Бял-син пушек при ТДС
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Бял-син пушек при ТДС
От известно време като запаля(сутрин) ТДС-а изпушва бяло-син пушек, това е само сутрин като е студен мотора.Иначе пали без проблем,върви си колата,разхода е нормален.Какъв може да е проблема?
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Значи пушека който излиза е само при самото запалване и то само сутрин когато мотора е студен,независимо дали навън е + или - 30градуса.Изпушва си и това е,друг дим не излиза.
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Ple6ivia написа:виж свещи

Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Ами то май-наистина свещи може да е щото понякога като е по студеничко и пали по-трудно ако подгрея веднъж, ако подгрея 2 пъти пали от раз. А има ли някакви други признаци ако компресията в някой от цилиндрите не е наред?
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Tod написа:Ple6ivia написа:виж свещи
това е най-вероятния сценарии, другия и по-неприятен е, липса на компресия в някой цилиндър и от там не изгорялата нафта излиза във вид на бял пушек!
и аз съм на тва мнение

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
BAI_DOBRI написа:Ами то май-наистина свещи може да е щото понякога като е по студеничко и пали по-трудно ако подгрея веднъж, ако подгрея 2 пъти пали от раз. А има ли някакви други признаци ако компресията в някой от цилиндрите не е наред?
А като подгрееш два пъти и запали от раз както казваш тогава изпушва ли

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Сега то е дизел и не може да не изпушва като пали.Предполагам това изпушване бяло-синьото е някой цилиндър на който не работи свещ и в него температурата не висока и по-трудно пали или не пали и както каза Tod излиза сурова нафта под формата на бял пушек само че не от паднала компресия а от свеща
Иди при някой електричар да ги замери да видиш как са и ти препоръчвам смяна на всички.Когато купуваш нови много внимавай какви взимаш трябва да са за модела.Между другото в нета изнамерих инфо че за комбито и седана са различни незнам защо.За седан дават 85 ватови а за комбито 105 ватови незнам защо е тази разлика
Ако някой е по-запознат да каже че и аз страдам от същото.Смених ги всичките уж по каталог и пак неще да пали като хората.Трябва да я чакам още след като изгасне лампата да подгрев 



- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
ОК благодаря, ама като марка какви да взема? А птносно проверката и аз мога проверя дали си работят:
Взимам един кабел закачам на "+" на акумулатора а другия край го допирам с всяка свещ-ако даде искра значи свеща работи,а ако не даде искра значи не работи. Ама това че работи свеща не означава че работи като нова-имам в предвид че за времето което тя подгрява не нагрява до необходимата температура.
Взимам един кабел закачам на "+" на акумулатора а другия край го допирам с всяка свещ-ако даде искра значи свеща работи,а ако не даде искра значи не работи. Ама това че работи свеща не означава че работи като нова-имам в предвид че за времето което тя подгрява не нагрява до необходимата температура.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Каква марка да вземеш....
много е относително.Като общо хвалят Беру ама аз си купих такива и нищо
смисъл не съм доволен от тях или не са стока или не са ми дали за моята кола
Според мен важното е да са оригинални и качествени.Един познат майстор ми каза че качествена свещ независимо от марката под 25лв няма а моите ги купих за по 13лв бройката.То сигорно затова в Дару са по 40лв. но поне знаеш че с тях проблеми няма но то вече това опира до пара
Въпрос на личен избор.Но в крайна сметка всички стигаме до извада дай повече пари и не се занимавай повече 





- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
BAI_DOBRI написа: Взимам един кабел закачам на "+" на акумулатора а другия край го допирам с всяка свещ-ако даде искра значи свеща работи,а ако не даде искра значи не работи.
Колега така няма да стане ,тъй като свещите минават през реле затова трябва да се откачи първо то и след това вече с мултицет да се измерят.
- stan big ford
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 4.03.2006
Относно проблема който имаш според мен не е от свещи.Понеже ако е от
свещи ще ти пали трудно.Бялият дим говори за дефектирала гарнитура на главата или е изкривена главата друго няма.Това е замен проблема.
свещи ще ти пали трудно.Бялият дим говори за дефектирала гарнитура на главата или е изкривена главата друго няма.Това е замен проблема.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани