Съвместимост на газова бутилка в отсек за резервна гума
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Taurus
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 136
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: 525i e34 '89
- Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo
Съвместимост на газова бутилка в отсек за резервна гума
Здравейте колеги,
Немотията си я знаем, колкото и да се опитвам да вкарам госпожицата (м20б25 седан) в оригинален вид, все още е ежедневна и газовият инжекцион е налице. Имам огромното желание разбира се, да я върна обратно само не бензин, но дотогава ще трябва да се задоволя с обновяване на системата с по-качествена. Планът за момента включва подмяна на всичко, без компютъра (полски STAG), и темата тук е поставянето на бутилка на мястото на резервната гума. Според сервиза който най-често използвам, заради резервоарът няма да има място за вентилация на тръбите излизащи от клапана на бутилката и инсталацията е един вид незаконна.
Има ли някой от вас с подобна инсталация, и как се справихте с въпросният казус? Искам да разкарам бойлера от 60л който ми заема багажника, и да се приближа поне малко до оригиналния вид на возилото, като си използвам пълноценно багажника.
Другата част от планът включва подновяване на дюзите с някакви по-бързи, нов изпарител с по-добър капацитет на налягането, тръба 8-ца (първият "майстор" я e спретнал с 6-ца..) и клапан на бутилката (то това ще се случи със или без подмяна на бутилката с въпросната). В случай, че имате други съвети отностно начинанието - отворен съм да ги чуя!
Благодарско и поздрави на легендите по пътя!
Немотията си я знаем, колкото и да се опитвам да вкарам госпожицата (м20б25 седан) в оригинален вид, все още е ежедневна и газовият инжекцион е налице. Имам огромното желание разбира се, да я върна обратно само не бензин, но дотогава ще трябва да се задоволя с обновяване на системата с по-качествена. Планът за момента включва подмяна на всичко, без компютъра (полски STAG), и темата тук е поставянето на бутилка на мястото на резервната гума. Според сервиза който най-често използвам, заради резервоарът няма да има място за вентилация на тръбите излизащи от клапана на бутилката и инсталацията е един вид незаконна.
Има ли някой от вас с подобна инсталация, и как се справихте с въпросният казус? Искам да разкарам бойлера от 60л който ми заема багажника, и да се приближа поне малко до оригиналния вид на возилото, като си използвам пълноценно багажника.
Другата част от планът включва подновяване на дюзите с някакви по-бързи, нов изпарител с по-добър капацитет на налягането, тръба 8-ца (първият "майстор" я e спретнал с 6-ца..) и клапан на бутилката (то това ще се случи със или без подмяна на бутилката с въпросната). В случай, че имате други съвети отностно начинанието - отворен съм да ги чуя!
Благодарско и поздрави на легендите по пътя!
- Taurus
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 136
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: 525i e34 '89
- Мечтае да кара: Alpina b10 biturbo
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Съвместимост на газова бутилка в отсек за резервна гума
Без да имам претенции за експерт: карам М50 с бутилка в легена на резервната гума. Така я купих, и тъй като я карам да си чеша крастата, а не за основна кола не съм я преправял. Иначе лично според мен, това не е добро решение. Къде ще държиш резервната гума? Хвърлиш ли я в багажника, той става неизползваем. С вентилации и тн изобщо не съм се занимавал, ( мина през кат тая пролет, хич и не погледнаха газовата) но пак казвам, не я карам за евридейка тая кола.
Лично според мен 40л бутилка, напречно зад задната седалка е може би най практичния избор. Така мисля, поне. Карам с обикновена АГУ, изглежда май е по удачен вариант, за по старите мотори
Лично според мен 40л бутилка, напречно зад задната седалка е може би най практичния избор. Така мисля, поне. Карам с обикновена АГУ, изглежда май е по удачен вариант, за по старите мотори
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани