Проблеми с TPS, Дросел и Speed signal М52Б28ТУ - Решени
Модератор: Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблеми с TPS, Дросел и Speed signal М52Б28ТУ - Решени
Oбобщение:
Проблем 1: Забива носа, работи адски неравномерно и общо взето не може да се кара. Пали без никакъв проблем. На обороти работи равномерно, но ги държи с около 200 по-малко от обичайното.
- Решение: Почистване на дросел от нагар и мръсотия
Проблем 2: Спад на мощността в ниските обороти най-вече и повишен разход на гориво.
- Решение: Неработещ TPS, смяна на целият дросел, понеже отделно не се предлага.
Проблем 3: Липса на диагностична букса
- Решение: Навързване на OBD2 букса

Pin
1. +12V Ignition(in run or start) - 12V на контакт
4. CGND Chassis ground - Маса от купето
5. SGND Signal ground - Без него
7. ISO 9141-2 K-LINE engine (ISO-9141 and ISO-14230), automatic transmission diagnostic (in some models) - Пин 32 от букса X00004 на ECU-то Diagnosis signal TXD OBDII socket
8. ISO 9141-2 K-LINE IKE/KOMBI, ABS, ABS/ASR, ABS/ABD, ESP, DSC, Airbag and other electronic equipment - 17 пин на Х20 (кръглата букса)
9. TD/RPM Engine rotation speed - Пин 17 от букса X60004 - A Engine speed signal output (TD) OBDII socket
16. +12v Battery power
Проблем 4: Прексъвач на 5500 rpm и понижена мощност.
- Решение: Свързване на кабел от таблото с уредите(черно-бял, от най-дясната букса), до пин 22 на букса X60004(4-тата) на ECU-то
Здравейте!
Моторът е м52б28TUB от Е46. Появи се проблем.
Забива носа, работи адски неравномерно и общо взето не може да се кара. Пали без никакъв проблем. На обороти работи равномерно, но ги държи с около 200 по-малко от обичайното.
Преди 2-3 седмици, се появи за пръв път и тогава след 15-ина минути престой и няколко паления за проба се оправи.
Вчера, докато си карах, отново се появи. След изгасяне и палене отново, се оправи.
Днес след няколко такива прояви, накрая си остана в това положение.
До сега щях да съм го закачил на диагностика, но проблемът е, че когато моторът е слаган, диагностичната букса не е вързана...
Въпросите са ми следните:
1. Някой може ли да ми даде инструкции за навързване на буксата и самата букса само от този мотор ли може да се ползва?
2. Някой имал ли е подобен проблем и какво беше решението?
3. Има една букса, оставена свободно, която не знам за какво е, някой с идеи?


Благодаря предварително за помощта
Проблем 1: Забива носа, работи адски неравномерно и общо взето не може да се кара. Пали без никакъв проблем. На обороти работи равномерно, но ги държи с около 200 по-малко от обичайното.
- Решение: Почистване на дросел от нагар и мръсотия
Проблем 2: Спад на мощността в ниските обороти най-вече и повишен разход на гориво.
- Решение: Неработещ TPS, смяна на целият дросел, понеже отделно не се предлага.
Проблем 3: Липса на диагностична букса
- Решение: Навързване на OBD2 букса

Pin
1. +12V Ignition(in run or start) - 12V на контакт
4. CGND Chassis ground - Маса от купето
5. SGND Signal ground - Без него
7. ISO 9141-2 K-LINE engine (ISO-9141 and ISO-14230), automatic transmission diagnostic (in some models) - Пин 32 от букса X00004 на ECU-то Diagnosis signal TXD OBDII socket
8. ISO 9141-2 K-LINE IKE/KOMBI, ABS, ABS/ASR, ABS/ABD, ESP, DSC, Airbag and other electronic equipment - 17 пин на Х20 (кръглата букса)
9. TD/RPM Engine rotation speed - Пин 17 от букса X60004 - A Engine speed signal output (TD) OBDII socket
16. +12v Battery power
Проблем 4: Прексъвач на 5500 rpm и понижена мощност.
- Решение: Свързване на кабел от таблото с уредите(черно-бял, от най-дясната букса), до пин 22 на букса X60004(4-тата) на ECU-то
Здравейте!
Моторът е м52б28TUB от Е46. Появи се проблем.
Забива носа, работи адски неравномерно и общо взето не може да се кара. Пали без никакъв проблем. На обороти работи равномерно, но ги държи с около 200 по-малко от обичайното.
Преди 2-3 седмици, се появи за пръв път и тогава след 15-ина минути престой и няколко паления за проба се оправи.
Вчера, докато си карах, отново се появи. След изгасяне и палене отново, се оправи.
Днес след няколко такива прояви, накрая си остана в това положение.
До сега щях да съм го закачил на диагностика, но проблемът е, че когато моторът е слаган, диагностичната букса не е вързана...
Въпросите са ми следните:
1. Някой може ли да ми даде инструкции за навързване на буксата и самата букса само от този мотор ли може да се ползва?
2. Някой имал ли е подобен проблем и какво беше решението?
3. Има една букса, оставена свободно, която не знам за какво е, някой с идеи?


Благодаря предварително за помощта

Последна промяна Делян на 15 Юли 2015, 16:08, променена общо 17 пъти
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем с м52б28TUB
Като за начало си вържи диагностика.ако не знаеш кабелите ще ти ги кажа. Датчик колянов вал или някой от разпределителните те ебава.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с м52б28TUB
Буксата е с една клема, много е вероятно да е от датчика за налягането на маслото. Преди да свържеш диагностиката нищо не може да се каже със сигурност. Не са много кабелите, могат да се дръпнат директно от компа на мотора и да се пуснат към оригиналната ти букса.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем с м52б28TUB
Пин 1 - обороти
пин 14 -12 волта акумлатор
пимн 16 - 12 волта контакт
пин 19 маса
пин 15 RXD
pin 20 - TXD
................
Pin assignments at plug connector X60004
Pin Type Description / Signal type Connection /
Measuring notes
1 Not used
2 A Voltage signal, terminal 30h Instrument cluster Integrated electronic control unit (IKE)
3 A Activation, secondary air pump relay Secondary air pump relay
4 E Signal Electric fan Electric fan
5 Not used
6 Not used
7 M Ground Pedal position sensor
8 A Relay activation Pedal position sensor
9 E Antenna connector Pedal position sensor
10 A Activation, fuel pump relay (EKP) Fuel pump relay 1
11 Not used
12 M Ground Pedal position sensor
13 A Relay activation Pedal position sensor
14 E Antenna connector Pedal position sensor
15 Not used
16 Not used
17 A Engine speed signal output (TD) OBDII socket
18 M Negative activation for heating Diagnostic module, fuel tank leakage (for USA only)
19 E Signal Reversing light Instrument cluster Integrated electronic control unit (IKE)
20 A Signal, diagnostic module, fuel tank leakage pump Diagnostic module, fuel tank leakage (for USA only)
21 A Signal Oil level sensor Light module
22 E Rear right speed signal ABS/ASC control unit ABS/DSC control unit
23 E Signal Clutch switch Clutch switch RHD Clutch switch module LHD
24 E Brake light switch signal Brake light switch
25 Not used
26 E Voltage supply, terminal 15 Fuse F14
27 E Data link MFL Coil spring
28 E Brake light test signal Brake light switch
29 E A/C compressor signal Heating and A/C control module
30 A Signal, fuel tank leak diagnosis module valve Diagnostic module, fuel tank leakage (for USA only)
31 Not used
32 A Diagnosis signal TXD OBDII socket
33 E/A Communication link (EWS) Electronic immobilizer control unit (EWS)
34 Not used
35 Not used
36 E/A CAN-bus high CAN link
37 E/A CAN-bus low CAN link
38 M Ground Coolant outlet temperature sensor
39 E Signal Coolant outlet temperature sensor
40 Not used
Това са буксите на компа всички
Number X-pin, colour Description
X60001 9-pin, black Plug connector DME control unit Module 1
X60002 24-pin, black Plug connector DME control unit Module 2
X60003 52-pin, black Plug connector DME control unit Module 3
X60004 40-pin, black Plug connector DME control unit Module 4
X60005 9-pin, black Plug connector DME control unit Module 5
Pin assignments at plug connector X60001
Pin Type Description / Signal type Connection /
Measuring notes
1 E Activation Unloader relay terminal 15 Unloader relay terminal 15
2 Not used
3 Not used
4 M Ground Ground point Automatic transmission Ground connector
5 M Ground Ground connector
6 M Ground Ground connector
7 E Voltage supply terminal 30 B+ terminal point E-box
8 E Terminal 87 Fuse F2
9 Not used
Pin assignments at plug connector X60002
Pin Type Description / Signal type Connection /
Measuring notes
1 M Oxygen sensor ground Heated oxygen sensor 1 in front of catalytic converter
2 Not used
3 E/A CAN-bus low AGS transmission control unit
4 E/A CAN-bus high AGS transmission control unit
5 Not used
6 E/A Diagnostic link TXD AGS transmission control unit
7 M Oxygen sensor ground Heated oxygen sensor 1 behind catalytic converter
8 Not used
9 Not used
10 Not used
11 Not used
12 Not used
13 M Oxygen sensor ground Heated oxygen sensor 2 in front of catalytic converter
14 E Oxygen sensor signal Heated oxygen sensor 1 in front of catalytic converter
15 E Oxygen sensor signal Heated oxygen sensor 2 in front of catalytic converter
16 E Oxygen sensor signal Heated oxygen sensor 1 behind catalytic converter
17 Not used
18 E Oxygen sensor signal Heated oxygen sensor 2 behind catalytic converter
19 M Oxygen sensor ground Heated oxygen sensor 2 behind catalytic converter
20 M Ground Oxygen sensor heater Heated oxygen sensor 1 in front of catalytic converter
21 M Ground Oxygen sensor heater Heated oxygen sensor 2 in front of catalytic converter
22 M Ground Oxygen sensor heater Heated oxygen sensor 1 behind catalytic converter
23 M Negative activation DME relay
24 M Ground Oxygen sensor heater Heated oxygen sensor 2 behind catalytic converter
Pin assignments at plug connector X60003
Pin Type Description / Signal type Connection /
Measuring notes
1 E Signal, hot-film air mass meter Hot-film air mass meter
2 E Signal, camshaft sensor Camshaft sensor II
3 Not used
4 Not used
5 E Signal, camshaft sensor Camshaft sensor I
6 Not used
7 A Supply Electric throttle actuator Electric throttle actuator
8 E Signal, crankshaft sensor Crankshaft sensor
9 Not used
10 E Signal Electric throttle actuator Electric throttle actuator
11 Not used
12 Not used
13 Not used
14 Not used
15 M Camshaft sensor ground Camshaft sensor II
16 Not used
17 M Ground, hot-film air mass meter Hot-film air mass meter
18 M Camshaft sensor ground Camshaft sensor I
19 E Signal Electric throttle actuator Electric throttle actuator
20 M Ground Electric throttle actuator Electric throttle actuator
21 M Ground Crankshaft sensor
22 E Signal, temperature sensor Intake air temperature sensor
23 M Ground Intake air temperature sensor Intake air temperature sensor
24 E Signal, temperature sensor Dual temperature sensor
25 M Ground Dual temperature sensor Dual temperature sensor
26 Not used
27 A Signal Oil temperature sensor Oil temperature sensor
28 M Ground Oil temperature sensor Oil temperature sensor
29 E Sensor 1 signal Knock sensor
30 M Sensor ground Knock sensor
31 E Sensor 2 signal Knock sensor
32 M Sensor ground Knock sensor
33 M Negative activation Fuel injector 1 Fuel injector 1
34 M Negative activation Fuel injector 2 Fuel injector 2
35 M Negative activation Fuel injector 3 Fuel injector 3
36 M Negative activation Fuel injector 4 Fuel injector 4
37 M Negative activation Fuel injector 5 Fuel injector 5
38 M Negative activation Fuel injector 6 Fuel injector 6
39 Not used
40 A Injection signal VANOS inlet valve VANOS inlet valve
41 A Injection signal VANOS exhaust valve VANOS exhaust valve
42 A Injection signal Charcoal filter valve Charcoal filter valve
43 E Signal Electric throttle actuator Electric throttle actuator
44 E Signal Electric throttle actuator Electric throttle actuator
45 E Signal Thermostat, characteristic map cooling Thermostat, characteristic map cooling
46 A Idle actuator closing winding Idle actuator
47 A Idle actuator opening winding Idle actuator
48 M Shield, knock sensor Knock sensor
49 M Injection signal Valve, individual control intake system Valve, individual control intake system
50 Not used
51 Not used
52 M Injection signal Secondary air pump valve Secondary air pump valve
Pin assignments at plug connector X60004
Pin Type Description / Signal type Connection /
Measuring notes
1 Not used
2 A Voltage signal, terminal 30h Instrument cluster Integrated electronic control unit (IKE)
3 A Activation, secondary air pump relay Secondary air pump relay
4 E Signal Electric fan Electric fan
5 Not used
6 Not used
7 M Ground Pedal position sensor
8 A Relay activation Pedal position sensor
9 E Antenna connector Pedal position sensor
10 A Activation, fuel pump relay (EKP) Fuel pump relay 1
11 Not used
12 M Ground Pedal position sensor
13 A Relay activation Pedal position sensor
14 E Antenna connector Pedal position sensor
15 Not used
16 Not used
17 A Engine speed signal output (TD) OBDII socket
18 M Negative activation for heating Diagnostic module, fuel tank leakage (for USA only)
19 E Signal Reversing light Instrument cluster Integrated electronic control unit (IKE)
20 A Signal, diagnostic module, fuel tank leakage pump Diagnostic module, fuel tank leakage (for USA only)
21 A Signal Oil level sensor Light module
22 E Rear right speed signal ABS/ASC control unit ABS/DSC control unit
23 E Signal Clutch switch Clutch switch RHD Clutch switch module LHD
24 E Brake light switch signal Brake light switch
25 Not used
26 E Voltage supply, terminal 15 Fuse F14
27 E Data link MFL Coil spring
28 E Brake light test signal Brake light switch
29 E A/C compressor signal Heating and A/C control module
30 A Signal, fuel tank leak diagnosis module valve Diagnostic module, fuel tank leakage (for USA only)
31 Not used
32 A Diagnosis signal TXD OBDII socket
33 E/A Communication link (EWS) Electronic immobilizer control unit (EWS)
34 Not used
35 Not used
36 E/A CAN-bus high CAN link
37 E/A CAN-bus low CAN link
38 M Ground Coolant outlet temperature sensor
39 E Signal Coolant outlet temperature sensor
40 Not used
Pin assignments at plug connector X60005
Pin Type Description / Signal type Connection /
Measuring notes
1 A Suignal, terminal 1 Ignition coil 3
2 A Suignal, terminal 1 Ignition coil 2
3 A Suignal, terminal 1 Ignition coil 1
4 Not used
5 M Ground Ground connector
6 M Ground Ground point
7 A Suignal, terminal 1 Ignition coil 6
8 A Suignal, terminal 1 Ignition coil 5
9 A Suignal, terminal 1 Ignition coil 4
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Проблем с м52б28TUB
Благодаря ти, Жико
Почивните дни се заемам с мунинга
Бих искал само да уточня нещата, за по-сигурно, че не съм най-големия майстор
1. Пин 1(Обороти) - този сигнал от тук ли да го взема: 17 A Engine speed signal output (TD) OBDII socket
2. Пин 14(12V постоянни) - Тук е ясно
3. Пин 16(12V контакт) - Тук е ясно
4. Пин 19(Маса) - Тук е ясно
5. Пин 15(RXD) - Не разбрах къде да го свържа
6. Пин 20(ТXD) - 32 A Diagnosis signal TXD OBDII socket

Почивните дни се заемам с мунинга

Бих искал само да уточня нещата, за по-сигурно, че не съм най-големия майстор

1. Пин 1(Обороти) - този сигнал от тук ли да го взема: 17 A Engine speed signal output (TD) OBDII socket
2. Пин 14(12V постоянни) - Тук е ясно
3. Пин 16(12V контакт) - Тук е ясно
4. Пин 19(Маса) - Тук е ясно
5. Пин 15(RXD) - Не разбрах къде да го свържа
6. Пин 20(ТXD) - 32 A Diagnosis signal TXD OBDII socket
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем с м52б28TUB
20-ти контактный круглый разъем (ads 20 pin)
1) Сигнал оборотов
2) Линия CAN High
3) Линия CAN Low
4) Screen
6) Диагностика SRS / Speed A
7) Ножка для сброса сервисных интервалов (Oil service иInspection)
11) Внешнее включение стартера
12) Сигнал работы генератора (реле зарядки аккумулятора). Линия 61
14) Питание АКБ +12В. Линия 30
15) L-линия диагностики
16) Кислородный датчик
17) K-линия диагностики
18) Motronic Programming Voltage, PGSP
19) Масса, Линия 31
20) K-линия диагностики
15-ти контактный круглый разъем (bmw 15 pin)
1) Земля
4) Датчик температуры
5) Кислородный датчик
6) Диагностика SRS
7) Ножка для сброса сервисных интервалов (Oil service и Inspection)

9) Экранировка
10) Датчик положения коленвала (-)
11) Внешнее включение стартера
12) Сигнал работы генератора (реле зарядки аккумулятора)
13) Сигнал включенного зажигания
14) Питание (АКБ)
15) Питание системы зажигания
16-ти контактный трапециевидный разъем OBD-II (bmw Obd-2 16-pin)
1) Питание +12В, контур 15
4) Заземление кузова
5) Сигнальное заземление
6) Линия CAN-High, J-2284
7) К-линия диагностики DME (двигатель, прот. ISO-9141 иISO-14230), на некоторых моделях диагностика автоматической коробки передач

9) TD/RPM - Сигнал оборотов двигателя
14) Линия CAN-Low, J-2284
15) L-линия диагностики (ISO 9141-2 и ISO/DIS 14230-4)
16) Питание +12В от АКБ
Вържи си тая която са ти пратили направо. Пак ще стане , виж дали имаш Кан кабелите двата 36 и 37 пин. те са важните.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Проблем с м52б28TUB
Благодаря, значи ще пробвам да вържа буксата ОБД2, която ми изпратиха:



Имам нужда от още малко пояснения, като за индианец
Pin
1. +12V Ignition(in run or start) - Това първо положение на ключа ли е или контакт?
4. CGND Chassis ground - Маса от купето(Тук е ясно)
5. SGND Signal ground - Каква е разликата от Пин 4?
7. ISO 9141-2 K-LINE engine (ISO-9141 and ISO-14230), automatic transmission diagnostic (in some models) - Този пин тук ли да го свръжа? : Пин 32 A Diagnosis signal TXD OBDII socket ?
8. ISO 9141-2 K-LINE IKE/KOMBI, ABS, ABS/ASR, ABS/ABD, ESP, DSC, Airbag and other electronic equipment - Този?
9. TD/RPM Engine rotation speed - Пин 17 A Engine speed signal output (TD) OBDII socket
16. +12v Battery power
Благодаря предварително



Имам нужда от още малко пояснения, като за индианец

Pin
1. +12V Ignition(in run or start) - Това първо положение на ключа ли е или контакт?
4. CGND Chassis ground - Маса от купето(Тук е ясно)
5. SGND Signal ground - Каква е разликата от Пин 4?
7. ISO 9141-2 K-LINE engine (ISO-9141 and ISO-14230), automatic transmission diagnostic (in some models) - Този пин тук ли да го свръжа? : Пин 32 A Diagnosis signal TXD OBDII socket ?
8. ISO 9141-2 K-LINE IKE/KOMBI, ABS, ABS/ASR, ABS/ABD, ESP, DSC, Airbag and other electronic equipment - Този?
9. TD/RPM Engine rotation speed - Пин 17 A Engine speed signal output (TD) OBDII socket
16. +12v Battery power
Благодаря предварително

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем с м52б28TUB
Виж първо на 6004 какво има , на 36 и 37 пин имаш ли жици. Ако има тях вържи.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Проблем с м52б28TUB
На 20 пиновата диагностична букса ходят два кабела бяло виолетов за диагностиката от екуто , а другият идва от х20 тои е за диагностиката на модулите в купето мисля че на диагностичната букса е на 15 пин (живко където ме пита в фб) но за най сигурно ще кажа довечера като седна пред компютъра. До колкото за забиването на двигателя знаеш ли дали го е правил този номер в предишното купе,ако е отварян е възможно да не е зацепен правилно ваноса.

Re: Проблем с м52б28TUB
До колкото знам не е имал проблеми мотора и не е отварян.
Ще погледна довечера, дали ги имам 36 и 37. Ако ги имам, би следвало да ги свържа на пин 6 и пин 14, които обаче ги няма на буксата. Съответно трябва да ги сложа ли и в такъв случай? Също и ако ползвам тях, нещо отпада ли от другите пинове?
Някой по въпросите ми в червено?
Ще погледна довечера, дали ги имам 36 и 37. Ако ги имам, би следвало да ги свържа на пин 6 и пин 14, които обаче ги няма на буксата. Съответно трябва да ги сложа ли и в такъв случай? Също и ако ползвам тях, нещо отпада ли от другите пинове?
Някой по въпросите ми в червено?
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Проблем с м52б28TUB
Колега ето ти по пояснителна схема на ОБД2 , само това са пиновете който трябва да вържеш и всичко ще е както трябва
пин 9 отива на 17 пин на букса х60004 , а пин 7 отива на пин 32 пак на х60004 , другите мисля че ще се досетиш къде са 


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Re: Проблем с м52б28TUB
ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ написа:Виж първо на 6004 какво има , на 36 и 37 пин имаш ли жици. Ако има тях вържи.
Днес проверих - имам ги и двата.
1. +12V Ignition(in run or start)
4. CGND Chassis ground
5. SGND Signal ground
7. ISO 9141-2 K-LINE engine (ISO-9141 and ISO-14230), automatic transmission diagnostic (in some models) -
8. ISO 9141-2 K-LINE IKE/KOMBI, ABS, ABS/ASR, ABS/ABD, ESP, DSC, Airbag and other electronic equipment - Този?
9. TD/RPM Engine rotation speed - Пин 17 A Engine speed signal output (TD) OBDII socket
16. +12v Battery power
Въпросните
36. E/A CAN-bus high CAN link
37. E/A CAN-bus low CAN link
на 7 и 8 от ОБД2-ката ли ги връзвам и кой къде?
- Войводата
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 28.12.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: на дядо си е30ската
- Мечтае да кара: подводница с шпер
Re: Проблем с м52б28TUB
36. E/A CAN-bus high CAN link
37. E/A CAN-bus low CAN link
на 7 и 8 от ОБД2-ката ли ги връзвам и кой къде?
Тези двата въпросни кабела не играят никаква игра с ОБД2. а щом ги имаш ако имаш на буксата Х20 кабели на пин 1 и пин 2 се връзват по следния начин пин 37 от х60004 отива на пин 1 на Х20 и следователно пин 36 от 60004 отива на пин 2 на Х20. Това се връзва когато колата има АСЦ

П.С. за ОБД2 това е връзването което описах по горе


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем с м52б28TUB
Ясно, благодаря за помощта, колеги
Не разбрах само на пин 8 от къде да му взема сигнал.
8. ISO 9141-2 K-LINE IKE/KOMBI, ABS, ABS/ASR, ABS/ABD, ESP, DSC, Airbag and other electronic equipment

Не разбрах само на пин 8 от къде да му взема сигнал.
8. ISO 9141-2 K-LINE IKE/KOMBI, ABS, ABS/ASR, ABS/ABD, ESP, DSC, Airbag and other electronic equipment
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани