Трудно палене на студено ????/
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Трудно палене на студено ????/
Колеги от 3-4 дена като паля колата сутрин се получава следния проблем качвам се завъртам ключа колата пали и започва да тресе и след 2-3 сек. изгасва(прпомпването на педала на газта не помага) това се повтаря още 2-3 пъти и след това си тръгва и няма проблеми ... през деня колата си пали на половин оборот случката се случва само като е стояла доста време повече от 6-8 часа без да се пали .....някакви идеи ??
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Какъв е двигателя все пак?
По мои предположения може би е М50, защото моята кола прави подобни изпълнения. Като съм я оставил в гаража за 2 дни примерно, завъртам ключа, пали, но тресе някак и гасне - педала на газта е все едно дали ще го натиснеш, мотроника си знае неговото. След повторно завъртане пали перфект и няма грижи. Прави го само ако стои значително време без палене, иначе за няколко часа седене не го прави това. Въобще от време на време е. Аз само да споделя, иначе не знам от какво е 


BMW only!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
става въпрос за М50 на ментан, нали?
ако палиш на бензин и ти прави тия номера, може да е прокъсан бензинов маркуч (провери всички маркучи и скоби)
може да е регулатор на налягането
може да ти изпуска клапана и да ти пълни колетора с метан и като врътнеш на бензин да дави първия път докато издуха метана
това са по-вероятните причини
ако палиш на бензин и ти прави тия номера, може да е прокъсан бензинов маркуч (провери всички маркучи и скоби)
може да е регулатор на налягането
може да ти изпуска клапана и да ти пълни колетора с метан и като врътнеш на бензин да дави първия път докато издуха метана
това са по-вероятните причини

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Хммм регулатор на налягане на бензина ме съмнява в моята кола значи, благодаря, че сподели! Защото като комбинираме тези ядове от време на време с паленето и неравномерния празен ход (също от време на време), логична причина е непостоянно налягане на бензина. Забелязъл съм, че колата веднага почва да се мръщи като намалее бензина, старайте се да сипвате повечко, колкото и да е скъп 

BMW only!
- BMW5820iA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: 10.04.2006
- Местоположение: Bulgaria, Ruse
и моята прави така 2 седмици и накрая въобще непожела да запали
причина - развалена бенз. помпа
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=57870
имай едно на ум щото е много кофти - оставаш на пътя и няма палене тази кола.....
аз имах късмет че стана на паркинга пред вкъщи .
причина - развалена бенз. помпа

имай едно на ум щото е много кофти - оставаш на пътя и няма палене тази кола.....
аз имах късмет че стана на паркинга пред вкъщи .
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани