Проблем с дневния километраж и плафон
Модератор: Технически модератори
38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Проблем с дневния километраж и плафон
Добър вечер.От 4 дена съм собственик на Е34 комби и имам проблем с дневния километраж който се занулява през няколко паления и плафонът не свети на отворена врата на което и да е положение на копчето. Благодаря предварително.
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- red_bull92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Проблем с дневния километраж и плафон
За километража не знам, но за плафона като за начало го отвори и виж крушката дали не е изгоряла и, ако не е провери някой от бушоните дали не е изгорял 

Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Re: Проблем с дневния километраж и плафон
Батериите някакви специални ли са ,защото 8 години карах Е30 и такова нещо не съм сменял и това електролити какво представлява.За плафоните може би не се изразих правилно, на едното положение на копчето светят постоянно ,а аз искам когато си отворя вратата тогава да святкат и после да си изгасят 

BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблем с дневния километраж и плафон
За ауто-то на плафоните виж 21-ви бушон читав ли е.
П.П. Таблата с механични броячи имат батерии. Ти си с дигиталното.
П.П. Таблата с механични броячи имат батерии. Ти си с дигиталното.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Re: Проблем с дневния километраж и плафон
Бушона е здрав ,пробвах и с друг ,но без успех . Когато заключа светват копчетата за ел. прозорците и после си угасват обаче плафоните не работят.
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Проблем с дневния километраж и плафон
M-TEAM написа:... и това електролити какво представлява.
Кондензатори с полюси
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- Dimitar_VN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 17.09.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525д
Re: Проблем с дневния километраж и плафон
Аз съм със същия проблем на плафоните.Светят само ако ги пусна от копчето,като отворя вратата не работят , също така и гонга не работи както и часовника не свети сменях лампички втори малък борд сложих пак не става....И тия коли дека им стоят антените бре?
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблем с дневния километраж и плафон
Захранването на крушките на борда идва от ключа на светлините и минава през подсветката на таблото /димера/ - сиво-червен кабел, след димера дели за сума ти светулки - ако имаш проблем в димера няма да ти светят и копчелъците по таблото плюс трите крушки на таблото. Замери идва ли ток само по кабелчето със същия цвят на буксата на борда при контакт - поне ориентация за проблема да имаш.
За плафоните - проблем с други светлини има ли, габарити, крушка над номера...Ако не - нещата идват до контактора в централния плафон на авто-степен. Най-лесно е да се замери има ли ток на жълто-синята жица при авто-степен и на отворена врата. Оттам нататък седи само релейния модул.
За гонга - не е бушон щото няма да бачкат още сума ти работи, пак мерни иде ли точец до него, той ли си е отишъл....
А за антената - а сети се де...
За плафоните - проблем с други светлини има ли, габарити, крушка над номера...Ако не - нещата идват до контактора в централния плафон на авто-степен. Най-лесно е да се замери има ли ток на жълто-синята жица при авто-степен и на отворена врата. Оттам нататък седи само релейния модул.
За гонга - не е бушон щото няма да бачкат още сума ти работи, пак мерни иде ли точец до него, той ли си е отишъл....
А за антената - а сети се де...

Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- Dimitar_VN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 17.09.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525д
Re: Проблем с дневния километраж и плафон
Благодаря за насоките колега.По принцип всичко свети.Свалих го аз тоя плафон,интересното е че всичко е запоено и няма букса
.А за борда и гонга ще си поиграя,ще взема втори гонг за проба и да питам само една ли трябва да е буксата за него, тъй като е с две гнезда ,а аз разполагам само с голямата букса.Аз я отварях да правя климатроника, но не успях пак ми изпотява стъклото и на пролет ще си играя с това на ново и за последно
.
А за антената сигурно е вътрешна
Другото което искам да попитам под задната седалка има една кутия с бушони и капаченце под което се крият още бушони.Тези под капака са 30А 32в единия беше изгорял сложих 25а и за мои кеф нагревателите на задното стъкло тръгнаха да работят отново
, а тези които капака не ги закрива са със същите стойности но единият го няма , а има гнездо за бушон сложих първо 25амперовия дадох на контакт и нямаше ефект.Тъпото е че всичко пише на италиански ,някой ако знае тези бушончета за какво са там ще съм блогодарен ако сподели.
Благодаря предварително колеги


А за антената сигурно е вътрешна


Благодаря предварително колеги

- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Re: Проблем с дневния километраж и плафон
Така днес установих ,копчето е дадено на най предна позиция и святкат плафоните само когато угася колата . Авто степента копчето на средата ли трябва да е?
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблем с дневния километраж и плафон
Не, натиснато копче към предното стъкло. В средата е ръчно пускане, назад към тавана - изключен.
Последна промяна The Heartlistener на 17 Дек 2014, 22:47, променена общо 1 път
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 958
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Проблем с дневния километраж и плафон
The Heartlistener написа:Не, натиснато копче към предното стъкло. В средата е ръчно пускане, назад към тавана - изключени.
Към тавана е ръчно, по средата е изключено, към стъклото - ауто
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблем с дневния километраж и плафон
datchko написа:The Heartlistener написа:Не, натиснато копче към предното стъкло. В средата е ръчно пускане, назад към тавана - изключени.
Към тавана е ръчно, по средата е изключено, към стъклото - ауто

Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с дневния километраж и плафон
The Heartlistener написа:datchko написа:The Heartlistener написа:Не, натиснато копче към предното стъкло. В средата е ръчно пускане, назад към тавана - изключени.
Към тавана е ръчно, по средата е изключено, към стъклото - ауто
Прав си, моя грешка.
Освен ако някой не е обърнал плафона през годините.
И започнете да си четете книжките на колите!


38 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани