M50B20 Газов инжекцион питане за маркуч
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
M50B20 Газов инжекцион питане за маркуч
Здравейте колеги!
Имам въпрос относно кола с газ.
Мотора е М50Б20 чист. Има Газов инжекцион, който се поддържа стриктно и редовно. Филтри и свещи както е по книжка.
Вчера при палене (мотора беше топъл, колата стоя загасена 20-25 мин.) ми изхвърли този маркуч( извитият от снимката)

Предполагам че се е получило събиране на газ.
Клапанчето което спира газта при гасенето на мотора може би е сдало багажа и е продължило да вкарва газ.
Съответно при палене се е получила лека детонация и изпуши леко, при което видях маркуча че е изваден, но от долната страна а не откъм колекторите.
Някой може ли да ми каже дали съм на прав път или да търся проблема другаде.
Изглежда ми, че маркуча е с дебели стени и не може да му се сложи скоба за да го задържи, така ли е?
Имам въпрос относно кола с газ.
Мотора е М50Б20 чист. Има Газов инжекцион, който се поддържа стриктно и редовно. Филтри и свещи както е по книжка.
Вчера при палене (мотора беше топъл, колата стоя загасена 20-25 мин.) ми изхвърли този маркуч( извитият от снимката)

Предполагам че се е получило събиране на газ.
Клапанчето което спира газта при гасенето на мотора може би е сдало багажа и е продължило да вкарва газ.
Съответно при палене се е получила лека детонация и изпуши леко, при което видях маркуча че е изваден, но от долната страна а не откъм колекторите.
Някой може ли да ми каже дали съм на прав път или да търся проблема другаде.
Изглежда ми, че маркуча е с дебели стени и не може да му се сложи скоба за да го задържи, така ли е?
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: M50B20 Газов инжекцион питане за маркуч
Можеш да сложиш скоба но ако ти се наложи да сваляш стъпковия мотор ще има 


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M50B20 Газов инжекцион питане за маркуч
Може би е по-добре да се извади маркуча, отколкото да се спука колектора, ако се сложат скоби. Най-добре е да се види какъв е проблема и да не гърми повече. 

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: M50B20 Газов инжекцион питане за маркуч
ако са надупчили при дебитомера може и да гръмне 


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: M50B20 Газов инжекцион питане за маркуч
Този тип гърмежи се дължат по-скоро на обедняване на сместа в даден момент, а не при прекомерното събиране на газ специално. При теч на газ пропан-бутан (LPG), от газовата система, той се натрупва вътре в мотора и колата пали много трудно, тъй като сместа е много богата и на мотора му трябват доста завъртания, за да махне това натрупване и да си докара сместа за палене.
Поради специфичния случай, при който си оставил колата и тя е постояла известно време и след това си тръгнал да я палиш се е получило объркване на сместа и то на бензин, защото предполагам, че винаги на бензин пали и после обръща на газ. Гледай дали пак ще го направи и тогава могат да се погледнат настройките на газовата система и по-специално как се държи на празен ход.
А иначе е много по-добре да изплюе този маркуч, отколкото да сцепи колекторите някъде.
Аз така се вкарах във филма един ден да ги свалям тия колектори и то точно на М50Б20 без Ванос, след като ми думна и видях маркуча при вече наполовина свалени колектори.
Поради специфичния случай, при който си оставил колата и тя е постояла известно време и след това си тръгнал да я палиш се е получило объркване на сместа и то на бензин, защото предполагам, че винаги на бензин пали и после обръща на газ. Гледай дали пак ще го направи и тогава могат да се погледнат настройките на газовата система и по-специално как се държи на празен ход.
А иначе е много по-добре да изплюе този маркуч, отколкото да сцепи колекторите някъде.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: M50B20 Газов инжекцион питане за маркуч
Да, колата винаги пали на бензин и обръща на газ. Въпросният защитен клапан беше сдал багажа и го сменихме + повторна смяна на филтрите на инжекциона. За сега всичко е окей, но може би ще е хубаво да се видят настройките на компютъра.
Благодаря за инфото!
Благодаря за инфото!
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани