Странно!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 550

Странно!

Мнение от Nickola » 18 Юли 2007, 20:56

Каква може да е прчината: имам охлад.течност в радиатора (поне в разшир.казанче има), а в блока на двигателя няма та загрява ?
"При подходящ вятър и кокошката би могла да лети."

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 18 Юли 2007, 21:11

как разбра че в блока няма - твоя да не е прозрачен :mhihi:

виш с търсачката ще излезат доста теми за прегряването ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 550

Мнение от Nickola » 18 Юли 2007, 21:19

Как разбрах ли ? Ами като доливах - откачих най-горното водно съединение, оттам не текна вода. После доливах в блока с фуния (при студен двигател, разбира се!). Влезна около 1 литър.
"При подходящ вятър и кокошката би могла да лети."

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 550

Мнение от Nickola » 18 Юли 2007, 21:48

Явор написа:наливай,наливай :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Наложи се да наливам, за да мога да се прибера.
Не пожелавам на никого да се случва на път.
Някакъв по-смислен коментар ще има ли ?
"При подходящ вятър и кокошката би могла да лети."

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 550

Мнение от Nickola » 18 Юли 2007, 22:13

Да, ще ида "у сервиза" когато ми остане малко време за това.
Добре, че се намира и друга "кочина", която да карам докато намеря време за сервиза.

Но нали ако всеки "оди у сервиза" голяна част от темите в тоя форум ще отпаднат ?

Както и да е, сполай ти!
"При подходящ вятър и кокошката би могла да лети."

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Странно!

Мнение от zvetiko » 18 Юли 2007, 22:32

Nickola написа:Каква може да е прчината: имам охлад.течност в радиатора (поне в разшир.казанче има), а в блока на двигателя няма та загрява ?


Не ти отваря големият кръг на охлаждането-виж си термостата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 550

Мнение от Nickola » 19 Юли 2007, 6:40

Термостата е чисто нов. Мин.седмица го сменях..:(
"При подходящ вятър и кокошката би могла да лети."

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 19 Юли 2007, 7:28

Nickola написа:Термостата е чисто нов. Мин.седмица го сменях..:(

ами значи като си сменял термостата не си обезвъздушил системата как трябва ;)
Изображение

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 19 Юли 2007, 7:37

много често срещан проблем е да се счупи перката на водната помпа(ако е пластмасова както е в повечето случаи) и да не върти охладителната течност.провери си помпата мисля че в твоя случаи е станало точно така.а всъщтност мотора м50 ли е?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 19 Юли 2007, 8:36

Nickola написа:Как разбрах ли ? Ами като доливах - откачих най-горното водно съединение, оттам не текна вода. После доливах в блока с фуния (при студен двигател, разбира се!). Влезна около 1 литър.

А защо си го откачал това съединение?
Ако си бил източил антифриза и сега да го пълниш е нормално тоя маркуч да е празен. Знаеш че на радиатора има пробка за обезвъздушаване, когато пълниш системата тя трябва да е развита, а анифриза се налива БАВНО, а не с кофата, щото тогава със сигурност няма да я напълниш. А какъв термостат сложи - с или без съчма?
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 550

Мнение от Nickola » 19 Юли 2007, 17:40

sachs написа:много често срещан проблем е да се счупи перката на водната помпа(ако е пластмасова както е в повечето случаи) и да не върти охладителната течност.провери си помпата мисля че в твоя случаи е станало точно така.а всъщтност мотора м50 ли е?


Мотора е М20Б20. Не съм проверявал водната помпа. И мен това ме съмнява да е..Как да проверя ?
Последна промяна Nickola на 19 Юли 2007, 17:52, променена общо 1 път
"При подходящ вятър и кокошката би могла да лети."

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 550

Мнение от Nickola » 19 Юли 2007, 17:51

маречков написа:
Nickola написа:Как разбрах ли ? Ами като доливах - откачих най-горното водно съединение, оттам не текна вода. После доливах в блока с фуния (при студен двигател, разбира се!). Влезна около 1 литър.

А защо си го откачал това съединение?
Ако си бил източил антифриза и сега да го пълниш е нормално тоя маркуч да е празен. Знаеш че на радиатора има пробка за обезвъздушаване, когато пълниш системата тя трябва да е развита, а анифриза се налива БАВНО, а не с кофата, щото тогава със сигурност няма да я напълниш. А какъв термостат сложи - с или без съчма?


Не, не бях точил антифриза. Той беше изтекъл някъде изпод таблото на пътя. Всичко стана по време на път. Интересното бе, че като наливах в разшир.съд (май без да съм отворил пробката за обезвърздушаване) се напълни съда до линията KALT. После запалих и пак продължи да прегрява. Горното съединение беше студено, радиатора бе студен, а температурата на мотора почти влизаше в "червеното". Тогава решх, че по някаква причина в мотора няма вода. Налях точно през това съединение, опитах някаква форма на обезвъздушаване насред пътя, и търгнах. Около 50 км карах напълно нормално и се прибрах без проблем - тем. беше точно "в средата".

Термостата не разбрах дали има съчма. Взех си "WAHLER" или нещо подобно бе марката. Стария, дето го свалих беше абсолютно същия. За първи път сменям термостат откак имам колата, т.е. 4 години.
"При подходящ вятър и кокошката би могла да лети."

Изображение

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 20 Юли 2007, 18:13

Nickola написа:
sachs написа:много често срещан проблем е да се счупи перката на водната помпа(ако е пластмасова както е в повечето случаи) и да не върти охладителната течност.провери си помпата мисля че в твоя случаи е станало точно така.а всъщтност мотора м50 ли е?


Мотора е М20Б20. Не съм проверявал водната помпа. И мен това ме съмнява да е..Как да проверя ?

значи вариянта с помпата отпада

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 20 Юли 2007, 18:16

Nickola написа:
маречков написа:
Nickola написа:Как разбрах ли ? Ами като доливах - откачих най-горното водно съединение, оттам не текна вода. После доливах в блока с фуния (при студен двигател, разбира се!). Влезна около 1 литър.

А защо си го откачал това съединение?
Ако си бил източил антифриза и сега да го пълниш е нормално тоя маркуч да е празен. Знаеш че на радиатора има пробка за обезвъздушаване, когато пълниш системата тя трябва да е развита, а анифриза се налива БАВНО, а не с кофата, щото тогава със сигурност няма да я напълниш. А какъв термостат сложи - с или без съчма?


Не, не бях точил антифриза. Той беше изтекъл някъде изпод таблото на пътя. Всичко стана по време на път. Интересното бе, че като наливах в разшир.съд (май без да съм отворил пробката за обезвърздушаване) се напълни съда до линията KALT. После запалих и пак продължи да прегрява. Горното съединение беше студено, радиатора бе студен, а температурата на мотора почти влизаше в "червеното". Тогава решх, че по някаква причина в мотора няма вода. Налях точно през това съединение, опитах някаква форма на обезвъздушаване насред пътя, и търгнах. Около 50 км карах напълно нормално и се прибрах без проблем - тем. беше точно "в средата".

Термостата не разбрах дали има съчма. Взех си "WAHLER" или нещо подобно бе марката. Стария, дето го свалих беше абсолютно същия. За първи път сменям термостат откак имам колата, т.е. 4 години.

тече ти от радиатора на парното.смениго и нама да имаш пове4е ядове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 550

Мнение от Nickola » 20 Юли 2007, 19:05

[/quote]
тече ти от радиатора на парното.смениго и нама да имаш пове4е ядове.[/quote]

И понежа карах на климатик, в началото си мислех че тече от конденза...
"При подходящ вятър и кокошката би могла да лети."

Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook