Странно!
Модератор: Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
как разбра че в блока няма - твоя да не е прозрачен
виш с търсачката ще излезат доста теми за прегряването

виш с търсачката ще излезат доста теми за прегряването

- Nickola
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 550
Как разбрах ли ? Ами като доливах - откачих най-горното водно съединение, оттам не текна вода. После доливах в блока с фуния (при студен двигател, разбира се!). Влезна около 1 литър.
- Nickola
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 550
Явор написа:наливай,наливай![]()
![]()
![]()
![]()
Наложи се да наливам, за да мога да се прибера.
Не пожелавам на никого да се случва на път.
Някакъв по-смислен коментар ще има ли ?
- Nickola
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 550
Да, ще ида "у сервиза" когато ми остане малко време за това.
Добре, че се намира и друга "кочина", която да карам докато намеря време за сервиза.
Но нали ако всеки "оди у сервиза" голяна част от темите в тоя форум ще отпаднат ?
Както и да е, сполай ти!
Добре, че се намира и друга "кочина", която да карам докато намеря време за сервиза.
Но нали ако всеки "оди у сервиза" голяна част от темите в тоя форум ще отпаднат ?
Както и да е, сполай ти!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Странно!
Nickola написа:Каква може да е прчината: имам охлад.течност в радиатора (поне в разшир.казанче има), а в блока на двигателя няма та загрява ?
Не ти отваря големият кръг на охлаждането-виж си термостата.
- Nickola
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 550
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Nickola написа:Термостата е чисто нов. Мин.седмица го сменях..
ами значи като си сменял термостата не си обезвъздушил системата как трябва


- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Nickola написа:Как разбрах ли ? Ами като доливах - откачих най-горното водно съединение, оттам не текна вода. После доливах в блока с фуния (при студен двигател, разбира се!). Влезна около 1 литър.
А защо си го откачал това съединение?
Ако си бил източил антифриза и сега да го пълниш е нормално тоя маркуч да е празен. Знаеш че на радиатора има пробка за обезвъздушаване, когато пълниш системата тя трябва да е развита, а анифриза се налива БАВНО, а не с кофата, щото тогава със сигурност няма да я напълниш. А какъв термостат сложи - с или без съчма?
- Nickola
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 550
sachs написа:много често срещан проблем е да се счупи перката на водната помпа(ако е пластмасова както е в повечето случаи) и да не върти охладителната течност.провери си помпата мисля че в твоя случаи е станало точно така.а всъщтност мотора м50 ли е?
Мотора е М20Б20. Не съм проверявал водната помпа. И мен това ме съмнява да е..Как да проверя ?
Последна промяна Nickola на 19 Юли 2007, 17:52, променена общо 1 път
- Nickola
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 550
маречков написа:Nickola написа:Как разбрах ли ? Ами като доливах - откачих най-горното водно съединение, оттам не текна вода. После доливах в блока с фуния (при студен двигател, разбира се!). Влезна около 1 литър.
А защо си го откачал това съединение?
Ако си бил източил антифриза и сега да го пълниш е нормално тоя маркуч да е празен. Знаеш че на радиатора има пробка за обезвъздушаване, когато пълниш системата тя трябва да е развита, а анифриза се налива БАВНО, а не с кофата, щото тогава със сигурност няма да я напълниш. А какъв термостат сложи - с или без съчма?
Не, не бях точил антифриза. Той беше изтекъл някъде изпод таблото на пътя. Всичко стана по време на път. Интересното бе, че като наливах в разшир.съд (май без да съм отворил пробката за обезвърздушаване) се напълни съда до линията KALT. После запалих и пак продължи да прегрява. Горното съединение беше студено, радиатора бе студен, а температурата на мотора почти влизаше в "червеното". Тогава решх, че по някаква причина в мотора няма вода. Налях точно през това съединение, опитах някаква форма на обезвъздушаване насред пътя, и търгнах. Около 50 км карах напълно нормално и се прибрах без проблем - тем. беше точно "в средата".
Термостата не разбрах дали има съчма. Взех си "WAHLER" или нещо подобно бе марката. Стария, дето го свалих беше абсолютно същия. За първи път сменям термостат откак имам колата, т.е. 4 години.
Nickola написа:sachs написа:много често срещан проблем е да се счупи перката на водната помпа(ако е пластмасова както е в повечето случаи) и да не върти охладителната течност.провери си помпата мисля че в твоя случаи е станало точно така.а всъщтност мотора м50 ли е?
Мотора е М20Б20. Не съм проверявал водната помпа. И мен това ме съмнява да е..Как да проверя ?
значи вариянта с помпата отпада
Nickola написа:маречков написа:Nickola написа:Как разбрах ли ? Ами като доливах - откачих най-горното водно съединение, оттам не текна вода. После доливах в блока с фуния (при студен двигател, разбира се!). Влезна около 1 литър.
А защо си го откачал това съединение?
Ако си бил източил антифриза и сега да го пълниш е нормално тоя маркуч да е празен. Знаеш че на радиатора има пробка за обезвъздушаване, когато пълниш системата тя трябва да е развита, а анифриза се налива БАВНО, а не с кофата, щото тогава със сигурност няма да я напълниш. А какъв термостат сложи - с или без съчма?
Не, не бях точил антифриза. Той беше изтекъл някъде изпод таблото на пътя. Всичко стана по време на път. Интересното бе, че като наливах в разшир.съд (май без да съм отворил пробката за обезвърздушаване) се напълни съда до линията KALT. После запалих и пак продължи да прегрява. Горното съединение беше студено, радиатора бе студен, а температурата на мотора почти влизаше в "червеното". Тогава решх, че по някаква причина в мотора няма вода. Налях точно през това съединение, опитах някаква форма на обезвъздушаване насред пътя, и търгнах. Около 50 км карах напълно нормално и се прибрах без проблем - тем. беше точно "в средата".
Термостата не разбрах дали има съчма. Взех си "WAHLER" или нещо подобно бе марката. Стария, дето го свалих беше абсолютно същия. За първи път сменям термостат откак имам колата, т.е. 4 години.
тече ти от радиатора на парното.смениго и нама да имаш пове4е ядове.
- Nickola
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 550
[/quote]
тече ти от радиатора на парното.смениго и нама да имаш пове4е ядове.[/quote]
И понежа карах на климатик, в началото си мислех че тече от конденза...
тече ти от радиатора на парното.смениго и нама да имаш пове4е ядове.[/quote]
И понежа карах на климатик, в началото си мислех че тече от конденза...
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани