Моят М50 има ли ВАНОС?
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Моят М50 има ли ВАНОС?
След коя година на прозиводство започва интегрирането на системата ВАНОС в моторите М50, че съм забравил? Моята кола по ВИН излиза 04.1992, това какво ще рече? Аз съм се заблуждавал (или може би не?), че М50 са без ВАНОС, М52 са с ВАНОС, а новите М54 са с двоен ВАНОС и валвтроник?
BMW only!
.
м50 е с ванос от 07.92 натам ако не се лъжа
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Eх деба
Моята по талон е '93, но по ВИН 04.1992, значи няма АНУС
Но май е по-добре, че го няма - и въпреки всичко щеше да е гот да има, защото нищо не тропа и не трака по мотора, което би означавало, че ВАНОС-а би бил здрав. Благодаря за информацията!


BMW only!
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Не се кахъри толкова. Не е чак кой знае каква разликата.amd написа:Eх дебаМоята по талон е '93, но по ВИН 04.1992, значи няма АНУС
Но май е по-добре, че го няма - и въпреки всичко щеше да е гот да има, защото нищо не тропа и не трака по мотора, което би означавало, че ВАНОС-а би бил здрав. Благодаря за информацията!
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
.
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=15
първата глава е за обикновен м50
втората се вижда издаденото там е то4но ваноса
първата глава е за обикновен м50
втората се вижда издаденото там е то4но ваноса

Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- Fakiro
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е32 740IL E34 525i
- Мечтае да кара: E24 M635CSI(M6) , E34M5 , 850CSI (M8)
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Да, добро уточнение - щом става дума за петици, М52 намира място е купе с означение Е39, а М54 се вгражда в Е60, като не съм сигурен дали и в късните версии на Е39 не се среща (въобще нямам представа). Доколкото знам и късни версии на Е36 също имат М52 (той с алуминиев блок ли беше?).
BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Аз все се колебая като разглеждам разни БМВ-та, разни характеристики на новите и старите мотори и си мисля, мечтая
В крайна сметка стигам до заключението, че тия инжинери не спят, не са глупави, ами напротив - все по-добри стават техните мотори, новите не са за ихвърляне, ама хич! И не само моторите, ами и колите като цяло - ей на, няма Е60 с по-малка максимална скорост от 230, което си е доста прилично! Не знам дали търпят на ТУРБО извращения и милион километра пробег новите мотори, но със сигурност без големи модификации биха изкарали доста време и биха работили отлично. Не съм чул М50, М52, М54 някой нещо да се оплаква (не, че познавам толкова много хора с такива мотори де) - карат си хората Е39-ките и си мълчат
Интересно как успяха да "напъхат" алуминии навсякъде по новите БМВ-та - ходова част, мотор, по купето има доста алуминиеви елементи, въобще огромна част от колите са алуминии - като се потрошат ще са доста ценен материал за скрападжиите 



BMW only!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани