Шум от турбото - не е свистене. Помагайте моля!!!
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Svetlio.Angelov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak
Шум от турбото - не е свистене. Помагайте моля!!!
Здравейте,
Днес много, ама много се притесних.... Карах си с около 3000 об/м, когато се чу един много специфичен шум - все едно нещо "изпляка" - като гарнитура на генерация. Това се чу от мястото, където е турбото на моя 525 тдс. Покарах на около 2000 - 2200 об/м шума го нямаше, но всеки път като включи турбото (при мен е от 2300 - 2500 об/м се появява и шума. Направо се вбесих
С толкова мерак си я купих колата, много време ч търсих, това бе първото ми излизане извън София и ми направи такъв кофти номер, направо се скапах
Отиде ми уикенда и настроение и всичко...
Колеги моля да препоръчате къде мога да получа експертно мнение какво ми стана с бимата, щото много се скофтих нещо... Благодаря предварително!
Днес много, ама много се притесних.... Карах си с около 3000 об/м, когато се чу един много специфичен шум - все едно нещо "изпляка" - като гарнитура на генерация. Това се чу от мястото, където е турбото на моя 525 тдс. Покарах на около 2000 - 2200 об/м шума го нямаше, но всеки път като включи турбото (при мен е от 2300 - 2500 об/м се появява и шума. Направо се вбесих




Колеги моля да препоръчате къде мога да получа експертно мнение какво ми стана с бимата, щото много се скофтих нещо... Благодаря предварително!
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
ами земи някой да дава гас,а ти се услушвай кво става там!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Док, това е което търсиш!
http://www.realturbo.net/
Пиши каква е диагнозата, аз се бях напънал да сменям моето, преди година и половина, та съм проучел въпроса
Ще беседваме допълнително.

Пиши каква е диагнозата, аз се бях напънал да сменям моето, преди година и половина, та съм проучел въпроса

Ще беседваме допълнително.
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- Svetlio.Angelov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak
Рзабрах какъв е проблема!
ПРОБЛЕМ - Има две метални тръби, едната от които бе счупена - заустването е с разширение. Точно на заустването - там където бе връзката с основното тяло на двигателя ( сори но не знам как по-точно да обясня ) - беше счупено. Явно от вибрациите и от не добрата връзка (разбирай разхлабени болтове на планката, която съединява металната тръба и двигателя откъм турбото, се беше получило "изгаряне на метала и отчупване на заустването.
БГ РЕШЕНИЕ - демонтаж на металната тръба, като свалих кората на филтъра и кората на капака; почистване и изравняване на тръбата с ъглошлайф (по нашенски с флексата), промушване на планката с 2-та болта на тръбата, нагряване на тръбата до червено на газов котлон и раздуване на края й с голяма съчма от лагер чрез почукване, заглаждане със шабър и с шкурка, напасване така, че да е плътно заустването откъм турото и монтаж.
РЕЗУЛТАТ - колата ми имала ускорение, което не съм и допускал. Няма го това "плякане", работи турбото без грешка и отново съм супер щастлив!
Благодаря за подкрепата на Тод и Павлин!
Кръц на темата
ПРОБЛЕМ - Има две метални тръби, едната от които бе счупена - заустването е с разширение. Точно на заустването - там където бе връзката с основното тяло на двигателя ( сори но не знам как по-точно да обясня ) - беше счупено. Явно от вибрациите и от не добрата връзка (разбирай разхлабени болтове на планката, която съединява металната тръба и двигателя откъм турбото, се беше получило "изгаряне на метала и отчупване на заустването.
БГ РЕШЕНИЕ - демонтаж на металната тръба, като свалих кората на филтъра и кората на капака; почистване и изравняване на тръбата с ъглошлайф (по нашенски с флексата), промушване на планката с 2-та болта на тръбата, нагряване на тръбата до червено на газов котлон и раздуване на края й с голяма съчма от лагер чрез почукване, заглаждане със шабър и с шкурка, напасване така, че да е плътно заустването откъм турото и монтаж.
РЕЗУЛТАТ - колата ми имала ускорение, което не съм и допускал. Няма го това "плякане", работи турбото без грешка и отново съм супер щастлив!

Благодаря за подкрепата на Тод и Павлин!
Кръц на темата
- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
Браво колега е това му се вика работа. Според мен темата трябва да се сложи във важни теми защото никой не е застрахован. Все пак не можах да разбера коя тръба се е била откъснала тази за ЕГР клапана ли.
- Svetlio.Angelov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани