e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение
Модератор: Технически модератори
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
e34 520i - реставрация - човъркане - закърпване на положение
Здравейте колеги,
Не знам колко хора са останали в този раздел на форума, чете ли го още някой :Д а и отдавна не съм писал, чесно казано.
След 3-4 години гниене на колата пред блока и куп отказани оферти за продажба, баварката си изчака реда и нейното време за реставрация дойде.
Имам много сериозни планове да я превърна в кола от каталог, пък да видим докъде ще стигне.
Колата е 91г, 520 м50б20 на 300 000км.
1.за този момент ми трябва малко по-спешно информация дали вратите на е34 90г с ръчни стъкла, са еднакви с вратите с ел.стъкла 91г.
намерил съм си много читави врати без ръжда, но се чудя дали ще мога да си прехвърля оборудването от моите врати?
2. сменям масла филтри, ремъци и т.н. моля за инфо какво масло да сложа на скоростите и какво на диференцияла (шпер 25%, незнам дали някога и кога са сменяни последно) , четох доста противоречиви мнения из форума през годините, дали вече има утвърдено мнение по този въпрос (atf dexron 2/3 за скоростите и castrol 75w 140 за дифа?)
Това е засега, в последствие ще ъпдейтвам с нови въпроси най-вероятно
Поздрави,
Не знам колко хора са останали в този раздел на форума, чете ли го още някой :Д а и отдавна не съм писал, чесно казано.
След 3-4 години гниене на колата пред блока и куп отказани оферти за продажба, баварката си изчака реда и нейното време за реставрация дойде.
Имам много сериозни планове да я превърна в кола от каталог, пък да видим докъде ще стигне.
Колата е 91г, 520 м50б20 на 300 000км.
1.за този момент ми трябва малко по-спешно информация дали вратите на е34 90г с ръчни стъкла, са еднакви с вратите с ел.стъкла 91г.
намерил съм си много читави врати без ръжда, но се чудя дали ще мога да си прехвърля оборудването от моите врати?
2. сменям масла филтри, ремъци и т.н. моля за инфо какво масло да сложа на скоростите и какво на диференцияла (шпер 25%, незнам дали някога и кога са сменяни последно) , четох доста противоречиви мнения из форума през годините, дали вече има утвърдено мнение по този въпрос (atf dexron 2/3 за скоростите и castrol 75w 140 за дифа?)
Това е засега, в последствие ще ъпдейтвам с нови въпроси най-вероятно
Поздрави,
Последна промяна leTransporteur на 19 Авг 2016, 22:44, променена общо 2 пъти
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: e34 520i - реставрация
1. Вратите се различават по механизмите за заключване и май точно 91-ва в края правеха промяната.
2. Маслата са описани в книжката (нали по каталог ще я правиш ). За кутията е хубаво да се погледне дали стои лепенката или поне да се разбере производителя на кутията, за да се прецени по това. Обичайно на кутията се слага ATF D2
2. Маслата са описани в книжката (нали по каталог ще я правиш ). За кутията е хубаво да се погледне дали стои лепенката или поне да се разбере производителя на кутията, за да се прецени по това. Обичайно на кутията се слага ATF D2
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
мерси за вратите, сега сравних в риъл оем-а , наистина има малки разминавания, в заключването в моделите след 91-ва. Това също го бях мернал из форума преди да пусна темата, но пак казвам не знам дали е фатално или има начин все пак да се перхвърлят, ключове, ключалки, машинки и т.н.
Относно скоростите, вчера бях под колата, но не видях лепенка. марката не съм се сетил да проверявам, а книжка нямам, но ATF D2 звучи добре - повечето мнения май са ок за това масло
Относно скоростите, вчера бях под колата, но не видях лепенка. марката не съм се сетил да проверявам, а книжка нямам, но ATF D2 звучи добре - повечето мнения май са ок за това масло
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
e34ката донор е М20, които са до Септември 90г, моята е март 91г и е със същото заключване.
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: e34 520i - реставрация
Мииии, вероятно и на М20ката са сменени
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: e34 520i - реставрация
Нямам Е34, и не съм имал, но винаги съм харесвал модела.Когато си търсих старо БМВ, търсех точно Е34 или Е30, но се случи така, че открих първо 30-ката. Удоволствие е да имаш и караш хубав автомобил от времето на истинските автомобили, а и все повече хора го оценят! Поздравления за начинанието и желая успех!Ще следя темата, тези автомобили заслужават!
only rear wheel drive
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: e34 520i - реставрация
Маслото на кутията не е ли сае 80 повечето пъти
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: e34 520i - реставрация
Има и такива, и с АТФ ! Зависи от цвета на табелката ... Нещо което повечето коли на тези години нямат !
Амм, лесно ще се разбере какво след като старото се източи ! Дали обаче то е било точното - това няма кой да потвърди на 100% !
Амм, лесно ще се разбере какво след като старото се източи ! Дали обаче то е било точното - това няма кой да потвърди на 100% !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
Ще се опитам да огледам отново за табела/лепенка. Мисля че това, което е в момента е правилно, защото нямам реално нямам оплаквания.
Мерси за подкрепата на колегата с мнението по-нагоре.
Ще кача снимки на това, което е в момента и как се движат ремонтите, за да имам допълнителен стимул да свърша работа, да не се излагам пред вас :Д
Мерси за подкрепата на колегата с мнението по-нагоре.
Ще кача снимки на това, което е в момента и как се движат ремонтите, за да имам допълнителен стимул да свърша работа, да не се излагам пред вас :Д
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
ивчо написа:Мииии, вероятно и на М20ката са сменени
Аз още не съм ги виждал вратите, утре ще ги свалям. Сравнявам в реиъл оем, частите и за 90г и за март 91г са еднакви.
Доколкото четох в чужд форум, промяната е към края на 91г.
поздрави,
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
ивчо написа:Има и такива, и с АТФ ! Зависи от цвета на табелката ... Нещо което повечето коли на тези години нямат !
Амм, лесно ще се разбере какво след като старото се източи ! Дали обаче то е било точното - това няма кой да потвърди на 100% !
По вин номер излиза S5D 250G/B+ Гетраг. това е с жълта табела MTF. Въпроса е, че тук из форума се е наложило мнение, че след повечко години и пробег, вместо MTF, се слага ATF. Така ли е в дейстивелност или няма общо мнение, всеки знае за себе си истината
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
Пичове, моля за съвет!
В книгата за бмв 5 - така беше направено , пише че преден ляв калник се сваля с нагряване на аникорозионното покритие, което има допир с купето до 400гр със сух въздух. В полеви условия възможно ли е да се свали калника без да се нагрява и без да му се нанесат щети?
Моля някой, ако знае да пише, че утре сутрин пътувам към провинцията да разглабям.
Мерси
В книгата за бмв 5 - така беше направено , пише че преден ляв калник се сваля с нагряване на аникорозионното покритие, което има допир с купето до 400гр със сух въздух. В полеви условия възможно ли е да се свали калника без да се нагрява и без да му се нанесат щети?
Моля някой, ако знае да пише, че утре сутрин пътувам към провинцията да разглабям.
Мерси
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
Re: e34 520i - реставрация
недей се захваща, казвам ти го сериозно
не хвърляй пари на вятъра, усилия напразно итн
нито ще я реставрираш с питане по форумите, нито ще завършиш проекта до степен реставрирана кола
най-много д ая направиш поредния "уникат" с нова боя, джанти и брони
не хвърляй пари на вятъра, усилия напразно итн
нито ще я реставрираш с питане по форумите, нито ще завършиш проекта до степен реставрирана кола
най-много д ая направиш поредния "уникат" с нова боя, джанти и брони
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: e34 520i - реставрация
Аз до ся бмв ръчна кутия с масло различно от atf не съм виждал
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- leTransporteur
- младши ентусиаст
- Мнения: 538
- Регистриран на: 5.03.2008
Re: e34 520i - реставрация
Хаос написа:недей се захваща, казвам ти го сериозно
не хвърляй пари на вятъра, усилия напразно итн
нито ще я реставрираш с питане по форумите, нито ще завършиш проекта до степен реставрирана кола
най-много д ая направиш поредния "уникат" с нова боя, джанти и брони
ааа да, верно братле, не бях помислил. отказвам се
Карай бързо
Стигни 'пръв
Стигни 'пръв
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани