проблем след като запали
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
проблем след като запали
пали лесно, но след това не може да се форсира и прекъсва. след 2, 3 стартирания се оправя и върви много добре. това го прави при студен старт. ходих на диагностика смениха дебитомера,маркуча .изтриха грешките, но не се оправи проблема
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
При мен пък някой път като е загряла и пали доста трудно, после пали на 3 цилиндъра и след 2-3 секунди си дига обороти и се оправя - запали ли си върви супер. Като е студена пали без никакъв проблем "от четвърт". И то ако веднага след като си огасил пак пали, но ако е загряла и я оставиш няколко минути (даже 15-20) тогава понякога прави проблем.
BMW only!
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
аре и тоия младеж с дебитомера абе хора хора нема с еоправим така защо мислите 4е вси4ко е от там да му се невиди бате имаш тпс 4е което отваря дросела и може то да е равалено и да дава грешно инфо и затва да разтриса защото д ане подава правилно инфо за въздуха дебитомера пуска просто въздух колкото натскаш педала да има добро обогатяване от там и обороти и тн търсете другаде проблема видяли проверихте ли как работи дат4ика за студено палене



- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Re: проблем след като запали
hr.i_v написа:пали лесно, но след това не може да се форсира и прекъсва. след 2, 3 стартирания се оправя и върви много добре. това го прави при студен старт. ходих на диагностика смениха дебитомера,маркуча .изтриха грешките, но не се оправи проблема
Я първо си кажи мотора, газ имаш ли, на какво палиш и т.н., щото така има да получаваш съвети дето не са за тебе и да влизаш в приказки.
Тука всичи помагат, ама малко инфо първо

Прави ми същите ядове. Ако разбереш от кво е сподели!amd написа:При мен пък някой път като е загряла и пали доста трудно, после пали на 3 цилиндъра и след 2-3 секунди си дига обороти и се оправя - запали ли си върви супер. Като е студена пали без никакъв проблем "от четвърт". И то ако веднага след като си огасил пак пали, но ако е загряла и я оставиш няколко минути (даже 15-20) тогава понякога прави проблем.

cherven888
относно прекъсването
пропуснах да да напиша какъв е мотора. той е м50 и първите 5 цифри от номера са 206s2.модела е 520и 95г., няма газова уредба.това с дебитомера не си го измислих аз, а в реномиран сервиз на бош в софия рекламиран по форумите за бмв. сутринта запали и огасна итака доста пъти,тръгнах угасна, пак запали и с 10 - 20 км стигнах до сервиза. там изчаках час и половина да отворят в 10 и30ч идоидоха да я гледат. запалих работи перфектно,никакви забележки. записаха ми час с пресиване на колата при тях и си тръгнах. след известно време на 1 скорост натиснах газта докрай до червения сектор на оборотомера и пак започна да прекъсва едва едва на полусъединитал отидох пак. закачшха кабелите и започнаха диагностиката. грешка в датчик на валовете или вала и сондата, но като откачиха кабелите от дебитомера всичко се оправи. пратиха ми да си го купя. куих,сложиха и всичко добре. изтриха грешките. всичко това е свързано с много пари. практиката е такава - диагностиката отчита верига от грешки и се започва смени това и ако не стане до безкрайност си купуваш части или спираш колата. след рдин ден пак съшото. започнах сам. свалих си маркуча след дебитомера скъсан. смених го всичко се оправи. но остана проблема отвреме навреме по-малко да прекъва при тръгване след престой от 2-3 часа. ако пак ида на диагнотика пак нищо няма да открият. благодаря ви за вниманието.
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
тва да пали лесно,като е студена и трудно като е топла,ми мяса на стъпково!
поне аз съм така,сега като се побърка,го свалям,почивствам и е ок!
поне аз съм така,сега като се побърка,го свалям,почивствам и е ок!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани