масло ,смесване
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
масло ,смесване
здравейте ,Кой масла може да се смесват без да има проблем .Primerno аз карам с esso 10в40 и искам да долея ,че ми се струва редичко като загрее в тия жеги и като я ръчкам ми намирисва,а съм на 3000км и не ми се сменя..или некоя добавка да вдигне вискозитета... 

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ами слагай си от същия вискозитет и не вярвам да имаш проблем.....добавки не знам защото не използвам таквиз хуйни 


- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
ам принципно ако са един модел и една марка едва ли има дерт аз карам с LG 10/40 Turbo Diesel няма никъв дерт да са смеси с 15/40
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
И аз така си мисля но незнам защо не бих пробвалmla86 написа:ам принципно ако са един модел и една марка едва ли има дерт аз карам с LG 10/40 Turbo Diesel няма никъв дерт да са смеси с 15/40

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
рядко маслата 10w40 са пълна синтетика, а 10в50 рядко ще намериш полусинтетика. по принцип ако мешиш масла от един вид почти винаги няма проблем, ама по някой път се пресича.
моя съвет е да не си правиш експерименти.
моя съвет е да не си правиш експерименти.

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Е това имах в предвид и азStanchev написа:рядко маслата 10w40 са пълна синтетика, а 10в50 рядко ще намериш полусинтетика. по принцип ако мешиш масла от един вид почти винаги няма проблем, ама по някой път се пресича.
моя съвет е да не си правиш експерименти.

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
dd
пичове ,не треа да доливам а да източа малко и да долея по гъсто ако може .за около 4000хл. сам с 1мм надолу на пръчката.Не смея да го газирам дълго да не стане на вода ,а имам пътуване и мисля да го ръчкам та за това питах ама ще взема да го сменя с ...нещо 10в60 или даите мнение вие .преди съм карал бмв м40 ама като чета мнения се плаша за маслото и тн.на м52 за повдигачи и маслени помпи, ваноси .......
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
ако не ти се дават много пари за масло си вземи 10в40 мотул 6100 синжери (около 100 лв със филтъра и смяната)
ако си решил да скачаш на кастрол РС 10в60 отиваш на 200+лв
кастрола е доста по-гъст (при студен мотор)
сам си прецени
иначе и двете масла се представят много добре на М50.
ако си решил да скачаш на кастрол РС 10в60 отиваш на 200+лв
кастрола е доста по-гъст (при студен мотор)
сам си прецени
иначе и двете масла се представят много добре на М50.

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Метод за проверка на съвместимост на двигателни масла:
Смесваш равни количества от 2те масла и ги нагряваш до 100 С и след това ги оставяш да изтинат.Трябва пробата да се запази бистра и хомогенна.След това ги охлаждаш до 0 С и ако не потъмнява са съвместими и може да ги използваш без проблем.
Новите масла ги правят обикновенно абсолютно съвместими независимо как ги смесваш и като вискозитет и като марка,стига да не е някое менте(говорим за моторни масла).
И гледай да ги нагряваш някаъде на по-открито,не в кухнята че ще те бие жената
Смесваш равни количества от 2те масла и ги нагряваш до 100 С и след това ги оставяш да изтинат.Трябва пробата да се запази бистра и хомогенна.След това ги охлаждаш до 0 С и ако не потъмнява са съвместими и може да ги използваш без проблем.
Новите масла ги правят обикновенно абсолютно съвместими независимо как ги смесваш и като вискозитет и като марка,стига да не е някое менте(говорим за моторни масла).
И гледай да ги нагряваш някаъде на по-открито,не в кухнята че ще те бие жената

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани