Виско-перка
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Kala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 10.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 '02 525 dA touring
Виско-перка
Как да разбера дали ми работи виското, че май не включва? А иначе е на 2 години, Лемфьордер! Като запаля след малък престой стрелката минава средата, след 10 секунди се връща обратно. Това нормално ли е?
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Виско-перка
ако колата си я загасил загряла това е нормално и след като запалиш стрелката пеко се връща назадKala написа:Как да разбера дали ми работи виското, че май не включва? А иначе е на 2 години, Лемфьордер! Като запаля след малък престой стрелката минава средата, след 10 секунди се връща обратно. Това нормално ли е?


- MINOTAVER
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Кара: 535i
- Мечтае да кара: B12 - SOON!!!
A как ти е термостата проери ли?
Може от него да ти е проблема.
Виското ако е топла колата трябва като завъртиш перката с ръка трябва да върти и оста на която лежи, а когато е студена трябва да се върти свободно.
Може от него да ти е проблема.
Виското ако е топла колата трябва като завъртиш перката с ръка трябва да върти и оста на която лежи, а когато е студена трябва да се върти свободно.
Just DRIVE
.
Хвани перката и виж дали няма луфт спрямо оста на водната помпа или запали и се опитаи да я спре6 с нещо , вестник примерно.Ако спре при загрят двигател - не е добре
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани