проблем след проблем-всьщност един голям

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 26.10.2005
Местоположение: гр. Благоевград

проблем след проблем-всьщност един голям

Мнение от MAGNAT » 30 Сеп 2006, 23:03

като си взех колата известно време няма6е проблеми докато ведньж не трьгна да загрява спрях веднага не бе6е в 4ервеното,за мое удивление видях 4е няма вода,сьбра около 2л забелязах 4е те4е някьде между зглобката на рад и раз.сьд.(да отбележа 4е преди това марку4ите ми се струваха твьрди4ки)та дали не е заяла капа4ката на рад в затрворено положение и да не може да изпуска налягането и от там да се е полу4ило спукването.Другия проблем е 4е в градско на климатик колата по4ва яко да грее а виското не вкл(не вкл.и 2ра степен на ел перката правих номера с кламер4ето и пак не трагва 2рата степен погледнах релето за шиб...та перка и какво да видя пластмасовата обвивка е свалена а вьтре е само едната полувина на релето) 4ух го да вклю4и(виското) само веднаж то4но преди да влезе в 4ервеното и само тогава,а като завьртя на рька перката на студен двг спира веднага и няма никакьв луфт.(заминало ли е или не)Днес пьк паля колата трагвам температурата стига средата и продьлжава на горе,спрях изфорцирах няколко пьти и се оправи та се 4удя дали термостата не е заял и след това да е отворил.помагаите моля ви!!!(по вси4ки вьпроси)
Газ,смyкач и ляв мигач

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 30 Сеп 2006, 23:26

Колега, докато не почнеш да проверяваш едно по едно няма как да стане.
На първо време си смени термостата, той поне е евтин, свали водния радиатор, обикновенно колите с климатик се зацапват между радиаторите с гадости - почисти го, свали водната помпа и провери дали турбинката не превърта, другото знаеш как става ;)
и не на последно място едно упорито обезвъздушаване :idea:
Изображение

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 01 Окт 2006, 0:24

Аз бих почнал от обезвъздушаването. Наскоро в една-две теми се писа как точно става. Като преди това е хубаво да почистиш между радиаторите. Това за включването на силиконовия съединител аз само съм го чувал. При мен от 3 год не се е случвало, сменил съм 3-4 и то се втора ръка. Няма никакво загряване, ни с клима ни без нея, ни из града ни на баир. Виж водната помпа е друго нещо. Превърти ли перката почва да грее. Така че първо виж нещата дето не искат кинти. И дано да се окаже нещо от тях.
БТВ, ако ще чистиш между радиаторите трябва да ги свалиш, така че обезвъздушаването отива второ по ред :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 01 Окт 2006, 9:00

НЕ сваляй радиатора на климатика, че после иска пълнене, а то е маса пари :idea:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 01 Окт 2006, 10:16

при мен проблема бе6е обратния... хи4 не ми загрява6е колата трябва6е да мина доста километри за да дигне 60 градуса и то сега лятото... и отворих термостата и се оказа 4е горкия бе6е се с4упил и седи полуотворен...тоест все на голямия кръг си е колата и нема загряване... като го смених сега за две улици разтояние и съм към 90 градуса и си седи после там.. и като оставя колата някъде после като се върна след 2 4аса пак си е топла и съм супер 6таслив сега :)
та мисълта ми е да види6 термостата както каза колегата по горе 4е може като при мен да се е с4упил само 4е да не е за станал като пири мен полуотворен а да е застанал така 4е да не може да отваря и от там да ти загрява толкова.. ина4е отвори ли никога няма да ти трябва друго охлаждане.. аз досега никога не съм прехвърлил над 92-3 градуса.... колите са си с супер охлаждане...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook