клапани

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 30.08.2006

клапани

Мнение от Nikolai » 03 Фев 2007, 8:38

колко трябва да хлабината на клапаните,зада мога да ги реголирам след шлаифането на главата


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 03 Фев 2007, 9:45

0.30мм
ама моите 6те ги правя 0.25 ся 4е нешто не ме кефят
така 6тото те малко или много имат малко износване
и 0.25 мисля 4е 6те се компенсира това износване
по тихо 6те работи.
Изображение

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 03 Фев 2007, 19:14

извинявам се за тъпия въпрос.
ако колата е е28 клапаните са 0.35 на 0.35 при топъл мотор.
ако е е34 са 0.30 на0.30 на студено.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 03 Фев 2007, 22:04

sachs написа:извинявам се за тъпия въпрос.
ако колата е е28 клапаните са 0.35 на 0.35 при топъл мотор.
ако е е34 са 0.30 на0.30 на студено.


амм колега то е28 е 34 не сали с м21 и двата модела
то е един и са6т матора
Изображение

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 04 Фев 2007, 4:24

stambo_81dg написа:
sachs написа:извинявам се за тъпия въпрос.
ако колата е е28 клапаните са 0.35 на 0.35 при топъл мотор.
ако е е34 са 0.30 на0.30 на студено.


амм колега то е28 е 34 не сали с м21 и двата модела
то е един и са6т матора

еднакви са моторите да,само 4е аз не съм инжинер от Бавария и да ги решавам тия неща.така си пише в ESI TRONIK-а бате

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: София

Re: клапани

Мнение от Nick » 05 Фев 2007, 16:39

Nikolai написа:колко трябва да хлабината на клапаните,зада мога да ги реголирам след шлаифането на главата


:OT:

Ще можеш ли да дадеш малко инфо с колко е намалена главата след шлайфането и какъв е резултата ?? т.е. върви ли всичко нормално след това.

Питам защото ми се очертават едни проблеми с главата, а по ВСИЧКИ бумаги пише че на М21 главата не подлежи на шлайфане - няма оставен допуск за такова т.е. като е изкривена малко само нова те оправя няма шлайфане.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: клапани

Мнение от stambo_81dg » 05 Фев 2007, 17:21

Nick написа:
Nikolai написа:колко трябва да хлабината на клапаните,зада мога да ги реголирам след шлаифането на главата


:OT:

Ще можеш ли да дадеш малко инфо с колко е намалена главата след шлайфането и какъв е резултата ?? т.е. върви ли всичко нормално след това.

Питам защото ми се очертават едни проблеми с главата, а по ВСИЧКИ бумаги пише че на М21 главата не подлежи на шлайфане - няма оставен допуск за такова т.е. като е изкривена малко само нова те оправя няма шлайфане.


нищо подобно няма един приятел 2-пати я 6лаифа
а предитова е 6лаифана поне о6те 1-пат и няма проблеми вари си
идеално.
моята я шлаифах лятото.надуваше кат изруд и мислех 4е е спукана
но се оказа 4е е крива главата от тогава нямам дертове.
то маи гарнитурите там не6то са по дебели ли ко като се 6лаифа
се слага по дебела гарнитура.
аз си зех на "гиотце" с три дупки наи дебелата т.е.
ам няма неможе все пак сме в балгария си4ко може :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: София

.

Мнение от Nick » 05 Фев 2007, 18:14

:yes:
Това звучи добре, че бях започнал да се притеснявам откъде ще търся читава глава.

Между другото, някой може ли да каже все пак колко материал се отнема с 1 типично шлайфане - 0.1мм; 0.2мм ??

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 05 Фев 2007, 18:53

ми ас моята я шлаифах 0.30 и няма проблем преди пак е била шлаифана но незнам с колко (обаче мисля че това и е последното шлаифане защото клапаните почти се изравниха с шлаифаната повърхност на главата)а има и опциа ако се покажат клапаните да се вкопаят в леглата и пак да продължи да праи пушек :mhihi: :mhihi: :mhihi:
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 4.01.2006
Местоположение: димитровград
Пол: Мъж
Кара: e28 e30 e38

Мнение от prostia » 05 Фев 2007, 18:57

sachs написа:извинявам се за тъпия въпрос.
ако колата е е28 клапаните са 0.35 на 0.35 при топъл мотор.
ако е е34 са 0.30 на0.30 на студено.
ами забележи че едните са при топъл а другите при студен ДВГ
уважаваи мързела тои ти помага
Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 30.08.2006

Мнение от Nikolai » 07 Фев 2007, 20:37

моита я слаих 0,30 мозе и малко отгоре.нямам проблеми за сега

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook