помогнете

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 20.12.2006
Местоположение: софия

помогнете

Мнение от ваньо1960 » 20 Дек 2006, 22:47

преди седмица сина ми си купи бмв 520и отначало вървеше страхотно но от вчера започна да тресе и се получиха вибрации по купето дори на място когато е автомонтиор съм но немога да разбера какво и е занимавам се с фолксваген и не ми е познато бмв то не е от свешти или дюзи може ли да е от маховика тампоните са здрави на скоростите и мотора !! помогнете със съжет !!!
ваньо

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 20 Дек 2006, 23:47

А като подадеш газ чуди ли се? Дави, дави па тръгне. Ако е това е възможно холцовия датчик да е заминал или поне да е разкачен. Дизелбой имаше подобен проблем, мислехме, че е вода в бензина, източихме го всичкия, намяхме нов и пак същото. Едва диагностиката пказа какво е. Всъщност може и да е вода в бензина.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 20 Дек 2006, 23:55

а как пали тази кола нормално ли работи когато е студена???
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 20.12.2006
Местоположение: софия

Мнение от ваньо1960 » 21 Дек 2006, 0:26

TheBoss написа:А като подадеш газ чуди ли се? Дави, дави па тръгне. Ако е това е възможно холцовия датчик да е заминал или поне да е разкачен. Дизелбой имаше подобен проблем, мислехме, че е вода в бензина, източихме го всичкия, намяхме нов и пак същото. Едва диагностиката пказа какво е. Всъщност може и да е вода в бензина.
благодаря а каде да направя диагностика
ваньо

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 20.12.2006
Местоположение: софия

Мнение от ваньо1960 » 21 Дек 2006, 0:28

BAYRON написа:а как пали тази кола нормално ли работи когато е студена???
пали както преди това мисля че нормално пали
ваньо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 21 Дек 2006, 2:03

според мен за да тресе някой цилиндр не работи 6така си работи и на 5 цилиндъра само дето тресе малко и не върви
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 21 Дек 2006, 9:47

BAYRON написа:според мен за да тресе някой цилиндр не работи 6така си работи и на 5 цилиндъра само дето тресе малко и не върви

Та в тази връзка провери бубините и лулите, може някоя/и да са дали фира и от там да затриса. При мен изгоряха, веднага като сложих газовата, щото лулите не ставаха та си купих и бубини(българска ми работа). Така че тръгни от там. После моторче на празен ход - изчисти го с бензин или ВД- 40. Ако и тогава не се оправи - холов датчик, диагностика и т.н.
Успех и дано оправите Бимбата!
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 21 Дек 2006, 10:00

байрон е прав.
аз имах подобен проблем но на м50 мотор
ти си с м20 и нямаш бобини, освен ако не е присаждан по нов мотор.
най-вероятно работи на 5 или 4 цилиндара и затова се получава това тресене в цялата ходова част.
най-вероятно е или клапан или бутало :( .
като начало измерете компресията на всички цилиндри.
и вече знаеш какво да правиш когато на някой покаже компресия 0.
може и някой кабел да е .
пробвай при запален двигател да издърпваш кабелите от свещите, за да видиш дали има някаква реакция.
също когато установиш кой цилиндър неработи, смени свещите размени кабелите, и виж дали пак същият цилиндър неработи.
м20-ките страдат много от главите, като я свалиш дай я да я видят дали не е спукана.но в софия незнам къде ги надуват.
някой да каже
Успех
дано да е както казват хората малкият дявол.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 21 Дек 2006, 11:22

ian190 написа:ти си с м20 и нямаш бобини,


То пише, ама кой да чете. Сорка че те обърках с тея бобини.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 24.01.2005
Местоположение: София

Мнение от plamenppppp » 21 Дек 2006, 12:49

Е добре де - за холовия датчик - чувал съм , че той или работи или не . Така че след като колата работи - значи и холовия работи по тая логика , но аз малко съм резервиран ,към това твърдение.
Споделям това защото и аз имам съмнения за моя , и искам да чуя и други мнения . Горе долу и при мен симптомите са същите - като добавим и това , че и трудно пали студена.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 21 Дек 2006, 14:13

Питай Дизелбоя какво точно правеше, но имаше един момент, който аз ясно съм запомнил. Колата почва дасе дави на ниски обороти и като подадеш газ се лагва, мисли, буботи и най-накрая започва да вдига обороти.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 20.12.2006
Местоположение: софия

Мнение от ваньо1960 » 21 Дек 2006, 16:40

маречков написа:
ian190 написа:ти си с м20 и нямаш бобини,


То пише, ама кой да чете. Сорка че те обърках с тея бобини.
днес проверих всички цилиндти работят за мен нормално вакумите са си на място но ми казаха че може да е от маховика може да се е разбалансирал имало някакви пружини се късали и от това било и бил страшно скъп има ли нешто такова?
ваньо

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 21 Дек 2006, 16:47

Да, скъп е, в дару е 730 лв. но това е последното нещо което трябва да провериш. А и със сигурност може да се намери на цена доста по-ниска от тази. Това е много здрава част. Нямаш си на идея какви простотии правим с колите си тук и май никой не се е оплакал от скъсване на маховика(наистина е от две части и за това се казва двумасов маховик). Върво си провери свещите, кабелите, отиди на диагностика(аз ти препоръчвам срещу затвора, но има и едни в Обеля, колегите се изказаха ласкаво за тях) и едва тогава се хвърляй на големите(и скъпи неща).
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 20.12.2006
Местоположение: софия

Мнение от ваньо1960 » 21 Дек 2006, 17:07

TheBoss написа:Да, скъп е, в дару е 730 лв. но това е последното нещо което трябва да провериш. А и със сигурност може да се намери на цена доста по-ниска от тази. Това е много здрава част. Нямаш си на идея какви простотии правим с колите си тук и май никой не се е оплакал от скъсване на маховика(наистина е от две части и за това се казва двумасов маховик). Върво си провери свещите, кабелите, отиди на диагностика(аз ти препоръчвам срещу затвора, но има и едни в Обеля, колегите се изказаха ласкаво за тях) и едва тогава се хвърляй на големите(и скъпи неща).
благодаря !! аз съм от горубляне няма ли в раьона добър диагностик
ваньо

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 21 Дек 2006, 17:35

Пробвай в сервиза на БОШ - мисля, че имаше един наблизо.
Иначе аз така и не разбрах дали тресе само на място. Може да е запушена машинка за празен ход? Може и дори филтър да е.
Всъщност М20 има ли машинка за празен ход? :mhihi:
MORE BEER!

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook