Диагностика
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Диагностика
Възможно ли е заради нередовен температурен датчик да запише грешка за ламбдасонда?От ония дни колата изгуби мощност но работеше.На другия ден като запалих прекъсваше на поразия докато загрее,след това не прекъсва и не клати оборотите...Закачихме я към едно Делфи и излезнаха две грешки за ламбда сонда но като ги изтриеш сондата си е активна и мени волтаж както трябва 598-605 миливолта.Н а другия ден времето се стопли и всичко се оправи.Сменихме температурен датчик че вместо макс. 80 градуса показваше 94-97 Но и новия стига до 94 ...Та сега всичко е наред но се чудя тия въртели може ли да са от сондата?М/у другото от тогава спрях газта и карам само на бензин ,може ли пък газта да прави нещо?За М50Б25 ванос става дума.
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk 2
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk 2
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Диагностика
Някой инжектор да не изпуска газ в цилиндрото?
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Диагностика
Май го и а като възможност че прави впечатление че сега пали ед а идея по бързо като е студена...Как да ги тествам без сваляне?
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk 2
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk 2
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Диагностика
MaxMeyer написа:Възможно ли е заради нередовен температурен датчик да запише грешка за ламбдасонда?От ония дни колата изгуби мощност но работеше.На другия ден като запалих прекъсваше на поразия докато загрее,след това не прекъсва и не клати оборотите...Закачихме я към едно Делфи и излезнаха две грешки за ламбда сонда но като ги изтриеш сондата си е активна и мени волтаж както трябва 598-605 миливолта.Н а другия ден времето се стопли и всичко се оправи.Сменихме температурен датчик че вместо макс. 80 градуса показваше 94-97 Но и новия стига до 94 ...Та сега всичко е наред но се чудя тия въртели може ли да са от сондата?М/у другото от тогава спрях газта и карам само на бензин ,може ли пък газта да прави нещо?За М50Б25 ванос става дума.
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk 2
Това, което се вижда с Делфи, може да е вярно, може и да не е. Температурният датчик не може да окаже влияние върху качеството на работа на ламбда сондата- тя регистрира количеството кислород в изгорелите газове. Ако стойностите при загрял двигател и подаване и отнемане на газ стоят в диапазона 598-605 миливолта, не са както трябва, но това трябва да се установи с нещо по-различно от Делфи . Ако имаш съмнения, че смукателният колектор се пълни с газ, може да откачиш маркуча след изпарителя.
- Conqueror
- младши ентусиаст
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Диагностика
Същия проблем имам с м52 на газ сондите дават грешки, преди рейките бяха с тройник и работеха в различи норми, и ми даваше грешка едната сонда само, сега газтъ минава от рейка в рейка и работят идентично, съответно и двете сонди вече дават грешки. Пробвай да обърнеш на бензин преди да я изгасиш, да я запалиш и тогава да я прочетете.
Ако търсиш причина за трудното палене, няма да е зле да си смениш свещите
Ако търсиш причина за трудното палене, няма да е зле да си смениш свещите
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани