На колко оборота изключва М50Б20?
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
На колко оборота изключва М50Б20?
Имам въпрос отновно прекъсвача на двигателя на Е34-ката ми. Става дума за двигател М50Б20 без ВАНОС - вчера излизам на околовръстното и натискам здраво газта да си направя кефа, пълня до към 6000 оборота и на трета скорост решавам да задържа газта докато спре да ускорява, но до 6800рпм и ме хвана шубето и включих направо пета. Гледам по някакви сайтове, че ограничителя би трябвало да е на 6500рпм, но съм сигурен, че ги подминах. Възможно ли е оборотомера да лъже с 200-300рпм, възможно ли е електрониката да се е излъгала за момент преди да прекъсне горивото (защото аз съвсем за миг стигнах тия обороти и веднага пуснах газта, така и не усетих колата да спира да ускорява), а третия ми вариант е да има някакъв чип тунинг и червената линия да е преместена напред от предишния собственик
Също има ли шанс тая кола да е с шпер диференциал? По принцип 520-ките не са чак толкова често с шпер, но имам някакви съмнения, защото като пусна рязко съединителя и врътна волана доста яко се изнася настрани и после трябва да навия приличен обратен волан за да я вкарам в прав път? Знам, че трябва да се уверя като я вдигна на крик или вляза в канала да огледам диф-а, но малко ме мързи сега и да попитам все пак, надеждата умира последна

Също има ли шанс тая кола да е с шпер диференциал? По принцип 520-ките не са чак толкова често с шпер, но имам някакви съмнения, защото като пусна рязко съединителя и врътна волана доста яко се изнася настрани и после трябва да навия приличен обратен волан за да я вкарам в прав път? Знам, че трябва да се уверя като я вдигна на крик или вляза в канала да огледам диф-а, но малко ме мързи сега и да попитам все пак, надеждата умира последна

BMW only!
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
здрасти за шпера се проверява много лесно качи на на крик от единия край и много ама много леко отпускай съединителя тръгне ли да се подмиста... шпера е на лице
пък и симптомите които описваш че се изнася цялата в страни най вероятно го има аз на старата Е34 M21D24 беше по същия начин потегляш бясно и цялата задница тръгва със теб а и старта е невероятен
ае требва на всички BMW-та да им слагат шпер
трябвало е де то сега на новите тракшъни а-у тъпотии губят целия кеф 




- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Да бе мама им, колко по-скъпо може да е? Заварете тия зъбчатки на 100% като картинга, стига с тва ASC, то нали вече зима няма
Иначе ме е шубе за прекъсвача деба, кофти ми е да задържа газта докато изключи. Предполагам, че съм се объркал, ама да не би да е махнат ограничителя или нещо подобно и като задържа да стигне 8000 рпм и да стане на салата мотора
Иначе беше съвсем за кратко и може да е изключила, но да не съм я усетил. Ще опитам пак като посмея (след морето, че не ми се ходи с автобус).

Иначе ме е шубе за прекъсвача деба, кофти ми е да задържа газта докато изключи. Предполагам, че съм се объркал, ама да не би да е махнат ограничителя или нещо подобно и като задържа да стигне 8000 рпм и да стане на салата мотора

BMW only!
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
amd написа:Да бе мама им, колко по-скъпо може да е? Заварете тия зъбчатки на 100% като картинга, стига с тва ASC, то нали вече зима няма![]()
Иначе ме е шубе за прекъсвача деба, кофти ми е да задържа газта докато изключи. Предполагам, че съм се объркал, ама да не би да е махнат ограничителя или нещо подобно и като задържа да стигне 8000 рпм и да стане на салата мотораИначе беше съвсем за кратко и може да е изключила, но да не съм я усетил. Ще опитам пак като посмея (след морето, че не ми се ходи с автобус).
Ти тоя матор с лютеница не можеш го оплаши, ако сичко му е наред. И ако незнайш, аз ще ти го кажа че на м50 червеното му е любим цвят





А за проба слагаш 2-ри зъб влизаш в някой тунел с отворени прозорци и задаваш



- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
хахаха това трябваше да го направя като бях с надупчено на 5 места гърне, леле как звучеше тая кола
Макар, че сега с оправени гърнета по си ми харесва, плътен, приятен звук, че преди дрънчеше някакво метализирано такова. Ще го опитам някой път и този номер, интересното е, че аз давам газ 5 минути из града 5 пъти месечно и ми е гузно за колата
А тия баварци колко много търпят не е истина
Обаче е хубаво да има и читаво масълце/филтри и бензин, защото иначе с кофти масло може да стане гаф. Моето е прясно още, гледам не го гори, но след якото изрязване мирише леко, но не знам на какво - изгорели газове ли, бензин ли, масло ли, просто понамирисва в купето (все пак гърнетата са кърпеж)
Иначе е на реални 340к километра този мотор. Сега в жегата може би си внушавам, но май чувам съвсем леко там кобилици ли, какво ли - едно тихо чоплене на семки. Бе сега съм кротък, ама като стъпя в София наесен ще види зор
За Е30-ката по не ме беше страх 






BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Хаха - пробах днес и си изключи дзвера на 6500, пробах на първа. Минава леко 6500 със 100-200 оборота и после връъъъъммм забива много яко нос и почва да прекъсва, бе грозна картинка е, а при дръпка с някой трябва да се избягва, защото те бави доста. Иначе оставам с впечатлението, че нещо почуква по тоя мотор като работи на място 

BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Абе явно си втълпявам аз. Нямам шпер, днес погледнах табелката и нямаше S отпред
Но за сметка на това е 4.23
Аз се чудя как така върви яко тази кола, а тя с късите скорости (Getrag) + кусия диференциа (4.23), можете да се сетите за какво става дума
По баир включвам втора и без газ си катери 




BMW only!
- MINOTAVER
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Кара: 535i
- Мечтае да кара: B12 - SOON!!!
Навсякъде стига да ти стиска и да знаеш какво правиш.
Що се отнася до прекъсвача 6500 оборота (ВЕРВАЙТЕ МИ)
Що се отнася до прекъсвача 6500 оборота (ВЕРВАЙТЕ МИ)

Just DRIVE
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Не съм уточнил - аз съм си във Видин това лято, на нашето околовръстно може да се вдига доста, защото почти не минава кола
Софийското е ад 


BMW only!
- Kocil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 303
- Регистриран на: 23.01.2007
- Местоположение: София,гоУемото сеУо
а да видим кой го е стигал и колко често...Pavlinius написа:MINOTAVER написа:Навсякъде стига да ти стиска и да знаеш какво правиш.
Що се отнася до прекъсвача 6500 оборота (ВЕРВАЙТЕ МИ)
И при мене е на толкова. 6500 точно.

- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
И при мен беше така сега е при ФЕНА но по принцип е така 6500об. моето старото М20Б20 не изключваше въобще имаше газ до пръсване на мотора




15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани