Да се похваля.
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Да се похваля.
Предницата беше отврат. Лашкане по дупките, тропане, спирането беше несигурно, навеждаше мутрата си, в завой... да не говорим - все имах чувството че всеки момент ще тръгне да се пързаля настрани, изгубих чувството за усещане на пътя. Волана някак си плаваше в ръцете ми.
След като прочетох тази тема. http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=31922 реших да го направя. Отидох в сервиз ХЕЕД 91 /ако модераторите сметнат че е реклама да трият/ и се почна:
1. Два амортесьора Билщайн В4.
2. Ударни тампони.
3. Прашници и маншони.
4. Четири кормилни накрайника.
5. Тампони от Е32 750 на кривите носачи.
6. Горивен филтър.
7. Реглаж.
Цялата операция беше извършена от един човек и трая около 4ч и 30мин.
Като теглихме чертата всичко ми излезе 554лв. плюс работата с отстъпките.
Сега вече е друго. Но, най-много си ме кефи поведението на колата при екстремно спиране и при влизане в завой с висока скорост. Вече усещам пътя с ръцете си. Колата уверено следва релефа на пътя и няма намерение за други експерименти. При преминаване през дупки се чува само тупуркането на гумите. Все едно карам съвсем друг автомобил.
Благодаря на Г. Пенчев, който през цялото време ме съветваше по телефона каква марка части да искам и къде какво да гледам.
Благодаря и на Явор, че почисти шибаното моторче за празния ход, че ми скъса нервите.
Сега Сашо е огин и син пламик
Ма, беше живо чудо и триста пакости до преди няколко дена 
След като прочетох тази тема. http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=31922 реших да го направя. Отидох в сервиз ХЕЕД 91 /ако модераторите сметнат че е реклама да трият/ и се почна:
1. Два амортесьора Билщайн В4.
2. Ударни тампони.
3. Прашници и маншони.
4. Четири кормилни накрайника.
5. Тампони от Е32 750 на кривите носачи.
6. Горивен филтър.
7. Реглаж.
Цялата операция беше извършена от един човек и трая около 4ч и 30мин.
Като теглихме чертата всичко ми излезе 554лв. плюс работата с отстъпките.
Сега вече е друго. Но, най-много си ме кефи поведението на колата при екстремно спиране и при влизане в завой с висока скорост. Вече усещам пътя с ръцете си. Колата уверено следва релефа на пътя и няма намерение за други експерименти. При преминаване през дупки се чува само тупуркането на гумите. Все едно карам съвсем друг автомобил.
Благодаря на Г. Пенчев, който през цялото време ме съветваше по телефона каква марка части да искам и къде какво да гледам.
Благодаря и на Явор, че почисти шибаното моторче за празния ход, че ми скъса нервите.
Сега Сашо е огин и син пламик


"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
аз смених само2 тампона на тия кривите носачи по 23лв парчето и труд 30 кинта-общо 76лв но при влизане в дупка пак има некви вибрации....амортесьори да са не са-кво ли е




loobian написа:Айде честитутка колега
И аз на скоро правих предница... и аз да се похваля:
- 4 носача (2 леви 2 десни, сите отпред)
- 4 биалетки (2 предни 2 задни)
- 2 кормилни щанги (странични)
- 4 гуми Мишлен Пилот
Остана средна кормилна щанга,ударни тампони и някакви "уши" им викат, отзад се намират.
Я, сподели колко ти струваше цялата операция в левове

bmwfena написа: аз смених само2 тампона на тия кривите носачи по 23лв парчето и труд 30 кинта-общо 76лв но при влизане в дупка пак има некви вибрации....амортесьори да са не са-кво ли е Question Question
Биалетки, кормилни накрайници

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
Ами цялото нещо ми струваше около 1800 лева, само ще към него влизат и други неща. Пълният списък е:
- 2 долни предни носача (прави носачи)
- 2 горни предни носача (криви носачи) + 2 тампона (по 1 тампон за всеки носач)
- 4 комплекта накладки (по един за всяко колело)
- Ремък за сервото
- Ремък за климатика
- Пълнене на климатика
- Филтър за климатика
- 2 предни биалетки
- 2 задни биалетки
- 2 странични кормилни щанги
- 2 датчика за накладки (1 преден, 1 заден)
- Изправяне на 4 алуминиеви джанти
- 4 гуми (ама втора ръка, само че перфектни с 6мм грайфер)- Мишлен Пилот (2 гуми 205x55xR16- предни и 2 гуми- 225x50xR16- задни) + демонтаж, монтаж и баланс
- Реглаж на предница
- 6 свещи (БОШ, от Дарукар)
- 6 лули (БЕР, от Дарукар)
Частите по ходовата са марка SWAG (или поне така се водят), освен накладките които са PEGIT или нещо подобно бяха.
Та така... бая се оръсих но пък колата сега е доста по-добре, макар че още доста имам да правя...
- 2 долни предни носача (прави носачи)
- 2 горни предни носача (криви носачи) + 2 тампона (по 1 тампон за всеки носач)
- 4 комплекта накладки (по един за всяко колело)
- Ремък за сервото
- Ремък за климатика
- Пълнене на климатика
- Филтър за климатика
- 2 предни биалетки
- 2 задни биалетки
- 2 странични кормилни щанги
- 2 датчика за накладки (1 преден, 1 заден)
- Изправяне на 4 алуминиеви джанти
- 4 гуми (ама втора ръка, само че перфектни с 6мм грайфер)- Мишлен Пилот (2 гуми 205x55xR16- предни и 2 гуми- 225x50xR16- задни) + демонтаж, монтаж и баланс
- Реглаж на предница
- 6 свещи (БОШ, от Дарукар)
- 6 лули (БЕР, от Дарукар)
Частите по ходовата са марка SWAG (или поне така се водят), освен накладките които са PEGIT или нещо подобно бяха.
Та така... бая се оръсих но пък колата сега е доста по-добре, макар че още доста имам да правя...
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани