кво 6е стане?
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
кво 6е стане?
какъв 6те е резолтата примерно ако на 2литров двигател сложи дюзи от 2.5 и сменя и регулатора на налягането които на 2-ката е 2.5 ,а на 2.5 е на 3-бара...
дали 6те се вдигне мо6тността малко или 6те се вдигне разхода само
?
дали 6те се вдигне мо6тността малко или 6те се вдигне разхода само

Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
.
TheBoss написа:Най-вече ще вдигнеш печалбата на нефтохима.![]()
![]()


Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
.
колега никои не ти казва за 20коня отгоре... става дума дали има някакъв ефект камоли малък.. просто се замислих и ми стана интересно.. като увели4и6 налягането нямали да стане подобре.
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Ако отворите на дюзите са по-големи ще впръсква повече гориво, но количеството въздух ще се запази същото. Т.е. ще нарушиш съотношението, а понеже ЕКУто няма да знае за тази промяна няма да коригира правилно. Ламбдата ще му дава непълно горене и той вместо да измести аванса вероятно ще съкрати импулса, т.е ще пуска по-малко гориво. И май нищо няма да постигнеш. Поне така виждам аз нещата.

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Може и да има ефект ама няма да минеш само със смяна на дюзите и регулатор, ще ти трябват по бързи валове+чип
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
при инжекциона стават много сложни нещата,при карбуратора тая модификация е много лесна и същевременно доста ефективна,просто сменяш човката на карбуратора с такава с по голям деби,малко игра с клапите и става ужас,ама при теб не мисля че ще има ефект щото въздуха остава със същия дебит,а бензина с повече и наи много да се дави колата,може би ще се усеща няква разлика при високите убороти
- Van
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Rousse,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: Е34, М20В25+
- Детайли за колата: Черен
loobian написа:Абе аз друго си мислих за увеличаване на мощността...
Ако взема та изкарам един въздуховод от климатика към въздушния филтър, та да влиза студен въздух (че на ли при студен въздух има повече мощност) и надуя климатика, дали ще тръгне повече?![]()
![]()
При само 3000 оборота двигателят ти превърта 6000 л въздух за минута. Ще трябва климатик, с размерите на жил. кооперация и самостоятелна електроцентрала.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани