Относно хидравлика

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Относно хидравлика

Мнение от slavianko » 07 Окт 2014, 23:36

Колеги трябва ми схема на връзване на нивоматна хидравлична помпа. Взел съм такава поради ред причини но тя е конструктивно малко по различна. Захващането е еднакво към блока но има още един отвор заради нивомата. Искам да видя как да я подвържа към моя двигател и кой от трите отвора трябва да запуша или байпасирам.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Относно хидравлика

Мнение от cod-cdbp » 07 Окт 2014, 23:50

slavianko написа:Колеги трябва ми схема на връзване на нивоматна хидравлична помпа. Взел съм такава поради ред причини но тя е конструктивно малко по различна. Захващането е еднакво към блока но има още един отвор заради нивомата. Искам да видя как да я подвържа към моя двигател и кой от трите отвора трябва да запуша или байпасирам.


Задължително байпас, инаще ще протече от всички възможни места. ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Относно хидравлика

Мнение от slavianko » 08 Окт 2014, 0:10

Не съм напълно убеден че третия отвор тряя се байпасира но и не споря че е така. Точно затова обаче искам да видя схемата на свързване. А и оригинално само има изход за нивомата без вход обратно. Или на самия нивомат да има някакъв клапан или не знам точно как защото не съм запознат изобщо с тая екстра
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Относно хидравлика

Мнение от vladobate » 08 Окт 2014, 7:43

На изхода към нивомата , на самия маркуч за високо налягане има вграден клапан , който най-вероятно не позволява връщане към помпата. Схемата в Риъла не ти ли върши работа .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Относно хидравлика

Мнение от slavianko » 08 Окт 2014, 17:24

vladobate написа:На изхода към нивомата , на самия маркуч за високо налягане има вграден клапан , който най-вероятно не позволява връщане към помпата. Схемата в Риъла не ти ли върши работа .

В риъла така и не намерих за нивоматна помпа. Има само като моята оригиналната
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Относно хидравлика

Мнение от vladobate » 08 Окт 2014, 17:45


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: Относно хидравлика

Мнение от hell's angel » 08 Окт 2014, 18:03

Аз, доколкото помня в Е34 с нивомат имаше два варианта. Единия, на дъртите, беше с отделна ел. помпа за нивомата. Другия вариант е с помпа тандем- т.е. в един корпус са две помпи(хидравлика и нивомат) с общо задвижване и се захранват от един резервоар с масло. Тая на нивомата, маслото го връща от кантара през отделен маркуч пак в общия резервоар. Затова и отворите са три :D
Ubi dubium, ibi libertas

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Относно хидравлика

Мнение от slavianko » 08 Окт 2014, 19:25

vladobate написа:Само това http://bmwfans.info/parts-catalog/E34-T ... ing_front/
Да помпата е такава но нищо не можах да разбера от тая схема. :(
hell's angel написа:Аз, доколкото помня в Е34 с нивомат имаше два варианта. Единия, на дъртите, беше с отделна ел. помпа за нивомата. Другия вариант е с помпа тандем- т.е. в един корпус са две помпи(хидравлика и нивомат) с общо задвижване и се захранват от един резервоар с масло. Тая на нивомата, маслото го връща от кантара през отделен маркуч пак в общия резервоар. Затова и отворите са три :D
Ако е като вторият вариянт ще му пусна един маркуч от излишният /нивоматен/ отвор и ще го вкарам пак в казанчето да си се върти. Иска ми се обаче да видя схема щото сега и не знам кой отвор за къде ще е.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: Относно хидравлика

Мнение от hell's angel » 08 Окт 2014, 20:30

:yes: Точно, хората който си махат нивомата така го връзват.

Изображение

Черната тапа отдолу на картинката - нивомата.
Червената - хидравликата.
Отгоре, на картинката, в почти :mrgreen: перпендикулярна равнина на другите два отвора - казанчето.

Струва ми се, че има и друг вариант помпи, но нивоматната е винаги отпред към шайбата ;)
Ubi dubium, ibi libertas

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Относно хидравлика

Мнение от vladobate » 08 Окт 2014, 21:53

За мен това е абсурдно. Не може изход от помпата който е високо налягане да го шибнеш директно в казанчето, ще има експлозия.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Относно хидравлика

Мнение от slavianko » 08 Окт 2014, 22:47

vladobate написа:За мен това е абсурдно. Не може изход от помпата който е високо налягане да го шибнеш директно в казанчето, ще има експлозия.

Дай идея колега. Приемам предложения и съвети. :)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: Относно хидравлика

Мнение от hell's angel » 09 Окт 2014, 1:01

:mhihi: :mhihi: :mhihi:

Китовете за махане на нивомата вървят с U тръба, да свържеш двете линии преди регулатора или направо в моторния отсек. Обаче, vladobate може и да е прав, щото ти другата карантия от SLS я нямаш :mrgreen: В bmwfans казанчетата най-малкото са различни ....Та ето и друг вариант :

About the SLS, on 50% of the cars, the pump modification is simple. There's a big plug with a + on it on the sandwich section of the pump where the SLS lines route from, if you screw that out with a big cross- or flat blade screwdriver, take out the pivot pin and spring and it no longer builds pressure there. There's a camshaft inside the pump with two cams, one for the power steering and the second one directly below the + plug which pressurizes the SLS.
On the other cars, this plug does not exist. In that case, the pump must me taken apart and the cam grinded off, however it would be better to get the other type pump. On 3.6's these pumps are both being used simultaniously so there's no telling which you have apart from looking at it . My experience is that most US cars have the 'good' pump. You can simply take the whole SLS hosing off the pump, block the return into the cannister and done. And cap off the SLS opening in the pump ofcourse.
Ubi dubium, ibi libertas

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Относно хидравлика

Мнение от slavianko » 09 Окт 2014, 22:20

Ако разбирах и Английски щеше да е добре. :) Благодаря колега. Ще видя кой може да ми преведе текста че тия преводачи в гугъла са отврат
Последна промяна slavianko на 09 Окт 2014, 23:10, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Относно хидравлика

Мнение от Хаос » 09 Окт 2014, 22:38

About the SLS, on 50% of the cars, the pump modification is simple. There's a big plug with a + on it on the sandwich section of the pump where the SLS lines route from, if you screw that out with a big cross- or flat blade screwdriver, take out the pivot pin and spring and it no longer builds pressure there. There's a camshaft inside the pump with two cams, one for the power steering and the second one directly below the + plug which pressurizes the SLS.
On the other cars, this plug does not exist. In that case, the pump must me taken apart and the cam grinded off, however it would be better to get the other type pump. On 3.6's these pumps are both being used simultaniously so there's no telling which you have apart from looking at it . My experience is that most US cars have the 'good' pump. You can simply take the whole SLS hosing off the pump, block the return into the cannister and done. And cap off the SLS opening in the pump ofcourse.

За нивомата: при около 50% от колите модификацията на помпата е проста. Има голяма тапа с + на нея в частта от помпата откъдето тръгват нивоматните магистрали, ако я отвиете можете да махнете направляващия щифт и пружина и в тази точка налягане повече не се генерира. Има разпределителен вал в помпата с 2 чела - едно за волана и второ за нивомата, директно под ПЛЮС-а (+).
На други коли няма такава тапа. В такъв случай помпата трябва да бъде разглобена и валът престърган. Най-добре е да вземете другия тип помпа. На 3.6 моторите има и от двата вида помпи, така че няма начин да кажете кой тип е вашата, преди да я погледнете. Според моя опит, повечето щатски коли имат от "лесната" помпа. Можете просто да премахнете цялата нивоматна инсталация от помпата нататък, да блокирате връщането в казанчето и сте готови. И да затапите нивоматния отвор в помпата, разбира се.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: Относно хидравлика

Мнение от slavianko » 09 Окт 2014, 23:14

Колега изключително много ти благодаря. :bowdown: :bowdown:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook