Бял-син пушек при ТДС

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Бял-син пушек при ТДС

Мнение от BAI_DOBRI » 11 Фев 2007, 11:12

От известно време като запаля(сутрин) ТДС-а изпушва бяло-син пушек, това е само сутрин като е студен мотора.Иначе пали без проблем,върви си колата,разхода е нормален.Какъв може да е проблема?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: пловдив

Мнение от kraitan » 11 Фев 2007, 11:19

при мен рано сутрин когато е студено ката запаля излиза черен пушек в началото след което веднага изчезва

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 11 Фев 2007, 11:29

Значи пушека който излиза е само при самото запалване и то само сутрин когато мотора е студен,независимо дали навън е + или - 30градуса.Изпушва си и това е,друг дим не излиза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: кв гоце делчев

Мнение от Ple6ivia » 11 Фев 2007, 20:40

виж свещи

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 11 Фев 2007, 22:03

Ple6ivia написа:виж свещи

:yes: това е най-вероятния сценарии, другия и по-неприятен е, липса на компресия в някой цилиндър и от там не изгорялата нафта излиза във вид на бял пушек!
Good Luck

Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 11 Фев 2007, 22:44

Ами то май-наистина свещи може да е щото понякога като е по студеничко и пали по-трудно ако подгрея веднъж, ако подгрея 2 пъти пали от раз. А има ли някакви други признаци ако компресията в някой от цилиндрите не е наред?

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 11 Фев 2007, 22:44

Tod написа:
Ple6ivia написа:виж свещи

:yes: това е най-вероятния сценарии, другия и по-неприятен е, липса на компресия в някой цилиндър и от там не изгорялата нафта излиза във вид на бял пушек!

и аз съм на тва мнение
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 12 Фев 2007, 14:30

BAI_DOBRI написа:Ами то май-наистина свещи може да е щото понякога като е по студеничко и пали по-трудно ако подгрея веднъж, ако подгрея 2 пъти пали от раз. А има ли някакви други признаци ако компресията в някой от цилиндрите не е наред?

А като подгрееш два пъти и запали от раз както казваш тогава изпушва ли :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 12 Фев 2007, 16:37

А като подгрееш два пъти и запали от раз както казваш тогава изпушва ли :?:[/quote]

Пак си изпушва


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 12 Фев 2007, 17:21

Сега то е дизел и не може да не изпушва като пали.Предполагам това изпушване бяло-синьото е някой цилиндър на който не работи свещ и в него температурата не висока и по-трудно пали или не пали и както каза Tod излиза сурова нафта под формата на бял пушек само че не от паднала компресия а от свеща ;) Иди при някой електричар да ги замери да видиш как са и ти препоръчвам смяна на всички.Когато купуваш нови много внимавай какви взимаш трябва да са за модела.Между другото в нета изнамерих инфо че за комбито и седана са различни незнам защо.За седан дават 85 ватови а за комбито 105 ватови незнам защо е тази разлика :roll: Ако някой е по-запознат да каже че и аз страдам от същото.Смених ги всичките уж по каталог и пак неще да пали като хората.Трябва да я чакам още след като изгасне лампата да подгрев :evil:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 12 Фев 2007, 22:27

ОК благодаря, ама като марка какви да взема? А птносно проверката и аз мога проверя дали си работят:
Взимам един кабел закачам на "+" на акумулатора а другия край го допирам с всяка свещ-ако даде искра значи свеща работи,а ако не даде искра значи не работи. Ама това че работи свеща не означава че работи като нова-имам в предвид че за времето което тя подгрява не нагрява до необходимата температура.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 13 Фев 2007, 10:01

Каква марка да вземеш.... :roll: много е относително.Като общо хвалят Беру ама аз си купих такива и нищо :( смисъл не съм доволен от тях или не са стока или не са ми дали за моята кола :confused: Според мен важното е да са оригинални и качествени.Един познат майстор ми каза че качествена свещ независимо от марката под 25лв няма а моите ги купих за по 13лв бройката.То сигорно затова в Дару са по 40лв. но поне знаеш че с тях проблеми няма но то вече това опира до пара :confused: Въпрос на личен избор.Но в крайна сметка всички стигаме до извада дай повече пари и не се занимавай повече :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 14 Фев 2007, 10:53

BAI_DOBRI написа: Взимам един кабел закачам на "+" на акумулатора а другия край го допирам с всяка свещ-ако даде искра значи свеща работи,а ако не даде искра значи не работи.

Колега така няма да стане ,тъй като свещите минават през реле затова трябва да се откачи първо то и след това вече с мултицет да се измерят.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 4.03.2006

Мнение от stan big ford » 24 Фев 2007, 21:59

Относно проблема който имаш според мен не е от свещи.Понеже ако е от
свещи ще ти пали трудно.Бялият дим говори за дефектирала гарнитура на главата или е изкривена главата друго няма.Това е замен проблема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: кв гоце делчев

Мнение от Ple6ivia » 24 Фев 2007, 22:09

има го тоз проблем аз бях същия и миналата седмица смених главата виж маркуча за водата дет влиза в радиатора така палиш чакаш да загрее и стискаш маркуча трябва да е леко мек ако не е глава или гарнитура :( абе дееба и дизелите

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook