Различни проблеми

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 13.04.2007
Местоположение: София ж.к. Изток
Пол: Мъж
Кара: E34 525 TDS

Различни проблеми

Мнение от Pilgrim » 08 Май 2007, 7:12

Все още се опознаваме с бавареца, който си взех и доста неща не са ми ясни. Вчера група приятели искаха да го огледат и като цяло впечатлението беше положително (дори единият вече мисли да мине от Audi 80 на 5-ца), но забелязахме някой проблеми.
1. Два от колекторите изглеждат запоявани, а други два изглеждат спукани
2. Усеща се миризма на нафта при мотора, а при дюзите има следи от масло и нафта. Поне така ми се струва.
3. На празен ход оборотите се променят при завъртане на волана
4. Имам проблем с дигиталния километраж. Цифрите са нечетливи като при повреден калкулатор. Намерих подобни проблени с търсачката, но не намерих някой с решен проблем.
Това е на първо четене. Иначе колата върви като луда. Отзад не пуши изобщо и поне за сега разхода и е приличен като за този мотор. Бих искал да отида да погледнат като цяло мотора и да разбера доколко трябва да се притеснявам. Препоръчаха ми сервиз Супер-Дизел, но се колебая дали официалните сервизи на Дару-Кар и Камор не са по-добро решение.
Колата е 525 TDS фейслифт 94 година.
Благодаря предварително са всяка помощ и съвет :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Мнение от kraininski » 08 Май 2007, 7:54

оборотите се менят при завъртане на волана защото когато го въртиш използваш хидравличния усилвател а той от своя страна натоварва мотора когато се използва и за това оборотите за момент намаляват.

а за супер дизел съм чувал добри неща...като за сметка на това съм патил яко от оторизирани сервизи....балкан стар и мото пфое са пълни нещастници...казвам го от личен опит

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 13.04.2007
Местоположение: София ж.к. Изток
Пол: Мъж
Кара: E34 525 TDS

Мнение от Pilgrim » 08 Май 2007, 10:58

Определено ще трябва да я закарам утре да погледнат под капака. Днес имаше малко нафта под предницата. Приятел може да ми намери колектор втора употреба за около 150 лева, но незнам тази цена добра ли е и съответно доколко е нужна и проблемна смяната му. Ще проверя разбира се и колко струва нов.
Благодаря за информацията за смяната на оборотите, поне това няма да го мисля.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 08 Май 2007, 13:24

Погледни си също меката връзка щото може и тя да е за смяна.
А по въпроса с една друга тема относно фреона,ходи ли да ти я зареждат?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 13.04.2007
Местоположение: София ж.к. Изток
Пол: Мъж
Кара: E34 525 TDS

Мнение от Pilgrim » 08 Май 2007, 15:06

Относно фреона за сега развитие няма, чакам да ми кажат цифрата. Мислех, че днес ще стане, но май само аз така съм си мислил. :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 19.09.2006

Мнение от go_play » 08 Май 2007, 20:54

здрасти много добър аз пак си дадох е 36 за е34 и не сажелявам.а по отношението за нафтата е от гнп-то не ти е голям проблема има да се смени една гарнитура ако салзи навта а ако тече както казваш и сащо няколко О-пръстенчета.смяна на тези неща с смяна и на гарнитурите на колекторите защотот се налага да ти ги свалят закачане на диагностика ми излезе 90левчета.това което ти го написах сам на 100% сигорен защото преди седмица и аз се оттарвах от такав проблем.надявам се да сам ти полезен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 13.04.2007
Местоположение: София ж.к. Изток
Пол: Мъж
Кара: E34 525 TDS

Мнение от Pilgrim » 09 Май 2007, 0:05

Разбира се че ще си ми полезен :D Всяка информация е добре дошла. Досега карах (или по-скоро влагах пари в трудно движима собственост) Опел Рекорд 2.0i и сега ми е малко трудно и сложно да свикна с Бавареца. Все още съм прекалено мнителен към всичко и постоянно търся нещо нередно и счупено в машината. Утре вкарвам колата в сервиз при приятели да погледнат кое как е, че мисля да я опъна два дни с детето и жената в провинцията при тъщата и се надявам всичко да е с хепиенд.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 09 Май 2007, 7:46

и дай малко снимки да я видим :D
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.05.2007

Мнение от тити » 11 Май 2007, 14:42

а нещо по проблема с електронния километраж?(тоя дето показва разтоянието)?

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 11 Май 2007, 15:17

тити написа:а нещо по проблема с електронния километраж?(тоя дето показва разтоянието)?


Нов. ;) За съжаление. Имам в предвид - читав :winky:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 11 Май 2007, 15:54

по проблема с километража, казвам от опит,
отиваш до някой магазин за авточасти на ботев примерно, сваляш таблото и отзад търсиш крушките зад цифрите на км те са с фасонки и са по 1.2 или 1.5 w, сваляш ги и после си купуваш същите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 13.04.2007
Местоположение: София ж.к. Изток
Пол: Мъж
Кара: E34 525 TDS

Мнение от Pilgrim » 11 Май 2007, 17:54

За сега продължавам да карам колата с пукнати колектори. Пукнатините са съвсем малки и са точно след захващането към мотора. Казаха ми за сега да не се притеснявам и че няма проблем така да си я карам. В интерес на истината точно след това ходих в провинцията и нямаше никакви проблеми, напротив летеше като луда. По въпроса за маслото и нафтата се оказа, че няма теч на масло, а нафта има малко от дюзите. Обясниха ми нещо за някакви пръстени и че от там тече по малко нафта. Следващата седмица ще ходя да ги оправят. Колкото до дигиталния километраж, реших да пробвам и аз далаверката с проверката на данни като натиснеш бутона за нулиране и завъртиш ключа на първата степен. След като го направих това и минаха всички числа накрая всички стрелки и уреди "превъртяха" докрай и се върнаха в начално състояние. След това упражнение цифрите се оправиха, но сред 300 километра пак станаха нечетливи. Не е болка за умиране и ще го мисля по-натам.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook