Запитване за клапани?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 29.11.2006

Запитване за клапани?

Мнение от Plovdiv » 12 Фев 2007, 13:18

Мочета здравейте! Значи миналата седмица смених маслото на мойта бима :D и от тогава на сам сутрин като я запаля и за някви секунди ми изтропват клапаните. Нормално ли е това? До преди това със старото масло го нямаше този ефект :shock: а маслото е Тотал 15в40 такова ми препорача майстора каза че било хубаво. Не знам защото е по-гъсто и докато качи ли или пък да е по-прецизна от към масла :roll: дайте някав съвет че от 2 месеца карам БМВ :lol: и нямам намерение да се разделям с МАРКАТА :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 12 Фев 2007, 13:30

да приятелю защото си сложил неправилно масло , тая кола е за 10в40 полусинтетика , без зна4ение какво ти казват майсторите ,но не е болежка за която да се притесняваш ;)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 12 Фев 2007, 14:26

Ако мотора ти е читав и има добра компресия слагай дори 5w40 ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 29.11.2006

Мнение от Plovdiv » 13 Фев 2007, 2:42

Пфф Де..а и майсторите !!! Аз трябваше да си послушам стария собственик Jani ама аиде той маастора така каза. dinozab ами мотора ми е много читав без да хваля колата :lol: значи сега ще се наложи повторна смяна поне само на маслото щото преди тва ремъци, филтри, ролки и т.н. но може ли да изкара така поне още някой друг километър та да го сменя пак .Дали е опасно нещо :roll: :shock: :confused: и вече аз ша си купувам маслото ;) A Jani скоро ще да взимам една Е34 за части та ще пусна една темичка че я продавам на части.:) М-ково окачване да лепна :P айде и мерси за отговорите и със здраве :!:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 13 Фев 2007, 10:07

Виж и 10000км да изкараш с него не е проблем.Но ако толкова много те дразни и те се дават пари смени го.Споко не е толкова страшно това да и е проблема.Но щом казваш че е добър мотора на следващаща смяна слагай пълна синтетика 5в40 и газ.Между другото ако я юркаш много колата ще ти гори масло това е нормално даже и в книжката на колата си го пише да не се стрешнеш някой ден като вдигнеш щеката ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)

Мнение от BOIAN » 13 Фев 2007, 11:21

ако е 34-та е 525 тдс и е запазена от към салон първи на мен да се обадиш, че и др. неща ще ми трябват, ще ти напиша едно лс с тел. ;-)
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 22 Фев 2007, 21:36

Уффф това са глупости за маслата аз мойта я карам с 0W30 на кастрол SLX Longlife...и мога да твърдя че е просто идеална не тропа не трака просто идеална ... Приятел кажи му на тъпия майстор да ходи да се застреля и че не знае какво значат обозначенията по маслата... Тая кола си е за пълна синтетика.. Абе както казва един приятел Буталцата да се пличкат в масалце и няма проблеми...Карал съм с Castrol TXT и с него е добре така че слагай смело... Те на капачето хората са си го писали ... BMW препоръчва Castrol... Така че не мисля че сме по умни от тия които са направили тая кола .... Айде и другия път не ги слушай тъпите майстори...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 21.02.2007

Мнение от nikle » 22 Фев 2007, 23:43

Колега аз до преди 2-месеца имах съ6тия проблем с маслото.Тракат повдигачите които са хидравлични и се пълнят с масло.Това става само когато е студено и маслото е много гъсто(15w40 виж в програмата AUTO DATA там дават за 520и при каране в омерен климат като на6ия да се кара с 10w40)С две думи маслто,което е по гъсто когато е -3 или 5-10 градуса му трябва повече време да влезе в работна температура и да напълни повдигачите.Така се получава малък луфт и за това трака.Аз бях с 15w40 от август и когато стана по студено декември се разтракаха( само докато загрее маслото)отивам на маистор и тои ми вика "мои те са взели да се износват и да смениш маслото няма да се оправи" :D.Обаче аз сложих ТОТАЛ 10w40 и до ден днешен не сам ги чул да тракнат.Дано и при теб да се оправи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 21.02.2007

Мнение от nikle » 22 Фев 2007, 23:46

ааааа и е много важно да сложиш полу синтетика.Не се заблождаваи с тая пълна синтетика тя се препоръчва за нови мотори не като наще на по 10-15 години :D :D :D .Ай и успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 303
Регистриран на: 23.01.2007
Местоположение: София,гоУемото сеУо

Мнение от Kocil » 24 Фев 2007, 0:19

Пълна синтетика е много "тънко" масло и върви на нов мотор или на много напилен мотор...на наште 10-15 годишни полусинтетика 10W40 си върви много добре....Че БМВ препоръчват Кастрол е верно,ама друг е въпроса у нас това масло какво качество има...така че и други варианти стават... 15W40 не е много удачно поне за такъв двигател - идва му малко гъстичко,особено зимата...
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook