524 td загасих я и неиска да запали-помагайте спешно!!!!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

524 td загасих я и неиска да запали-помагайте спешно!!!!

Мнение от kninov » 13 Дек 2006, 20:22

524 td загасих я и неиска да запали.Проверих горивния филтър сух е,не качва нафта до него.От какво може да е: от алармата или от помпата.Как да позная от кое е!
Последна промяна kninov на 13 Дек 2006, 21:11, променена общо 1 път

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 13 Дек 2006, 20:43

Можеш ли да изключиш алармата - да не се захранва просто. Ако при изключена аларма (от захранването на акомулатора) не пали значи е помпата.
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

Мнение от kninov » 13 Дек 2006, 21:02

ако изключа алармата от захранването имобилайзера няма ли да остане блокиран?

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 13 Дек 2006, 22:11

не знам :lol: Аз си мислех за допълнително слагана аларма, твоята явно си е заводска. Ако нямаш други идеи пробай, пък каквото стане (макар, че не съм сигурен компа да не се побърка нещо). Другия, по-сложен вариант за теб (защото може би бързаш и нямаш време) е да идеш на диагностика, да свалят евентуално помпата, да проверят къде може да е проблема.
BMW only!


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 14 Дек 2006, 10:15

Колега виж сега дизел предимно гасне или не иска да запали предимно от въздух в с-мата.Провери я за това.Другото ако не ти работи помпата в резервоара ако имаш повече нафта не би трябвало да е проблем.Виж тази тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=41343
Не ми се вярва компа да се е сбъгясъл от веднъж така но пък знаели човек.Щом филтъра ти е празен значи не идва нафта от резервояра.Сипи и повече нафта напълни и филтъра и пробвай ако запали значи е от помпата или цедката на помпата се е запушила което е пак много малко вероятно за да спре да пали от въднъж.Няма друго обяснение поне за мен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 14 Дек 2006, 13:11

Откачи този прозрачноя маркуч,който от филтера отива към ГНП-то подай "+" на бушона на подкачващата помпа мисля,че беше 23 преди това напални филтера за по лесно и след като подадеш ток чакай да видиш дали от мястото откъдето си извадил маркуча ще започне да тече нафта.Ако започне да тече значи помпата в резервуара работи.
Ако подкачи нафта и пак незапали пиши

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 14 Дек 2006, 18:19

Провери подкачващата помпа и бущон номер 23 Имам чисто нова помпа за 120лв Чисто нова означава никога не е влизало нафта в нея.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Пазарджик

Мнение от kninov » 14 Дек 2006, 18:24

през белия маркуч се беше удървил и засмукваше въздух смених то и сега е ок

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook