Тресе, Бие, Стана дискотека...

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 9.01.2007

Тресе, Бие, Стана дискотека...

Мнение от spoiler » 17 Яну 2007, 8:01

Здравейте хора и най-вече адаши :mhihi:

Значи на скоро се появи следния проблем:

На празен ход (изключена от скорост), колата почва да тресе на една страна и като, че ли прекъсва...
Най-просто казано- РАБОТИ КАТО ДИЗЕЛ!!! :confused:
Освен това радиото постоянно се рестартира, а километража и фаровете премигват като пулсиращ неон на всяко притрисане. (интересно радиото си прекъсва и без да е запалена колата...двата проблема по едно време възникнаха, но да за**ем радиото за сега...едва ли има общо...)
Търсих в търсачката ама...
Та така...помислих, че е от тоците или свещите макар само че проблема не е в това, че не мога да я закарам на диагностика или сам да видя дали е от тях, а в това, че кабелите и свещите са на няколко месеца...
Центровка също правих на скоро (правихя я по точно;))
Та ако някой има предложение различно от по-горе изброените да сподели :)

Ако няма...пак да сподели :twisted:

Става дума за 520i 89' година. 2.0л Бенz...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 17 Яну 2007, 9:43

Почистване на моторчето за празен ход.
Ако това не помогне виш на майстор да ти замети алтернатора дали ти пуска тоци като хората.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 17 Яну 2007, 19:20

може компиутара да езаминал не само от мотор4ето и аз дълго време така ама си смених компа накрая диагностика дрън друн пак си ходил при некои за 25 лева дето се бие в гардите 4е компютар4ето му струва 10 хиляди лева КАЗАХ ВИ 100 ПЪТИ СТИГА СТЕ ХОДИЛИ ПРИ СЕКВИ КЕЛЕШИ С НЕКВИ ИЗМИСЛЕНИ КОМПЮТЪР4ЕТА ИДЕТЕ ЗА 50 КИНТА В КАМУР АУТО Е ДИАГНОСТИКАТА И СИ КАВА СИ4КО КОМПЮТАРА АЗ 4АК СЛЕД 1 ГОДИНА РАБРАХ 4Е НЕ ОТ ДЕБИТОМЕРА ИЛИ МОТОР4ЕТО А 4Е КОМПА ДАВА ОКЪСЕНИЕ И ДЕБИТОМРА НИКОГА АМА НИКОГА ПО НИКАЪФ ПОВОД НЕСЕ РЕГУЛИРА ДА ЗНАЕТЕ ЩОМ МЕНИ ОБОРОТИТЕ ОТ ДРУГАДЕЕ сори 4е викам ама ега ме 4уете некаде а за които не от софия да търси наи близкия сервизен център на бмв
ИзображениеИзображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 19 Яну 2007, 20:16

бавареца на брат ми имаше подобен проблем.
лампичката за акумулатора едва светеше ( през деня неможеш да разбереш ) , но нощем се виждаше леко.

и така кара 3 - 4 дена и след това мотора почна да тресе и да прекъсва и накрая огасна както си караше и няма палене после.

причината беше в динамото което не зарежда акумулатора. А пък компа дърпа ток директно от акумулатора и мисля че като падне под 10 волта и изключва тотално.

Прецакан беше май че някакъв токоизправител , точно отзад на динамото.

Мотора е М50

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 20 Яну 2007, 15:50

Само да уточня, не е динамо, а алтернатор. Разликата е в това, че едното прави директно прав ток, а другото крив и после го изправя.
N.B. крив ток=променлив ток :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 21 Яну 2007, 2:56

Само да уточня, не е динамо, а алтернатор


ОК. така да е, ама аз не разбирам много от тоци, та затова ..... 8)

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook