524 td
Модератор: Технически модератори
			4 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
524 td
Едно питане - понеже изпаднах в спор с един от местните гаражни "майстори" за положението на пиезо дюзата - след основен ремонт я беше закачил на 3ти цилиндър, но технологично от завода според мен правилното положение и е на 4ти цилиндър.Карсофта ми дава грешка точно от нея- http://img92.imageshack.us/my.php?image=tdhh0.jpg колата пали трудно и работи много твърдо и неравномерно - какво мислите по въпроса?
			
		- stambo_81dg
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
моята като я взех  бе6е на 3 ти  свалях и главата и си я сложих на 4ти  пак са6тото разлика никва аси работи диузта
по принцип тряа да е на 4ти
			
		по принцип тряа да е на 4ти
ETW_You_ написа:Еми 4-та дюза мери количество гориво и момент на подаване на горивото. от нея DDE-to взима информация сравнява я с тази от брояча на коляновия вал и променя аванса.Премествайки я на 3-ти цилиндър електронния блок се побърква
Това беше точният отговор
 с малко уточнение - блоковете за управление са два.Значи е възможно цялата беля да е от неправилното положение на дюзата - или има още нещо как мислиш?
  с малко уточнение - блоковете за управление са два.Значи е възможно цялата беля да е от неправилното положение на дюзата - или има още нещо как мислиш?
			4 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
