Въпрос до колегите с автомат и до знаещите...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Въпрос до колегите с автомат и до знаещите...

Мнение от BMW5820iA » 26 Май 2007, 21:28

последните две седмици забелязвам че стрелката за температурата стои близо до чертичката която е на 3/4 когато карам в града и то без да и давам зор.
викам си от задръствания , от жега .....

вчера ходих до стара загора и като минавах през шипка стрелката хоп скочи пак до въпросната 3/4. А пък преди шипка и след нея стоеше малко след " 12 часа "

това вече взе да ме притеснява и спрях колата отворих капака и с една клечка допрях перката на радиатора - и тя спря :shock: подържах така известно време и като поглеждам температурата взе да се качва а перката не зацепва - единствено се осещаше от време на време някакъв импулс да се завърти ( тоест все едно зацепва за някаква част от секундата , но без да има сила да ми избута ръката )
викам си ясно - виското е заминало, ще се взема ново.

навръщане случаино бутам лоста за скоростите отдолу под дръжката - кадето е металната част ( тази която се движи в каналчето където пише P - R - N - D - 4 - 3 - 2 )и устаниовявам че той е горещ ... :shock:
бутам после то цялото барче около лоста грее ....
а самата дръжка с копчето не беше много топла.

сега се чудя това загряване на автомата може ли да е в следствие на това че не ми бачка виското, или имам някакъв проблем с кутията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 26 Май 2007, 22:07

по-вероятно да имаш проблем с водна помпа/термостат/радиатор (може да има боклуци)/гарнитура на главата (ако надува маркучите)
нормално е кутията е да загряла, при положение, че радиатора на маслото е при водния ;)
обърни внимание на охладителната система
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 26 Май 2007, 23:06

нямаш ли клима
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 27 Май 2007, 8:06

еми тия импулси дето си ги чувствал това са импулсите на мъртвото виско :mhihi: взимай си ново и недей чака че после да не си купуваш кратуна :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 27 Май 2007, 8:26

климатик нямам

днес ще го зацепя с два болта това виско и ще видя дали ще има разлика....

а като отворят в понеделник магазините ще си взема ново и термостата ще си сменя за всеки случай.


все пак темата остава отворена все още за нови мнения ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 27 Май 2007, 12:02

BMW5820iA написа:климатик нямам

днес ще го зацепя с два болта това виско и ще видя дали ще има разлика....

а като отворят в понеделник магазините ще си взема ново и термостата ще си сменя за всеки случай.


все пак темата остава отворена все още за нови мнения ...



глеи да са по дебели болтовете защото ще ги скъса :idea:
наи вероятно виското ти се е скапало
мине ли средата трябва да включва моето е така ина4е ще грее
и аз веднъж на шипка имах подобни проблеми
че поливах то радиатор с водаа няколко пъти кат дигне т. докато я изкача
не вклиучваше виското грам
а тва дет викаш че е топло до ск. лост
това е напълно нормално
тя цялата топлина на двигателя мминава от там и нагрява всичко
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 27 Май 2007, 14:32

stambo_81dg написа:

глеи да са по дебели болтовете защото ще ги скъса :idea:
наи вероятно виското ти се е скапало
мине ли средата трябва да включва моето е така ина4е ще грее
и аз веднъж на шипка имах подобни проблеми
че поливах то радиатор с водаа няколко пъти кат дигне т. докато я изкача
не вклиучваше виското грам
а тва дет викаш че е топло до ск. лост
това е напълно нормално
тя цялата топлина на двигателя мминава от там и нагрява всичко
:mhihi: :mhihi: :mhihi: ти въобще нямаше виско

та по темата:
провери и радиатора дали загрява целия защото ако е запушен неотдава топлина и виското пак не се зацепва ;) :yes:
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 27 Май 2007, 16:16

проверих радиатора - беше топъл и от долу и отгоре и маркучите - горния и долния също бяха топли.

сега като зацепих виското с двата болта - температурата варира от "12 без 1 до 12 часа " при сякакво градско каране така че ще го сменям с ново.

да питам сега - каква марка виско да взема
това дето ще го сменям пише че е произведено 10.2001 г. - закс
това значи че е бачкало максимум 5.5 години , но все пак не се знае кога е монтирано.

това нормален период на работа ли е ?

ПС :
много ме кефи какъв звук се чува сега - все едно 5-6 литров мотор :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 27 Май 2007, 16:21

BMW5820iA написа:проверих радиатора - беше топъл и от долу и отгоре и маркучите - горния и долния също бяха топли.

сега като зацепих виското с двата болта - температурата варира от "12 без 1 до 12 часа " при сякакво градско каране така че ще го сменям с ново.

да питам сега - каква марка виско да взема
това дето ще го сменям пише че е произведено 10.2001 г. - закс
това значи че е бачкало максимум 5.5 години , но все пак не се знае кога е монтирано.

това нормален период на работа ли е ?

ПС :
много ме кефи какъв звук се чува сега - все едно 5-6 литров мотор :twisted:


моето виско е от 1989 :shock:
и бачка без грешка ама забравих кво беше
един приятел си сложи фордово виско-70 лв
бачкаше си няма проблем
иначе са кам 140-150лв
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 27 Май 2007, 19:27

Хубаво е да си измиеш питата на радиатора с пароструйка защото ако не минава достатъчно въздух през него няма кой да стопли виското!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 27 Май 2007, 21:44

Аз съм с постоянно зацепена по-малка перка и нямам никакви грижи. Скоро си мислих да сложа ел.перка но нещо не ме кефи идеята. Тъйче ако ти писне да сменяш виско направи като мен. :mhihi:
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 27 Май 2007, 22:05

Високото е заминало :arrow: :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 28 Май 2007, 1:37

какво е виско?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от veso VTK » 28 Май 2007, 6:20

_65536_kb_sec_ написа:какво е виско?

---Вискозен съединител на перката за охлаждане на охладителната система на колата.При достигане на определена температура на двигателя,съединителя започва постепенно да стяга и да върти перката на пълни обороти. ;)


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 28 Май 2007, 20:44

ДааааааАхъъъъ :arrow: :uups:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook