проблем след проблем-всьщност един голям
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- MAGNAT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 26.10.2005
- Местоположение: гр. Благоевград
проблем след проблем-всьщност един голям
като си взех колата известно време няма6е проблеми докато ведньж не трьгна да загрява спрях веднага не бе6е в 4ервеното,за мое удивление видях 4е няма вода,сьбра около 2л забелязах 4е те4е някьде между зглобката на рад и раз.сьд.(да отбележа 4е преди това марку4ите ми се струваха твьрди4ки)та дали не е заяла капа4ката на рад в затрворено положение и да не може да изпуска налягането и от там да се е полу4ило спукването.Другия проблем е 4е в градско на климатик колата по4ва яко да грее а виското не вкл(не вкл.и 2ра степен на ел перката правих номера с кламер4ето и пак не трагва 2рата степен погледнах релето за шиб...та перка и какво да видя пластмасовата обвивка е свалена а вьтре е само едната полувина на релето) 4ух го да вклю4и(виското) само веднаж то4но преди да влезе в 4ервеното и само тогава,а като завьртя на рька перката на студен двг спира веднага и няма никакьв луфт.(заминало ли е или не)Днес пьк паля колата трагвам температурата стига средата и продьлжава на горе,спрях изфорцирах няколко пьти и се оправи та се 4удя дали термостата не е заял и след това да е отворил.помагаите моля ви!!!(по вси4ки вьпроси)
Газ,смyкач и ляв мигач
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Колега, докато не почнеш да проверяваш едно по едно няма как да стане.
На първо време си смени термостата, той поне е евтин, свали водния радиатор, обикновенно колите с климатик се зацапват между радиаторите с гадости - почисти го, свали водната помпа и провери дали турбинката не превърта, другото знаеш как става
и не на последно място едно упорито обезвъздушаване
На първо време си смени термостата, той поне е евтин, свали водния радиатор, обикновенно колите с климатик се зацапват между радиаторите с гадости - почисти го, свали водната помпа и провери дали турбинката не превърта, другото знаеш как става

и не на последно място едно упорито обезвъздушаване


- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Аз бих почнал от обезвъздушаването. Наскоро в една-две теми се писа как точно става. Като преди това е хубаво да почистиш между радиаторите. Това за включването на силиконовия съединител аз само съм го чувал. При мен от 3 год не се е случвало, сменил съм 3-4 и то се втора ръка. Няма никакво загряване, ни с клима ни без нея, ни из града ни на баир. Виж водната помпа е друго нещо. Превърти ли перката почва да грее. Така че първо виж нещата дето не искат кинти. И дано да се окаже нещо от тях.
БТВ, ако ще чистиш между радиаторите трябва да ги свалиш, така че обезвъздушаването отива второ по ред
БТВ, ако ще чистиш между радиаторите трябва да ги свалиш, така че обезвъздушаването отива второ по ред


- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
.
при мен проблема бе6е обратния... хи4 не ми загрява6е колата трябва6е да мина доста километри за да дигне 60 градуса и то сега лятото... и отворих термостата и се оказа 4е горкия бе6е се с4упил и седи полуотворен...тоест все на голямия кръг си е колата и нема загряване... като го смених сега за две улици разтояние и съм към 90 градуса и си седи после там.. и като оставя колата някъде после като се върна след 2 4аса пак си е топла и съм супер 6таслив сега
та мисълта ми е да види6 термостата както каза колегата по горе 4е може като при мен да се е с4упил само 4е да не е за станал като пири мен полуотворен а да е застанал така 4е да не може да отваря и от там да ти загрява толкова.. ина4е отвори ли никога няма да ти трябва друго охлаждане.. аз досега никога не съм прехвърлил над 92-3 градуса.... колите са си с супер охлаждане...

та мисълта ми е да види6 термостата както каза колегата по горе 4е може като при мен да се е с4упил само 4е да не е за станал като пири мен полуотворен а да е застанал така 4е да не може да отваря и от там да ти загрява толкова.. ина4е отвори ли никога няма да ти трябва друго охлаждане.. аз досега никога не съм прехвърлил над 92-3 градуса.... колите са си с супер охлаждане...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани