Топлото време и хидравликата
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1817
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Топлото време и хидравликата
Такаааааа, забелязах че след много шофиране в градски условия (около час и нещо в жегите), въртенето на волана се затруднява ! Същото изчезва щом колата преседи 20-30 минути !
Утре мисля да сваля/откача казанчето, да вкарам маркуча (с въздух разбира се) и да промия/продухам малко системата !
И понеже около казанчето е омаслено, ще го комбинирам и с малко миене тук и там - че много дразни !
И понеже бронята ще пада, се чудя дали да не подмия и водният радиатор
Препарати има всякакви и все хубави !
Хидравлична мисля да втъкна 6162 по Феби (зелена такава), съдейки по тази която в момента е в системата (отново зелена)
Аммм, питането е - има ли нещо с което трябва да внимавам при откачането на маркучите от казанчето !?
Него да го промивам ли (знам че в него е филтърът, но 70 лв не ми се дават точно сега, а и ги нямам
) ?
Да свалям ли "серпентината" пред водният радиатор и да в промивам вътрешно и нея !?
Утре мисля да сваля/откача казанчето, да вкарам маркуча (с въздух разбира се) и да промия/продухам малко системата !
И понеже около казанчето е омаслено, ще го комбинирам и с малко миене тук и там - че много дразни !
И понеже бронята ще пада, се чудя дали да не подмия и водният радиатор

Препарати има всякакви и все хубави !
Хидравлична мисля да втъкна 6162 по Феби (зелена такава), съдейки по тази която в момента е в системата (отново зелена)
Аммм, питането е - има ли нещо с което трябва да внимавам при откачането на маркучите от казанчето !?
Него да го промивам ли (знам че в него е филтърът, но 70 лв не ми се дават точно сега, а и ги нямам



Да свалям ли "серпентината" пред водният радиатор и да в промивам вътрешно и нея !?
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- mfandakov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: Топлото време и хидравликата
Аз я правих тази профилактика мих тръби,охладителя,рейка,помпа какво ли не налях хубаво масло и разбрах едно че опряло ли е до това да мислиш за профилактика значи си изтървал нещата.И накрая пак сменяш помпа и ново казанче с маркучи
Успех дано решиш проблема само с миене

В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Топлото време и хидравликата
Преди профилактиката бегом към Дару за ремонтен комплект за помпата - само това помага, освен монтажа на липсващата серпентина, защото колата е от бала на Хитлер
Комплекта е почти универсален, макар по номер да излиза релевантен само за ограничен кръг от модели.
И би трябвало да си с АТF DII, a не CHF масло, не че ще усетиш разлика де.

Цък фотка:

Цък номерче:
32411135880
ПС Знам че е цифромания, но си заслужава
След малко ровене се оказа, че има и други номерчета за разни други модели, които просто имат по-малко оплътнения в комплекта.
За ремонта на помпата може да ти ударя едно рамо

Комплекта е почти универсален, макар по номер да излиза релевантен само за ограничен кръг от модели.
И би трябвало да си с АТF DII, a не CHF масло, не че ще усетиш разлика де.



Цък фотка:
Цък номерче:
32411135880
ПС Знам че е цифромания, но си заслужава

За ремонта на помпата може да ти ударя едно рамо


- KUMHO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528I
- Мечтае да кара: ///Мъ 5
Re: Топлото време и хидравликата
Най вероятно само със смяна на ново масло ще си решиш проблема. На 100% трябва да е правилното масло и най-вече заради температурните граници. Аз пробвах с хидр. масло ако не се лъжа беше до 100 или 110 градуса и след няколко километра каране в града започват аномалии ту твърд волан , ту много лек и някакви страни шумове от кутията . Тъка няколко дена докато ми дойде точното масло ( 130 градуса ) и сега нямам вече никакви проблеми . Разбира се не само градусите са важни , но това вече е друга тема. Просто си загрява много и като е старо маслото много по рано си губи смазочните с-ва .
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1817
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Топлото време и хидравликата
Ами нямам надпис за АТФ, а казанчето е ZF .. Тях ги знам че са с зелено масло, такова е и вътре !
Не че няма да е и помпата проблемна, но когато е студено няма ядове !
Плюс че надали е сменявано когато и да било ...
Едно ново няма да и се отрази зле
Сега я почвам и ще видим кое и как
Не че няма да е и помпата проблемна, но когато е студено няма ядове !
Плюс че надали е сменявано когато и да било ...
Едно ново няма да и се отрази зле

Сега я почвам и ще видим кое и как

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: Топлото време и хидравликата
Абе защо зелено масло, не трябва ли а е ATF червено. А това, че затяга при повече градско, определено означава че помпето има кусур. При мен преди да избуши беше така.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1817
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Топлото време и хидравликата
Шшшшшшшшшшшшшшшшшшшшшшш, пепел ти на устата па ти
Що зелено .... Защото така ми се видя преди три дни когато му вдигнах мерника, и си отвих капачката и хоп на пръстчето ...
Днес топнах една хартийка в единият маркуч, и то се червенеееееее както аз сега та и повече
Червено си е !
Кило и малко отиде, но защо да ме пита дяволът не си поръчах оем "дихтухгите" на маркучите към помпата и кутията ???
Вюрта нещо ме съмнява че го стягах повече за да уплътни, но така или иначе мисля да и направя нещо като промивка с това масло и после пак new !
Има маааалка промяна откъм въртенето
След седмица ще видим как ще е положението отново
И вече с нови оем дихтунги


Що зелено .... Защото така ми се видя преди три дни когато му вдигнах мерника, и си отвих капачката и хоп на пръстчето ...
Днес топнах една хартийка в единият маркуч, и то се червенеееееее както аз сега та и повече


Червено си е !
Кило и малко отиде, но защо да ме пита дяволът не си поръчах оем "дихтухгите" на маркучите към помпата и кутията ???

Вюрта нещо ме съмнява че го стягах повече за да уплътни, но така или иначе мисля да и направя нещо като промивка с това масло и после пак new !
Има маааалка промяна откъм въртенето

След седмица ще видим как ще е положението отново

И вече с нови оем дихтунги

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- intention
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: Топлото време и хидравликата
Хубаво трябва да се гледа какво маслото!
Моето е зелено на М50 Б20 без ванус 91ва и обиколих цял Бургас най - накрая намерих бяло шише със зелена капачка на Феби май беше...
Ако случайно се сгреши маслото се почва една симфония на цигулки ... скърцане ... че може и на по-зле да отиде!
Моето е зелено на М50 Б20 без ванус 91ва и обиколих цял Бургас най - накрая намерих бяло шише със зелена капачка на Феби май беше...
Ако случайно се сгреши маслото се почва една симфония на цигулки ... скърцане ... че може и на по-зле да отиде!
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Топлото време и хидравликата
Това е само за нивоматните, останалите са със стандартен червен ATF.Хаос написа:маслото не е ли CHF 11S?

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Топлото време и хидравликата
Митко Стоянов написа:Това е само за нивоматните, останалите са със стандартен червен ATF.Хаос написа:маслото не е ли CHF 11S?
Тц, и за сервотрониците!


11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани