Проблем с Airbag

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 TDS, 94-та година

Проблем с Airbag

Мнение от angel_peev » 15 Мар 2007, 22:09

Здравейте,колеги!
Днес си изкарах таблото за да му сменя една от лампичките за осветление на уредите.Смених я,монтирах таблото и сега когато запаля лампата за airbag-a свети около минута-минута и нещо и изгасва,докато преди когато дам на контакт светваше и когато запаля изгасваше веднага.От какво може да е това и дали е опасно?
Предварително благодаря за съветите ви!


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 16 Мар 2007, 1:08

И на мен ми свети така лампицката за минута, 2 и гасне

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е32 740IL E34 525i
Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)

Мнение от Fakiro » 16 Мар 2007, 2:23

При мен пък първоначално мига няколко минути, след което светва за постоянно! Не знам дали става въпрос само за чистене на грешка на AIR BAG-а, или нещо по сериозно, тъй като на 2 пъти диагностици не можаха да помогнат! Поне не и с основната диагностика! Явно е нужно тест(диагностика) на самата air bag инстал. , модул и т.н ! Само в DARU и KAMOR ли могат да помогнат, някой знае ли ?


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 16 Мар 2007, 10:31

Спорет мен ако си махал волана като си свалял тавлото е трябвало да махнеш клемата на акомолаторо щото сега е направил грешка компа отиди на бош да исчистат грешките :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 18.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E kak BMW
Мечтае да кара: MMMMMPower

Мнение от cvetoslav » 16 Мар 2007, 11:06

Колега като се маха таблото се откачва акомулатора иначе дава грешка на аербека, аз го ядох същия. Сега на диагностика и ти се решава проблема. Не е проблем но си е разход.


Аватар
Мнения: 773
Регистриран на: 13.05.2006
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520I 1998г.

Мнение от nikol78 » 16 Мар 2007, 12:03

cvetoslav написа:Колега като се маха таблото се откачва акомулатора иначе дава грешка на аербека, аз го ядох същия. Сега на диагностика и ти се решава проблема. Не е проблем но си е разход.
:arrow: :ok: :ok: :ok:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 16 Мар 2007, 13:10

Достатъчно е само ключа да е махнат от контакта или да не свети нищо по таблото и няма да светне след това даже и да махнете волана ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е32 740IL E34 525i
Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)

Мнение от Fakiro » 17 Мар 2007, 0:14

dinozab написа:Достатъчно е само ключа да е махнат от контакта или да не свети нищо по таблото и няма да светне след това даже и да махнете волана ;)
Точно така- мисля, че си прав! Свалял съм неведнъж волана, но никога конт. ключ не е бил на контакт или на полуконтакт! Проблема го наследих с колата- явно автора му е от предишния притежател! Така или иначе, ще се ходи отново на диагностика за аir bag-а !

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 17 Мар 2007, 20:30

Има една много ,мого нежна инсталация ,която е за възглавницата и клаксона,която,при сваляне на волана, ако се допусне грешка след развиване на централната гайка, да се завърти безконечно волана (повече от 2,5 оборота в двете посоки от център), всичко свършва :!:
Няма клаксон,няма възд.възглавница :idea:


Георги Пенчев
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook