клапи за парното+ снимки
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
клапи за парното+ снимки
Да се похваля,оправих си клапите. Благодаря на Маречков за упътването
Минах на този вариант след 3-тите неработещи втора употреба
Постарах се да направя и снимки за да допълним темата и да стане още по-лесно за тези след нас
Първо ето линк към темата на Маречков:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=33151&sid=373ea5a6b966aeb0562afa91f753a3ca
Промених само размера на О пръстенчетата /BOSH 1лв/бр./ от 8мм на 10мм,защото реших,че 8 е твърде малко за да имам зимата яко парно и защото 10-тките се падат точно по средата на конуса
Полиамидните втулки ми излязоха 20лв.
Ето и снимките:

Постарах се да направя и снимки за да допълним темата и да стане още по-лесно за тези след нас

Първо ето линк към темата на Маречков:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=33151&sid=373ea5a6b966aeb0562afa91f753a3ca
Промених само размера на О пръстенчетата /BOSH 1лв/бр./ от 8мм на 10мм,защото реших,че 8 е твърде малко за да имам зимата яко парно и защото 10-тките се падат точно по средата на конуса

Полиамидните втулки ми излязоха 20лв.
Ето и снимките:
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
честито, но си се охарчил ненужно. 2 лв са 4-те О-пръстена с размер не като старите, друго абсолютно нищо не ти трябва 

- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Значи, купих едни клапани ,които обаче не ми вършат работа
Проблема е че единия е блокирал на затворено.Днес се побърках - слагам ги купените , парно няма и няма.Стреклата за температурата на охладителната течност седи там където трябва.Оттам се започна обезвъздушаване от "айнлуфтунг-а" - нищо ... После викам ,чакай да сваля маркуча ,който излиза от радиаторите в купето зобратно за към двигателя и да видя дали ще тече вода от него - да ама от него вода и то малко вода изтичаше но в посока парното а не от парното навън
Оттам напрвао хванах и откачих съединението ,което влиза в клапанния блок и при пълен с вода разширителен съд започнах да надувам
първо излезна въздух с малко вода ,после само вода.В този момент помолих мой роднина да го закачи отново за клапаните ,за да съм сигурен ,че няма въздух. До този момент да спомена , гореща вода идваше до клапанния блок от главата,но двете съединения от клапаните към парното бяха постоянно студени ! какво се нслучи след хард обезвъздушаването - гореща вода тръгна от единя клапан за едната половина в купето, по-другия не ! Парно отново нямаше... Врътките на арматурното табло седяха на максимум топло,вентилатора на "2" и периодично задържах газта на 2500 мин-1 за по поне две минути за да вдигне налягане. Не и не и не ...
накрая си викам връщам старите клапани,те поне леко течаха ,но парно имаше колата,както и това че въздух нямаше,поне да съм спокоен ,че ще се прибера до София спокойно утре ... Сложих старите и с тях не искА да тръгне топлина за в купето
Ядосах се,Великден е да му се невиди,вместо да се занимавам с далеч по-приятни неща и хора аз си скъсах нервите и празника отиде по дяволите
Разглобих купените клапани и какво да видя - точно този маркуч,който беше студен и си мислих ,че нещо все още има въздух в системата клапана му е блокирал на затворено положение
Тогава дойде въпроса - защо,като по другия тръгна горещата вода ,не ми задуха поне едната половина
Изобщо едни такива неволи ,та не ми се говори
Вчера съм дошъл така от майната си без парно ,и колата с нищо не показа проблем ... Но така не може.
Станчев, моля те обясни ми какво да направя за да си отремонтирам старите клапани,защото с втора употреба не става или трябва нови да си взема - БМВ или старите/течащи да си поправя
Много благодаря предварително
П.С. Тези от вас,които сте си сменили клапаните ,как си обезвъздушихте колите ??
Георги Пенчев

Проблема е че единия е блокирал на затворено.Днес се побърках - слагам ги купените , парно няма и няма.Стреклата за температурата на охладителната течност седи там където трябва.Оттам се започна обезвъздушаване от "айнлуфтунг-а" - нищо ... После викам ,чакай да сваля маркуча ,който излиза от радиаторите в купето зобратно за към двигателя и да видя дали ще тече вода от него - да ама от него вода и то малко вода изтичаше но в посока парното а не от парното навън


накрая си викам връщам старите клапани,те поне леко течаха ,но парно имаше колата,както и това че въздух нямаше,поне да съм спокоен ,че ще се прибера до София спокойно утре ... Сложих старите и с тях не искА да тръгне топлина за в купето

Ядосах се,Великден е да му се невиди,вместо да се занимавам с далеч по-приятни неща и хора аз си скъсах нервите и празника отиде по дяволите

Разглобих купените клапани и какво да видя - точно този маркуч,който беше студен и си мислих ,че нещо все още има въздух в системата клапана му е блокирал на затворено положение



Изобщо едни такива неволи ,та не ми се говори

Вчера съм дошъл така от майната си без парно ,и колата с нищо не показа проблем ... Но така не може.
Станчев, моля те обясни ми какво да направя за да си отремонтирам старите клапани,защото с втора употреба не става или трябва нови да си взема - БМВ или старите/течащи да си поправя

Много благодаря предварително

П.С. Тези от вас,които сте си сменили клапаните ,как си обезвъздушихте колите ??
Георги Пенчев
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Разглобяваш си клапаните на парчета като внимаваш, да не скъсаш тънките кабелчета от бобината и почистваш всичко, докато лъснат! търкай с някоя чамова пръчка/трупче/клечека да не надраскаш повърхността. котвите ги излъскваш с паста за клапани или както беше в моя случай със кварцов пясък на един парцал и съвсем леко търкане докато светнат. много е важно всичко да е почистено добре. взимаш плочката където бяха оригиналните маншончера с О-пръстените и там където са двете малки О-пръстенчета и отиваш в някой магазин на лов за О-пръстени. ще мериш не по старите, а по леглата където лягат уплътненията. вземи една идея с по-дебело сечение, има такива. после аз намазах с масло котвите там където има движение и сглобих. при мен станаха перфектни! надявам се и ти да минеш така по "парапета".
Поздрави и весели празници!
Поздрави и весели празници!

- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Жоре не се бои и аз сам като теб само 4е на празник работа не пипам щтото има голем кърък бате. ти кога ще ремонтираш старите да се хванем заедно 4е на мен много не ми се отдават тез работи



- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Юли,като намеря време тези дни ще ти кажа за ремонта на клапите
Благодаря на Станчев и на Бат'Стефчо "Неопринта" за съветите
Георги Пенчев

Благодаря на Станчев и на Бат'Стефчо "Неопринта" за съветите


Георги Пенчев
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани