ГНП-ТОЧНА ДИАГНОЗА?
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- BOIAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
- Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
- Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)
ГНП-ТОЧНА ДИАГНОЗА?
ЗДРАВЕЙТЕ, КАЖЕТЕ КАДЕ МОГАТ ДА МИ КАЖАТ С ТОЧНОСТ КАКВО МУ Е НА ГНП-ТО 525 ТДС ЕДНИ КАЗВАТ ХИДР. ГЛАВА ДРУГИ ЕЛ. УПРАВЛЯВАЩ БЛОК НА ГНП-ТО....
ВСЕКИ РАЗЛИЧНО.
ДАЙТЕ НЯКВИ ИДЕИ
ВСЕКИ РАЗЛИЧНО.
ДАЙТЕ НЯКВИ ИДЕИ
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
По добре кажи какво прави колата какви симптоми има и какво точно те притеснява в работата и и тогава някой може да ти даде точен отговор
Иначе за сервиз иди в Камор или Дару там ще ти кажат най-добре на диагностиката.И не пиши с главни букви повече че ша разсърдиш модераторите 


- BOIAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
- Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
- Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)
когато е топла не пали и мени оборотите като пусна климатика
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
това е 4есто сре6тано при ел гнп
моята го прави сащото
някои знае ли то4но ква е при4ината да не пали топла?
колкото е по топла толко по трудно пали
моята го прави сащото
някои знае ли то4но ква е при4ината да не пали топла?
колкото е по топла толко по трудно пали
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
alb написа:Хидравлична глава. Много трудно почва да се движи в цилиндъра и не нагнетява на 150 бара.
и зако така ве дееба как са ги мислили те хора
ко са праили 4е толко барзо се сдухват
друга кола не сам 4увал с подобен проблем
само бмв с електронната помпа
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
alb написа:Предполагам от износване и стареене на материала се получава. Все пак металът е подложен на големи температурни разлики. Когато смених моята, километража показваше 215 000 км. което за мен е най-малко 315 000. Няма нищо вечно, за съжаление.
еее стига вее
немога да приема 4е едно бмв ще се сговняса за 300-400км
аз имах един кадет сиг на милион и гнпто бе6е кат ТОК
на баща ми аудито 1.6д километража е спрял на 390х км а на колко е кои знае и такова палене има 4е ме 6а6ардисва на -19 от раз
студено топло няма зн на моето реалните са 386 000км
мисля 4е не са много
за то матор тои не знае обороти тва не6то а при мене ли4но много рядко се минават 3000об/мин тои с 3хил е 140км/4ас
- BOIAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
- Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
- Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)
бях в ЮВЕ на симеоновско шосе, много доволен...примен проблема с топлия старт се оказа веригата...разтегнати са много и вече не подлежат на стягане...трябва смяна....в понеделник ще ходя да ми направят колата да пали и топла за 60 лв.....слагат някво реле лъжат компа и няма проблем..но естествено докато веригата се разтегне още и започне да трака и тогава с оригинални части и квалифициран труд и гаранция...2300 лв в тях влиза и ремонт по глава ако се наложи, клапани гумички ей такива неща...нови вериги,зъб. колела, гарнитури..абе всичко...та сега се чудя....да я правя ли...да я продавам ли...
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани