електрическата перка
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
електрическата перка
Къде е датчика, дето пуска перката(тая пред радиаторите)?
От няколко дена гледам, че бебето отива към 12 и 1 като пуста климата, а въпросната перка не тръгва ни на 1 ни на 2 втора скорост. В събота давах колата на един приятел и той каза, че я оставил да тропа 10 мин на място с пуснат климат и температурата стигнала до първо деление след 12 и вика ни перка се чува ни нищо.
Идейки де е датчика?
Благодаря!
От няколко дена гледам, че бебето отива към 12 и 1 като пуста климата, а въпросната перка не тръгва ни на 1 ни на 2 втора скорост. В събота давах колата на един приятел и той каза, че я оставил да тропа 10 мин на място с пуснат климат и температурата стигнала до първо деление след 12 и вика ни перка се чува ни нищо.
Идейки де е датчика?
Благодаря!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
на самия воден радиатор от дясната страна - една пишка с 3 кабелчета. също така провери бушоните и едно реле има за перката! потърси пуснал съм и снимка кое точно е релето 


- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
stanchev написа:на самия воден радиатор от дясната страна - една пишка с 3 кабелчета. също така провери бушоните и едно реле има за перката! потърси пуснал съм и снимка кое точно е релето
Да, аз твоята тама преди я четах, но не разбрах от къде хваща температурата. Ей сега отивам да видя какво ще стане.
Благодарност!
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
зравеите
, та по темата > ел. перката трябва да върти на 1-ва степен винаги когато вкючи компресора на климатика.
провери резистора на перката които се намира на самия и корпус и представлява един керамичен правоъгълник, ако е прекъснал перка нема да връте.
Успех.

провери резистора на перката които се намира на самия и корпус и представлява един керамичен правоъгълник, ако е прекъснал перка нема да връте.
Успех.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
.
моита е без перка за климата... свалена е преди да я купя, но въпреки това никога не е дигала над 90 градуса..., колкото и да я ръ4кам...
климата работи но явно може о6те по добре... така4е ако някои има или знае откъде да си купя пер4ица на добра цена да казва... имам една от 525 ама е друго захва6тането за радиатора и нестава...
климата работи но явно може о6те по добре... така4е ако някои има или знае откъде да си купя пер4ица на добра цена да казва... имам една от 525 ама е друго захва6тането за радиатора и нестава...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Такааа:
1. Вентилатор-здрав, работи.
2. Съпротивление-здраво, работи.
3. Бушон-здрав.
4. Реле-здраво, включва.
5. Датчик(намерих го
), здрав и дава две различни съпротивления.
При номера с кламерчето вентилатора не тръгна.
Някви идейки? Кабелче нещо ли да търся скъсано или има и друга някоя джуджавка дето съм я изтървал?
Благодаря!
1. Вентилатор-здрав, работи.
2. Съпротивление-здраво, работи.
3. Бушон-здрав.
4. Реле-здраво, включва.
5. Датчик(намерих го

При номера с кламерчето вентилатора не тръгна.
Някви идейки? Кабелче нещо ли да търся скъсано или има и друга някоя джуджавка дето съм я изтървал?

Благодаря!

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
някаде има прекъсната верига трагни по кабелите на бушона и наи вече обарни внимание на неговите кабели които са отдолу малко е кофти разглобяването на бушонното табло ама без нерви ще се справиш,понякога точно там се скапват връзките особенно ако бушона е грял поради някаква причина, провери и масата на перката може тя да ти липсва виж също дали има напрежение до куплонга на датчика на радиатора.
Успех
Успех
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
маречков написа:Такааа:
1. Вентилатор-здрав, работи.
............................................................
При номера с кламерчето вентилатора не тръгна.
как го пробва вентилатора, че работи?

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
stanchev написа:маречков написа:Такааа:
1. Вентилатор-здрав, работи.
............................................................
При номера с кламерчето вентилатора не тръгна.
как го пробва вентилатора, че работи?
Ами като му подадох директно на куплунга, който е на вентилатора и си завъртяха и двете степени.
Имам съмнения в кабелите дето ходят до датчика на радиатора, някои да знае къде им е другия край, че да прозвъня веригата?
днеска при моя монтиор един си купи за 50
днеска при моя монтиор един си купи за 50
термостат с датчик !!!
) и тои го съветваше да си земе без ... защотото като се разглоби и се къса и бла бла ама при него има един с датчик секонд ханд
термостат с датчик !!!

31 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани