шибаното горещо
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- turieca
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 180
- Регистриран на: 19.03.2004
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
шибаното горещо
проблема е познатото загряване колата е на мои приятел когато понатисне колата по стъмно загрява малко над 12 стрелката е посредата между средната и следващата черта това е по стръмно когато си кара нормално колата без да натиска си стои на 12 без една промихме системата сменихме термостат обезвъздушена е перфектно с ново виско е радиятора е измит отвън и отвътре и кво правим ся като пак си минава средата а мотора е м20 б20 абе стария 6-так може и да бъркам означението но не то е важно
хаиде сега помагаите
хаиде сега помагаите
- nikolayyyyyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е34
здравеи те..и аз съм със същия мотор това за което пишиш е нормално щото и моита го прави същото особено когато ка4вам някои голям баир ако вземи да ти загрява поже4е си пусни парното и вси4ко се оправя за секунди 

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
питай НИКОЛ 78 дето му дадох старата М20Б20 дали стрелката може да стигне средата ....ъпсурт както искаш я карайnikolayyyyyy написа:здравеи те..и аз съм със същия мотор това за което пишиш е нормално щото и моита го прави същото особено когато ка4вам някои голям баир ако вземи да ти загрява поже4е си пусни парното и вси4ко се оправя за секунди


- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Кво да ме пита няма минаване даже седи на 12без 5 няма равно няма стръмно що грее има нещо гнил Фена е прав обърнете внимание щото тая жега не прощава ще сцепи главата без да се осетите и тогава Малееееее ........bmwfena написа:питай НИКОЛ 78 дето му дадох старата М20Б20 дали стрелката може да стигне средата ....ъпсурт както искаш я карайnikolayyyyyy написа:здравеи те..и аз съм със същия мотор това за което пишиш е нормално щото и моита го прави същото особено когато ка4вам някои голям баир ако вземи да ти загрява поже4е си пусни парното и вси4ко се оправя за секундиама-водна помпа -нова.перка -нова.виско ново.радиатор без боклуци---това е рецептата
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
:)
А самия прибор на таблото на ред ли е?Чукни го да види6 дали няма да се върне.Тя ако загрява толкова ще има странични ефекти.Или може да е перката на киматика
---И аз да използвам темата за въпрос.При мен пък е точно обратното.В петък пътувахме с приятелката ми и още едно семейство за Априлци.Малко на почивка.Направи ми впечатление че от Пловдив до Кърнаре колата вдигна температурата.М20Б20.Мина средата.Натоварени сме 4 души и много багаж.Като започнах да изкачвам Беклемето,всичко се нормализира.Температурата беше нормална.Значи.На равен път,натоварена кола със скорост около 100км.ч. колата грее,а на байр се нормализира.На какво се дължи тази аномалия? 

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
колега, провери си водната помпа...
а на колегата отгоре да кажа, че разследвам въпроса...
стигнал съм до некакви изводи, ама още не са за публикуване
...
а на колегата отгоре да кажа, че разследвам въпроса...

стигнал съм до некакви изводи, ама още не са за публикуване

- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
Колегите са прави, че стрелката изобщо не стига средата, а седи много преди това и то винаги, независимо от баирите и натоварването...за 1.5 год. каране на Е 34 единствено последната събота карах в града ок. 40 мин на климатик и стрелата стигна малко под средата - аз си го обяснявам с това че беше сигурно към 40 градуса навън, карах градско и въпреки климатика се режех яко с всеки по Опълченска (знаете, климата спъва чувствително и ако изключи докато набирам, все едно някои ме е бутнал отзад)
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Колеги, не се хвърляйте в догадки. Изчакайте да се нормализират температурите и тогава може да се окаже съвсем друго. Как я мислите при 45+градуса, пуснат климатик и софийско задръстване? А Веско при теб обяснението е просто. На всеки 100 метра надморска височина температурата пада с един градус. Плюс това в Балкана има дървета по пътя е доста по хладно. Така че вероятно това е причината 


- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
водната помпа не ти е добре според мен...на баир ти включваш ниска предавка и с това вдигаш оборотите на матара с което увеличаваш циркулацията на антифриза и затова ти охлажда-разбери го а н аправ път караш на 5та с малко газ с по ниски обороти и с по малка циркулация--тва е обяснението---според менveso VTK написа:---И аз да използвам темата за въпрос.При мен пък е точно обратното.В петък пътувахме с приятелката ми и още едно семейство за Априлци.Малко на почивка.Направи ми впечатление че от Пловдив до Кърнаре колата вдигна температурата.М20Б20.Мина средата.Натоварени сме 4 души и много багаж.Като започнах да изкачвам Беклемето,всичко се нормализира.Температурата беше нормална.Значи.На равен път,натоварена кола със скорост около 100км.ч. колата грее,а на байр се нормализира.На какво се дължи тази аномалия?


- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ами по принцип си прав но ако всичко е на ред и 50 градуса да е --не трябва да има проблем..имам приятел който е нв северна Сирия и миналата година като си беше тука ми казваше че за 7 години 6 коли е сменил и само с бМВто само че 530 и Мерцедес 300Е е нямал проблеми с загряването --а там ми казва че много рядко през лятото да падне през деня под 40гр. а стрелката на загряването макс е ходила 1мм след средата-в най големия пек и на клима---щото безклима не можеш кара лятото там-пълен ужасTheBoss написа:Колеги, не се хвърляйте в догадки. Изчакайте да се нормализират температурите и тогава може да се окаже съвсем друго. Как я мислите при 45+градуса, пуснат климатик и софийско задръстване? А Веско при теб обяснението е просто. На всеки 100 метра надморска височина температурата пада с един градус. Плюс това в Балкана има дървета по пътя е доста по хладно. Така че вероятно това е причината

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
bmwfena написа:...ами по принцип си прав но ако всичко е на ред и 50 градуса да е --не трябва да има проблем ... много рядко през лятото да падне през деня под 40гр. а стрелката на загряването макс е ходила 1мм след средата-в най големия пек и на клима---щото безклима не можеш кара лятото там-пълен ужас
Така е, ако всичко е наред, но нали се сещаш, че в 15 год. кола рядко всичко е наред. А и е нормално да се затормози ДВГ при пусната клима, което пък от своя страна води до повишаване на температурата. Но както винаги този проблем е комплексен, т.е. трябва да проверяваш едно по едно, като се почва от това, дето е без пари, полсе най-евтиното и така, докато стигнеш до играта Цифромания


- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
Когато климатика работи вдига стрелката на средата нормално е така трябва без значение колко градуса + е отвън ако ти е наред колата жегата не е чак толкова фаталнаyuliancho написа:Колегите са прави, че стрелката изобщо не стига средата, а седи много преди това и то винаги, независимо от баирите и натоварването...за 1.5 год. каране на Е 34 единствено последната събота карах в града ок. 40 мин на климатик и стрелата стигна малко под средата - аз си го обяснявам с това че беше сигурно към 40 градуса навън, карах градско и въпреки климатика се режех яко с всеки по Опълченска (знаете, климата спъва чувствително и ако изключи докато набирам, все едно някои ме е бутнал отзад)


23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани