проблем след като запали

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 9.12.2006

проблем след като запали

Мнение от hr.i_v » 18 Яну 2007, 21:16

пали лесно, но след това не може да се форсира и прекъсва. след 2, 3 стартирания се оправя и върви много добре. това го прави при студен старт. ходих на диагностика смениха дебитомера,маркуча .изтриха грешките, но не се оправи проблема

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 18 Яну 2007, 22:02

и при мен го прави същото ама рядко
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 19 Яну 2007, 0:43

При мен пък някой път като е загряла и пали доста трудно, после пали на 3 цилиндъра и след 2-3 секунди си дига обороти и се оправя - запали ли си върви супер. Като е студена пали без никакъв проблем "от четвърт". И то ако веднага след като си огасил пак пали, но ако е загряла и я оставиш няколко минути (даже 15-20) тогава понякога прави проблем.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 19 Яну 2007, 7:58

аре и тоия младеж с дебитомера абе хора хора нема с еоправим така защо мислите 4е вси4ко е от там да му се невиди бате имаш тпс 4е което отваря дросела и може то да е равалено и да дава грешно инфо и затва да разтриса защото д ане подава правилно инфо за въздуха дебитомера пуска просто въздух колкото натскаш педала да има добро обогатяване от там и обороти и тн търсете другаде проблема видяли проверихте ли как работи дат4ика за студено палене
ИзображениеИзображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Re: проблем след като запали

Мнение от маречков » 19 Яну 2007, 9:26

hr.i_v написа:пали лесно, но след това не може да се форсира и прекъсва. след 2, 3 стартирания се оправя и върви много добре. това го прави при студен старт. ходих на диагностика смениха дебитомера,маркуча .изтриха грешките, но не се оправи проблема

Я първо си кажи мотора, газ имаш ли, на какво палиш и т.н., щото така има да получаваш съвети дето не са за тебе и да влизаш в приказки.
Тука всичи помагат, ама малко инфо първо :!:
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: София

Мнение от ivan888 » 19 Яну 2007, 10:07

amd написа:При мен пък някой път като е загряла и пали доста трудно, после пали на 3 цилиндъра и след 2-3 секунди си дига обороти и се оправя - запали ли си върви супер. Като е студена пали без никакъв проблем "от четвърт". И то ако веднага след като си огасил пак пали, но ако е загряла и я оставиш няколко минути (даже 15-20) тогава понякога прави проблем.
Прави ми същите ядове. Ако разбереш от кво е сподели! :)
cherven888

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 9.12.2006

относно прекъсването

Мнение от hr.i_v » 19 Яну 2007, 12:28

пропуснах да да напиша какъв е мотора. той е м50 и първите 5 цифри от номера са 206s2.модела е 520и 95г., няма газова уредба.това с дебитомера не си го измислих аз, а в реномиран сервиз на бош в софия рекламиран по форумите за бмв. сутринта запали и огасна итака доста пъти,тръгнах угасна, пак запали и с 10 - 20 км стигнах до сервиза. там изчаках час и половина да отворят в 10 и30ч идоидоха да я гледат. запалих работи перфектно,никакви забележки. записаха ми час с пресиване на колата при тях и си тръгнах. след известно време на 1 скорост натиснах газта докрай до червения сектор на оборотомера и пак започна да прекъсва едва едва на полусъединитал отидох пак. закачшха кабелите и започнаха диагностиката. грешка в датчик на валовете или вала и сондата, но като откачиха кабелите от дебитомера всичко се оправи. пратиха ми да си го купя. куих,сложиха и всичко добре. изтриха грешките. всичко това е свързано с много пари. практиката е такава - диагностиката отчита верига от грешки и се започва смени това и ако не стане до безкрайност си купуваш части или спираш колата. след рдин ден пак съшото. започнах сам. свалих си маркуча след дебитомера скъсан. смених го всичко се оправи. но остана проблема отвреме навреме по-малко да прекъва при тръгване след престой от 2-3 часа. ако пак ида на диагнотика пак нищо няма да открият. благодаря ви за вниманието.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 19 Яну 2007, 19:38

тва да пали лесно,като е студена и трудно като е топла,ми мяса на стъпково!
поне аз съм така,сега като се побърка,го свалям,почивствам и е ок!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook