата вдигна температурата.М20Б20.Мина средата.Натоварени сме 4 души и много багаж.Като започнах да изкачвам Беклемето,всичко се нормализира.Температурата беше нормална.Значи.На равен път,натоварена кола със скорост около 100км.ч. колата грее,а на байр се нормализира.На какво се дължи тази аномалия? :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 23 Юли 2007, 13:42

колега, провери си водната помпа...
а на колегата отгоре да кажа, че разследвам въпроса... :roll:
стигнал съм до некакви изводи, ама още не са за публикуване :mhihi: ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 22.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...

Мнение от yuliancho » 23 Юли 2007, 14:24

Колегите са прави, че стрелката изобщо не стига средата, а седи много преди това и то винаги, независимо от баирите и натоварването...за 1.5 год. каране на Е 34 единствено последната събота карах в града ок. 40 мин на климатик и стрелата стигна малко под средата - аз си го обяснявам с това че беше сигурно към 40 градуса навън, карах градско и въпреки климатика се режех яко с всеки по Опълченска (знаете, климата спъва чувствително и ако изключи докато набирам, все едно някои ме е бутнал отзад)

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 23 Юли 2007, 14:59

Колеги, не се хвърляйте в догадки. Изчакайте да се нормализират температурите и тогава може да се окаже съвсем друго. Как я мислите при 45+градуса, пуснат климатик и софийско задръстване? А Веско при теб обяснението е просто. На всеки 100 метра надморска височина температурата пада с един градус. Плюс това в Балкана има дървета по пътя е доста по хладно. Така че вероятно това е причината :)
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 23 Юли 2007, 15:09

veso VTK написа:---И аз да използвам темата за въпрос.При мен пък е точно обратното.В петък пътувахме с приятелката ми и още едно семейство за Априлци.Малко на почивка.Направи ми впечатление че от Пловдив до Кърнаре колата вдигна температурата.М20Б20.Мина средата.Натоварени сме 4 души и много багаж.Като започнах да изкачвам Беклемето,всичко се нормализира.Температурата беше нормална.Значи.На равен път,натоварена кола със скорост около 100км.ч. колата грее,а на байр се нормализира.На какво се дължи тази аномалия? :confused:
водната помпа не ти е добре според мен...на баир ти включваш ниска предавка и с това вдигаш оборотите на матара с което увеличаваш циркулацията на антифриза и затова ти охлажда-разбери го а н аправ път караш на 5та с малко газ с по ниски обороти и с по малка циркулация--тва е обяснението---според мен :!:
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 23 Юли 2007, 15:15

TheBoss написа:Колеги, не се хвърляйте в догадки. Изчакайте да се нормализират температурите и тогава може да се окаже съвсем друго. Как я мислите при 45+градуса, пуснат климатик и софийско задръстване? А Веско при теб обяснението е просто. На всеки 100 метра надморска височина температурата пада с един градус. Плюс това в Балкана има дървета по пътя е доста по хладно. Така че вероятно това е причината :)
ами по принцип си прав но ако всичко е на ред и 50 градуса да е --не трябва да има проблем..имам приятел който е нв северна Сирия и миналата година като си беше тука ми казваше че за 7 години 6 коли е сменил и само с бМВто само че 530 и Мерцедес 300Е е нямал проблеми с загряването --а там ми казва че много рядко през лятото да падне през деня под 40гр. а стрелката на загряването макс е ходила 1мм след средата-в най големия пек и на клима---щото безклима не можеш кара лятото там-пълен ужас
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 23 Юли 2007, 15:59

bmwfena написа:...ами по принцип си прав но ако всичко е на ред и 50 градуса да е --не трябва да има проблем ... много рядко през лятото да падне през деня под 40гр. а стрелката на загряването макс е ходила 1мм след средата-в най големия пек и на клима---щото безклима не можеш кара лятото там-пълен ужас


Така е, ако всичко е наред, но нали се сещаш, че в 15 год. кола рядко всичко е наред. А и е нормално да се затормози ДВГ при пусната клима, което пък от своя страна води до повишаване на температурата. Но както винаги този проблем е комплексен, т.е. трябва да проверяваш едно по едно, като се почва от това, дето е без пари, полсе най-евтиното и така, докато стигнеш до играта Цифромания :evil:
Изображение


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 23 Юли 2007, 16:18

yuliancho написа:Колегите са прави, че стрелката изобщо не стига средата, а седи много преди това и то винаги, независимо от баирите и натоварването...за 1.5 год. каране на Е 34 единствено последната събота карах в града ок. 40 мин на климатик и стрелата стигна малко под средата - аз си го обяснявам с това че беше сигурно към 40 градуса навън, карах градско и въпреки климатика се режех яко с всеки по Опълченска (знаете, климата спъва чувствително и ако изключи докато набирам, все едно някои ме е бутнал отзад)
Когато климатика работи вдига стрелката на средата нормално е така трябва без значение колко градуса + е отвън ако ти е наред колата жегата не е чак толкова фатална :arrow: :roll:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook