помогнете
Модератор: Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
помогнете
преди седмица сина ми си купи бмв 520и отначало вървеше страхотно но от вчера започна да тресе и се получиха вибрации по купето дори на място когато е автомонтиор съм но немога да разбера какво и е занимавам се с фолксваген и не ми е познато бмв то не е от свешти или дюзи може ли да е от маховика тампоните са здрави на скоростите и мотора !! помогнете със съжет !!!
ваньо
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
А като подадеш газ чуди ли се? Дави, дави па тръгне. Ако е това е възможно холцовия датчик да е заминал или поне да е разкачен. Дизелбой имаше подобен проблем, мислехме, че е вода в бензина, източихме го всичкия, намяхме нов и пак същото. Едва диагностиката пказа какво е. Всъщност може и да е вода в бензина.

благодаря а каде да направя диагностикаTheBoss написа:А като подадеш газ чуди ли се? Дави, дави па тръгне. Ако е това е възможно холцовия датчик да е заминал или поне да е разкачен. Дизелбой имаше подобен проблем, мислехме, че е вода в бензина, източихме го всичкия, намяхме нов и пак същото. Едва диагностиката пказа какво е. Всъщност може и да е вода в бензина.
ваньо
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
BAYRON написа:според мен за да тресе някой цилиндр не работи 6така си работи и на 5 цилиндъра само дето тресе малко и не върви
Та в тази връзка провери бубините и лулите, може някоя/и да са дали фира и от там да затриса. При мен изгоряха, веднага като сложих газовата, щото лулите не ставаха та си купих и бубини(българска ми работа). Така че тръгни от там. После моторче на празен ход - изчисти го с бензин или ВД- 40. Ако и тогава не се оправи - холов датчик, диагностика и т.н.
Успех и дано оправите Бимбата!
байрон е прав.
аз имах подобен проблем но на м50 мотор
ти си с м20 и нямаш бобини, освен ако не е присаждан по нов мотор.
най-вероятно работи на 5 или 4 цилиндара и затова се получава това тресене в цялата ходова част.
най-вероятно е или клапан или бутало
.
като начало измерете компресията на всички цилиндри.
и вече знаеш какво да правиш когато на някой покаже компресия 0.
може и някой кабел да е .
пробвай при запален двигател да издърпваш кабелите от свещите, за да видиш дали има някаква реакция.
също когато установиш кой цилиндър неработи, смени свещите размени кабелите, и виж дали пак същият цилиндър неработи.
м20-ките страдат много от главите, като я свалиш дай я да я видят дали не е спукана.но в софия незнам къде ги надуват.
някой да каже
Успех
дано да е както казват хората малкият дявол.
аз имах подобен проблем но на м50 мотор
ти си с м20 и нямаш бобини, освен ако не е присаждан по нов мотор.
най-вероятно работи на 5 или 4 цилиндара и затова се получава това тресене в цялата ходова част.
най-вероятно е или клапан или бутало

като начало измерете компресията на всички цилиндри.
и вече знаеш какво да правиш когато на някой покаже компресия 0.
може и някой кабел да е .
пробвай при запален двигател да издърпваш кабелите от свещите, за да видиш дали има някаква реакция.
също когато установиш кой цилиндър неработи, смени свещите размени кабелите, и виж дали пак същият цилиндър неработи.
м20-ките страдат много от главите, като я свалиш дай я да я видят дали не е спукана.но в софия незнам къде ги надуват.
някой да каже
Успех
дано да е както казват хората малкият дявол.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
ian190 написа:ти си с м20 и нямаш бобини,
То пише, ама кой да чете. Сорка че те обърках с тея бобини.
- plamenppppp
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 24.01.2005
- Местоположение: София
Е добре де - за холовия датчик - чувал съм , че той или работи или не . Така че след като колата работи - значи и холовия работи по тая логика , но аз малко съм резервиран ,към това твърдение.
Споделям това защото и аз имам съмнения за моя , и искам да чуя и други мнения . Горе долу и при мен симптомите са същите - като добавим и това , че и трудно пали студена.
Споделям това защото и аз имам съмнения за моя , и искам да чуя и други мнения . Горе долу и при мен симптомите са същите - като добавим и това , че и трудно пали студена.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Питай Дизелбоя какво точно правеше, но имаше един момент, който аз ясно съм запомнил. Колата почва дасе дави на ниски обороти и като подадеш газ се лагва, мисли, буботи и най-накрая започва да вдига обороти.

днес проверих всички цилиндти работят за мен нормално вакумите са си на място но ми казаха че може да е от маховика може да се е разбалансирал имало някакви пружини се късали и от това било и бил страшно скъп има ли нешто такова?маречков написа:ian190 написа:ти си с м20 и нямаш бобини,
То пише, ама кой да чете. Сорка че те обърках с тея бобини.
ваньо
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Да, скъп е, в дару е 730 лв. но това е последното нещо което трябва да провериш. А и със сигурност може да се намери на цена доста по-ниска от тази. Това е много здрава част. Нямаш си на идея какви простотии правим с колите си тук и май никой не се е оплакал от скъсване на маховика(наистина е от две части и за това се казва двумасов маховик). Върво си провери свещите, кабелите, отиди на диагностика(аз ти препоръчвам срещу затвора, но има и едни в Обеля, колегите се изказаха ласкаво за тях) и едва тогава се хвърляй на големите(и скъпи неща).

благодаря !! аз съм от горубляне няма ли в раьона добър диагностикTheBoss написа:Да, скъп е, в дару е 730 лв. но това е последното нещо което трябва да провериш. А и със сигурност може да се намери на цена доста по-ниска от тази. Това е много здрава част. Нямаш си на идея какви простотии правим с колите си тук и май никой не се е оплакал от скъсване на маховика(наистина е от две части и за това се казва двумасов маховик). Върво си провери свещите, кабелите, отиди на диагностика(аз ти препоръчвам срещу затвора, но има и едни в Обеля, колегите се изказаха ласкаво за тях) и едва тогава се хвърляй на големите(и скъпи неща).
ваньо
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Пробвай в сервиза на БОШ - мисля, че имаше един наблизо.
Иначе аз така и не разбрах дали тресе само на място. Може да е запушена машинка за празен ход? Може и дори филтър да е.
Всъщност М20 има ли машинка за празен ход?
Иначе аз така и не разбрах дали тресе само на място. Може да е запушена машинка за празен ход? Може и дори филтър да е.
Всъщност М20 има ли машинка за празен ход?

MORE BEER!
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани