Различни проблеми
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Pilgrim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 13.04.2007
- Местоположение: София ж.к. Изток
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 TDS
Различни проблеми
Все още се опознаваме с бавареца, който си взех и доста неща не са ми ясни. Вчера група приятели искаха да го огледат и като цяло впечатлението беше положително (дори единият вече мисли да мине от Audi 80 на 5-ца), но забелязахме някой проблеми.
1. Два от колекторите изглеждат запоявани, а други два изглеждат спукани
2. Усеща се миризма на нафта при мотора, а при дюзите има следи от масло и нафта. Поне така ми се струва.
3. На празен ход оборотите се променят при завъртане на волана
4. Имам проблем с дигиталния километраж. Цифрите са нечетливи като при повреден калкулатор. Намерих подобни проблени с търсачката, но не намерих някой с решен проблем.
Това е на първо четене. Иначе колата върви като луда. Отзад не пуши изобщо и поне за сега разхода и е приличен като за този мотор. Бих искал да отида да погледнат като цяло мотора и да разбера доколко трябва да се притеснявам. Препоръчаха ми сервиз Супер-Дизел, но се колебая дали официалните сервизи на Дару-Кар и Камор не са по-добро решение.
Колата е 525 TDS фейслифт 94 година.
Благодаря предварително са всяка помощ и съвет
1. Два от колекторите изглеждат запоявани, а други два изглеждат спукани
2. Усеща се миризма на нафта при мотора, а при дюзите има следи от масло и нафта. Поне така ми се струва.
3. На празен ход оборотите се променят при завъртане на волана
4. Имам проблем с дигиталния километраж. Цифрите са нечетливи като при повреден калкулатор. Намерих подобни проблени с търсачката, но не намерих някой с решен проблем.
Това е на първо четене. Иначе колата върви като луда. Отзад не пуши изобщо и поне за сега разхода и е приличен като за този мотор. Бих искал да отида да погледнат като цяло мотора и да разбера доколко трябва да се притеснявам. Препоръчаха ми сервиз Супер-Дизел, но се колебая дали официалните сервизи на Дару-Кар и Камор не са по-добро решение.
Колата е 525 TDS фейслифт 94 година.
Благодаря предварително са всяка помощ и съвет

- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
оборотите се менят при завъртане на волана защото когато го въртиш използваш хидравличния усилвател а той от своя страна натоварва мотора когато се използва и за това оборотите за момент намаляват.
а за супер дизел съм чувал добри неща...като за сметка на това съм патил яко от оторизирани сервизи....балкан стар и мото пфое са пълни нещастници...казвам го от личен опит
а за супер дизел съм чувал добри неща...като за сметка на това съм патил яко от оторизирани сервизи....балкан стар и мото пфое са пълни нещастници...казвам го от личен опит
- Pilgrim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 13.04.2007
- Местоположение: София ж.к. Изток
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 TDS
Определено ще трябва да я закарам утре да погледнат под капака. Днес имаше малко нафта под предницата. Приятел може да ми намери колектор втора употреба за около 150 лева, но незнам тази цена добра ли е и съответно доколко е нужна и проблемна смяната му. Ще проверя разбира се и колко струва нов.
Благодаря за информацията за смяната на оборотите, поне това няма да го мисля.
Благодаря за информацията за смяната на оборотите, поне това няма да го мисля.
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Погледни си също меката връзка щото може и тя да е за смяна.
А по въпроса с една друга тема относно фреона,ходи ли да ти я зареждат?
А по въпроса с една друга тема относно фреона,ходи ли да ти я зареждат?
- Pilgrim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 13.04.2007
- Местоположение: София ж.к. Изток
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 TDS
Относно фреона за сега развитие няма, чакам да ми кажат цифрата. Мислех, че днес ще стане, но май само аз така съм си мислил. 

здрасти много добър аз пак си дадох е 36 за е34 и не сажелявам.а по отношението за нафтата е от гнп-то не ти е голям проблема има да се смени една гарнитура ако салзи навта а ако тече както казваш и сащо няколко О-пръстенчета.смяна на тези неща с смяна и на гарнитурите на колекторите защотот се налага да ти ги свалят закачане на диагностика ми излезе 90левчета.това което ти го написах сам на 100% сигорен защото преди седмица и аз се оттарвах от такав проблем.надявам се да сам ти полезен
- Pilgrim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 13.04.2007
- Местоположение: София ж.к. Изток
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 TDS
Разбира се че ще си ми полезен
Всяка информация е добре дошла. Досега карах (или по-скоро влагах пари в трудно движима собственост) Опел Рекорд 2.0i и сега ми е малко трудно и сложно да свикна с Бавареца. Все още съм прекалено мнителен към всичко и постоянно търся нещо нередно и счупено в машината. Утре вкарвам колата в сервиз при приятели да погледнат кое как е, че мисля да я опъна два дни с детето и жената в провинцията при тъщата и се надявам всичко да е с хепиенд.

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
и дай малко снимки да я видим 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Pilgrim
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 13.04.2007
- Местоположение: София ж.к. Изток
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 TDS
За сега продължавам да карам колата с пукнати колектори. Пукнатините са съвсем малки и са точно след захващането към мотора. Казаха ми за сега да не се притеснявам и че няма проблем така да си я карам. В интерес на истината точно след това ходих в провинцията и нямаше никакви проблеми, напротив летеше като луда. По въпроса за маслото и нафтата се оказа, че няма теч на масло, а нафта има малко от дюзите. Обясниха ми нещо за някакви пръстени и че от там тече по малко нафта. Следващата седмица ще ходя да ги оправят. Колкото до дигиталния километраж, реших да пробвам и аз далаверката с проверката на данни като натиснеш бутона за нулиране и завъртиш ключа на първата степен. След като го направих това и минаха всички числа накрая всички стрелки и уреди "превъртяха" докрай и се върнаха в начално състояние. След това упражнение цифрите се оправиха, но сред 300 километра пак станаха нечетливи. Не е болка за умиране и ще го мисля по-натам.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани