Топлото време и хидравликата

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1817
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Топлото време и хидравликата

Мнение от ивчо » 11 Юли 2014, 20:51

Такаааааа, забелязах че след много шофиране в градски условия (около час и нещо в жегите), въртенето на волана се затруднява ! Същото изчезва щом колата преседи 20-30 минути !
Утре мисля да сваля/откача казанчето, да вкарам маркуча (с въздух разбира се) и да промия/продухам малко системата !
И понеже около казанчето е омаслено, ще го комбинирам и с малко миене тук и там - че много дразни !
И понеже бронята ще пада, се чудя дали да не подмия и водният радиатор :roll:
Препарати има всякакви и все хубави !
Хидравлична мисля да втъкна 6162 по Феби (зелена такава), съдейки по тази която в момента е в системата (отново зелена)
Аммм, питането е - има ли нещо с което трябва да внимавам при откачането на маркучите от казанчето !?
Него да го промивам ли (знам че в него е филтърът, но 70 лв не ми се дават точно сега, а и ги нямам :mhihi: :evil: :evil: ) ?
Да свалям ли "серпентината" пред водният радиатор и да в промивам вътрешно и нея !?
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Топлото време и хидравликата

Мнение от mfandakov » 11 Юли 2014, 21:17

Аз я правих тази профилактика мих тръби,охладителя,рейка,помпа какво ли не налях хубаво масло и разбрах едно че опряло ли е до това да мислиш за профилактика значи си изтървал нещата.И накрая пак сменяш помпа и ново казанче с маркучи :mhihi: Успех дано решиш проблема само с миене
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Топлото време и хидравликата

Мнение от cod-cdbp » 11 Юли 2014, 21:26

Преди профилактиката бегом към Дару за ремонтен комплект за помпата - само това помага, освен монтажа на липсващата серпентина, защото колата е от бала на Хитлер :mhihi:
Комплекта е почти универсален, макар по номер да излиза релевантен само за ограничен кръг от модели.
И би трябвало да си с АТF DII, a не CHF масло, не че ще усетиш разлика де. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Цък фотка:
Изображение
Цък номерче:
32411135880

ПС Знам че е цифромания, но си заслужава :winky: След малко ровене се оказа, че има и други номерчета за разни други модели, които просто имат по-малко оплътнения в комплекта.
За ремонта на помпата може да ти ударя едно рамо 8)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E39 528I
Мечтае да кара: ///Мъ 5

Re: Топлото време и хидравликата

Мнение от KUMHO » 11 Юли 2014, 21:51

Най вероятно само със смяна на ново масло ще си решиш проблема. На 100% трябва да е правилното масло и най-вече заради температурните граници. Аз пробвах с хидр. масло ако не се лъжа беше до 100 или 110 градуса и след няколко километра каране в града започват аномалии ту твърд волан , ту много лек и някакви страни шумове от кутията . Тъка няколко дена докато ми дойде точното масло ( 130 градуса ) и сега нямам вече никакви проблеми . Разбира се не само градусите са важни , но това вече е друга тема. Просто си загрява много и като е старо маслото много по рано си губи смазочните с-ва .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1817
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Топлото време и хидравликата

Мнение от ивчо » 12 Юли 2014, 8:47

Ами нямам надпис за АТФ, а казанчето е ZF .. Тях ги знам че са с зелено масло, такова е и вътре !
Не че няма да е и помпата проблемна, но когато е студено няма ядове !
Плюс че надали е сменявано когато и да било ...
Едно ново няма да и се отрази зле :)
Сега я почвам и ще видим кое и как :bchug:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: Топлото време и хидравликата

Мнение от alchohol » 12 Юли 2014, 14:25

Абе защо зелено масло, не трябва ли а е ATF червено. А това, че затяга при повече градско, определено означава че помпето има кусур. При мен преди да избуши беше така.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1817
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Топлото време и хидравликата

Мнение от ивчо » 12 Юли 2014, 17:14

Шшшшшшшшшшшшшшшшшшшшшшш, пепел ти на устата па ти :mhihi: :twisted:
Що зелено .... Защото така ми се видя преди три дни когато му вдигнах мерника, и си отвих капачката и хоп на пръстчето ...
Днес топнах една хартийка в единият маркуч, и то се червенеееееее както аз сега та и повече :oops: :mhihi:
Червено си е !
Кило и малко отиде, но защо да ме пита дяволът не си поръчах оем "дихтухгите" на маркучите към помпата и кутията ??? :evil:
Вюрта нещо ме съмнява че го стягах повече за да уплътни, но така или иначе мисля да и направя нещо като промивка с това масло и после пак new !
Има маааалка промяна откъм въртенето :mhihi:
След седмица ще видим как ще е положението отново :)
И вече с нови оем дихтунги :yes:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 18.07.2007
Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20

Re: Топлото време и хидравликата

Мнение от intention » 17 Юли 2014, 13:27

Хубаво трябва да се гледа какво маслото!
Моето е зелено на М50 Б20 без ванус 91ва и обиколих цял Бургас най - накрая намерих бяло шише със зелена капачка на Феби май беше...
Ако случайно се сгреши маслото се почва една симфония на цигулки ... скърцане ... че може и на по-зле да отиде!
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .


Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 17.02.2009

Re: Топлото време и хидравликата

Мнение от Хаос » 17 Юли 2014, 14:45

маслото не е ли CHF 11S?
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Топлото време и хидравликата

Мнение от Митко Стоянов » 17 Юли 2014, 15:43

Хаос написа:маслото не е ли CHF 11S?
Това е само за нивоматните, останалите са със стандартен червен ATF.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: Топлото време и хидравликата

Мнение от TheBoss » 17 Юли 2014, 20:08

Митко Стоянов написа:
Хаос написа:маслото не е ли CHF 11S?
Това е само за нивоматните, останалите са със стандартен червен ATF.


Тц, и за сервотрониците! :!:
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook