Като загрее не пали! Помагайте ?!
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- HurricaneRR
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 1.03.2013
- Местоположение: Петрич/София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 540iE39 now, BMW 520iE34 before
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: Ноу яка!
Като загрее не пали! Помагайте ?!
Колеги, вече втора седмица ми прави този проблем. Сутрин като я вадя от гаража студена пали на момента. Два - три часа постоянно каране (предимно извънград) и като я оставя за 30 минути пред вкъщи - е след това стой та гледай нечовешки мъки. Върти, върти, въртиии и не ще
днес сигурно от 30тия път запали. Давайте съвети. м50б20 е мотора с газова инжекция. Държа да кажа, че не съм барал никога свещи, бобини, датчици и т.н. Казват ми, че може да са свещи, може да са бобини, могло датчик на колянов вал. Да ама не мога да си играя на тука има тука няма, надявам се да помогнете с компетентно мнение. Ще я откарам и на диагностика, но не знам дали ще хванем проблема





1) E34 520i M50B20; 2) E38 740i M62B44; Сега E39 540iA M62B44TU & F30 320d N47D20T
- кичоне
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30+е34
- Мечтае да кара: е30+е34+е38
- Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Като загрее не пали! Помагайте ?!
кичоне написа:Датчик на коляновия вал ми се чини на менЯ.....
+1
Лошото е, че се разбира само с проба-грешка.
П.С. На М20-ката тоя датчик е на баба си в ......., за М50 не знам
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Като загрее не пали! Помагайте ?!
Alexch написа:кичоне написа:Датчик на коляновия вал ми се чини на менЯ.....
+1
Лошото е, че се разбира само с проба-грешка.
П.С. На М20-ката тоя датчик е на баба си в ......., за М50 не знам
При М50 датчика е пак на баба си в, а буксата му е на дядо си на...



Та одисеята е по-голяма


- HurricaneRR
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 1.03.2013
- Местоположение: Петрич/София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 540iE39 now, BMW 520iE34 before
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: Ноу яка!
Re: Като загрее не пали! Помагайте ?!
Датчик на колянов вал казвате най-вероятно ... да я водя ли на диагностика според вас или направо да преминавам към трансплантация на нови органи ?
И друго да попитам - гледам, че тия датчици са доста солени, има ли значение дали ще взема от по-скъпите консумативи на някоя от по-реномираните марки, или да сложа нещо по-поносимо като цена на друга марка ? А удачно ли е да се купи този датчик втора употреба от някое БМВ за части
??? Питам, понеже бюджета е свит (то кога е не е бил свит не знам де
), а пък и с климатроника имам някакви проблеми - духа топло от дясно, а от ляво студено. Пълних фреон до горе и няма резултат, подозирам една от клапите на парното, та и там ще ме ущипят и става сложно
. Съвети приемам всякакви, благодаря












1) E34 520i M50B20; 2) E38 740i M62B44; Сега E39 540iA M62B44TU & F30 320d N47D20T
- tahsinov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 366
- Регистриран на: 22.07.2006
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: ше E34 /грухчо/
- Мечтае да кара: E34 M5
Re: Като загрее не пали! Помагайте ?!
Аз имах същия проблем,оказа се регулатор налягане на горивото.Мотора обаче ми беше М60Б30.
- DStefanov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 22.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b20
- Мечтае да кара: Пак е34, ама поне m60...
Re: Като загрее не пали! Помагайте ?!
tahsinov написа:Аз имах същия проблем,оказа се регулатор налягане на горивото.Мотора обаче ми беше М60Б30.
Аз имах подобен проблем с м50б20. Студена пали, топла много трудно. Проверих клапана за обратното гориво на рейката, читав се оказа. Виновна се оказа бензиновата помпа, явно не държеше бензина като колата е изгасена и се връщаше в резервоара. А иначе колата си вървеше.

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани