НЕ ВЪРВИ!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 9.01.2007

НЕ ВЪРВИ!!!

Мнение от bmwx5 » 09 Яну 2007, 17:31

Здравейте.
Значи взех си наскоро BMW 520i, 6 цилиндров редови, Е34, '89-та година
Та така....има и газ и бензин...
Когато е на газ, настъпвям я колата едвааааааам едваааам набира и щом мине 2000 оборота само шуми- оборотите се вдигат а колата не ускорява.
Когато е на бензин, дърпа повече но пак до към 2000-2500 оборота и след това пак върви с постоянна скорост.
От 0 до 100кмч сигурно ги прави за 20sec!
На магистралата над 140кмч не може да направи, а за изпилване на гуми не може и да става на въпрос!!!:!:
Като отпусна съединитела в най- добрия случай разтриса 2-3 пъти и почва лееека по лееека да набира до 2000 оборота....в най лошия разтриса един път и изгасва...КОЛАТА НЕ ВЪРВИ!
Искам да попитам на какво евентуално би могло да се дължи това...инжекцион ли е, компресия ли няма, сонда ли? датчици ли- НЕ ЗНАМ! ПОМАГАЙТЕ!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 09 Яну 2007, 17:38

ами иди на диагностика , и кажи дали пуши отзад сиво на масло , но ми се струва 4е е малко вероятно да се е издухала до такава степен 4е да не може да върви , провери да нямаш някое блокирало буталце на спира4ките но ако беше така щеше да ти мирише на феродо , нека някой по-компетентен да предположи на какво се дължи проблема ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от bmwx5 » 09 Яну 2007, 18:07

не пуши нищо всичко е като ново няма буталце блокирало.
мерси все пак за вариантите ;)
Чакам други предложения :lol:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 09 Яну 2007, 18:50

Оборотите се вдигат, а не набира? Боксува съединител? Имахме една такава Опел вектра дето и беше много износен съединителя и като я натиснеш яко на баир и дига обороти, но не ще да върви. А Е34 е тежка кола и в твърде вероятно!
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от bmwx5 » 09 Яну 2007, 19:14

Съединитела е чисто нов. Не е съединител...
Съединитела вие като буксува...
На спирачка като включа на коя да е скорост и дам газ изгасва колата....
Значи не е съединител :) Всичко е сменено. Нещо по двигатела ще да е...
Но отново мерси :)
Следващия моля :lol:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 09 Яну 2007, 19:29

Те ти казаха бегаи на диагностика,проверил ли си свещи и кабели? тоците как са,колата как работи равномерно ли е тресе ли прекъсва ли ???
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от bmwx5 » 09 Яну 2007, 19:37

E aз ако исках да ида на диагностика нямаше да пиша тук :)
Писнало ми е от майстори дет грубо казано ти отговарят:" еми това е развалено, не може да се оправи- КУПИ СИ ЧИСТО НОВО!" и после даже има и вероятност да не е от това изобщо...така че за сега само чакам мнения от хора с подобни проблеми или хора които са по навътре...
Ама в крайна сметка там ще ида...

Ами на бензин тресе (бие) ама това е от центровката...ако се центрова пък на газ ще се размести...иначе всичко е в нормата. абсолютно всичко никакви оплаквания нямам само дето ме късат лади....може би пък толко да си върви по Default?! :shock:
гледам хората тук се хвалят кой вдигнал 200 кой 209....

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 09 Яну 2007, 19:57

М20 в Е34 не е чак толкова зле :D а за центровката не трябва да бие трябва да работи равномерно и на ГАЗ и на бензин,са ще погнат за Газта да си знаеш :D но добре настроената кола работи добре и на газ и на бензин,и да си знаеш че точен отговор за проблема ти няма да получиш така през монитора нестава колкото и компетентни хора да има тук
айде със здраве :D
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 09 Яну 2007, 22:02

щом мине 2000 оборота само шуми- оборотите се вдигат а колата не ускорява-цитирам
приятелю не знам колко ти е нов съединителя ама притискатела как ти е щом мотора се форсира а колата не върви това е буксуване на съединител-нищо друго :help: повярвай ми бая съединители съм подпалвал тъй че това е
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 09 Яну 2007, 22:52

катализатор имаш ли? ако имаш помисли дали не се е позапушил ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 09 Яну 2007, 22:57

bmwx5 написа:...
Ами на бензин тресе (бие) ама това е от центровката...ако се центрова пък на газ ще се размести...иначе всичко е в нормата. абсолютно всичко никакви оплаквания нямам само дето ме късат лади...

Колега, този, който ти е казал това нищо не разбира от коли, не само от газ. За да ти върви колата добре на газ трябват няколко неща:
1. Проверка и евентуално смяна на свещи и кабели. Здрава дистрибуторна капачка.
2. Смяна на въздушния филтър на 5-8 хиляди км.
3. Перфектна центровка на запалването при работа на бензин.
4. Регулиране на оборотите на газ(прави се от болта на изпарителя и болта на ниското налягане) до постигане на равномерна работа. След това може да я пробваш и да я "поудушиш" малко за да постигнеш икономия.
НО... да гласиш центровката по работата на газ е най-голямата глупост, която между другото правят повечето "майстори".
И, ако тогава колицата пак не върви си провери съединителя. Да уточня, съединител е агрегат, който влключва притискателен диск, феродов диск, маховик, аксиален лагер, привод за управление. Но аз съм убеден, че имаш проблем там, защото не може да се вдигат оборотите, а скоростта да остава същата. Освен, ако ти нещо не обясняваш както трябва. Успех :)
Изображение

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 09 Яну 2007, 23:08

и аз тва казвам -съединителя
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 09 Яну 2007, 23:37

и според мен е съединител, или можеби 6том си го сменил да е буталцето(долното) да не връ6та цялото и да седи сеедно на полусъединител, все да си е натиснат леко съединителя сеедно...
но проблема 6те да е някъде там.. 6том дига обороти колата двигателя е добре и развива мо6тност,но явно тя не се предава на зад към колелата и няма къде другаде да е проблема освен там...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 9.01.2007

Мнение от bmwx5 » 10 Яну 2007, 16:25

НЕ Е СЪЕДИНИТЕЛ!
И след 2000 набира просто е адски бавно...така е думата...
съединител не е това мога със 1000% сигурност да потвърдя... смених го преди 2 месеца!
Може би не обясних като хората какъв е проблема...
логично че като кажа вдигане на обороте и не набира всеки ще помисли че е съединител....
НЕ Е....Просто няма мошност...
все едно е 5 тона кола на 1 литър двигател...друго нз как да го обясня...
Може би пък да работи на 5 или 4 цилиндъра..тоците ала бала....ок мерси за отговорите имам горе долу представа ще проверя и сменя каквото мога ако не стане на стенд...ако не покаже 130 коня ясно че е мощността...

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 10 Яну 2007, 16:59

И на стенд да я замериш - файда голяма няма.
Провери преди това компресията в цилиндрите - щом не гори масло, начи би трябвало точни стойности да покаже. Щото ако гори масло, доколкото знам то уплътнява и кел файда...
MORE BEER!

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook